Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3
Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)
Kommentit (11739)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maitobaari klo 17.15. Loimu syöttää seisaallaan ja molemmilla puolilla on viisi pentua rivissä ja kun Loimu liikkuu edes takas putsaillessaan pissoja (joita pennut päästivät kun näkivät emonsa tulevan syöttämään eivätkä nälkäisinä malttaneet mennä vessaan), niin penturivi liikkuu samassa tahdissa edes takas, kuin rivitanssijat.
Sitten alkoi tungos vessassa, kun jopa 9 pentua samaan aikaan haki paikkaansa. Loimu tuli pian takaisin jatkamaan syöttämistä ja kaikki tulivat uudelleen syömään.
Korjaan, 7.15 tietenkin.
Kiitos vinkistä! Oikeastaan tapahtuma alkoi 7:18 :)
Ruskeiden pentujen Kulon ja Säteen naamat näyttää lähikuvissa ihan karhunpennuilta.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy ihmetellä miten hyvin pennuista osa osaa mennä vessaan asioille . Näkee että viisas koirarotu . Nyt alkaa täysi hulina viikot kun kasvavat ja tilaa on paljon .
Kyllä, vielä muutama päivä sitten sattumakakkoja oli viltillä paljon enemmän. Nopeasti kasvavat ja oppivat.
Katselin pentujen tassuja. Kaikkien kynnet ovat onnekseen vaaleat. Itse aina hiukan pelkään mustien ja kirjavien kynsien leikkaamista. Ikävää jos osuu siihen hermoalueelle ja sitten käy kipeetä ja ehkä hiukan vuotaa. Videoita olen aiheesta katsellutu mutta...😬
Oisko YLE paikalla. Joku kamera taisi vilahtaa laatikon reunalla ja äänet pois.
Vierailija kirjoitti:
Katselin pentujen tassuja. Kaikkien kynnet ovat onnekseen vaaleat. Itse aina hiukan pelkään mustien ja kirjavien kynsien leikkaamista. Ikävää jos osuu siihen hermoalueelle ja sitten käy kipeetä ja ehkä hiukan vuotaa. Videoita olen aiheesta katsellutu mutta...😬
Pysyykö ne vaaleina vai muuttuuko väri aikuisena. En ole muuten edes ajatellut et kynnetkin on eri värisiä. Onko ne tummilla koirilla sitten usein mustia.
Ilmeisesti saadaan uudet yksityispotretit taas. Pentuja poimitaan yksitellen.
6 tai 7 pentua ahtautuneena nukkumaan tasapainolaudalle 😀
Voi itku, tämän päivän remppa ja chat jää näkemättä kun ruokkiksen jälkeen typerä kokous ja typerä kestitys työnantajan puolesta. Ei voi vakoilla pentuja. Illalla sitten taas 😀 Pitäkää te hauskaa pentuliinien kanssa 😀
Kyllä siellä on valokuvaaja paikalla. Näkyi naisen käsivarret ja kamera. Tämä on sitten ihan vain mun olettamaa että olisiko ylen toimittaja ja koirakuvaaja Stefanie Lindroos. Jos on niin on erittäin ystävällinen ja muutenkin mukava ihminen.
Voi se olla joku muukin.
Joskus ennen 12, välke heräsi unilta vielä santsikierrokselle ruokalautasen äärelle, siinä on nuorella miehellä terve ruokahalu.
Nää on ihanan pirteinä ja terävän näköisenä kun unenkin läpi kuulevat tutun äänen . Onhan se hoitajalla ihanaa mennä kun kymmenen odottaa tulijaa.Voi sitä rakkauden määrää .
Ne nappulat ei taida noille kauhean hyvin maistua. Jossain välissä vilkaisin ja oli ruokakuppi paljolti syömättömänä keskellä ja pennut nukkui ympärillä. Taitavat syödä vaan nesteet ja mössöt ympäriltä ja nappulat jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysyykö ne vaaleina vai muuttuuko väri aikuisena. En ole muuten edes ajatellut et kynnetkin on eri värisiä. Onko ne tummilla koirilla sitten usein mustia.
Pysyy. Yleensä koko mustilla ja tummilla koirilla on tummemmat kynnet, mutta ei aina. Valkoset kynnet on tosi helppo leikata kun näkee, missä verisuoni menee. Mustissa ja ruskeissa kynsissä ei näe joten homma on välillä ihan herran haltuun :D
Klo 13:00 kieppeillä chattaillaan kun loota laajenee 👍😍
Pennut vaan vetelee sikeitä vaikka seinät kaatuu ympärillä
Muuten minunkin koiralla on aivan mustat kynnet mutta pidän Tosi kirkasta taskulamppua kynnen alla kun leikkaan ja kynnen sydän näkyy TODELLA hyvin 😊On toiminut ja vahinkoa ei Ole sattunut 🐕
Vierailija kirjoitti:
Muuten minunkin koiralla on aivan mustat kynnet mutta pidän Tosi kirkasta taskulamppua kynnen alla kun leikkaan ja kynnen sydän näkyy TODELLA hyvin 😊On toiminut ja vahinkoa ei Ole sattunut 🐕
👍 Pitää kokeilla tuota tapaa. Kiitos vinkistä.
On Loimu fiksu. Puol kasin kieppeillä koko katras on oviaukon edessä ja Loimu vain katselee kun ei voi hypätä pentujen päälle. Vasta sitten kun aukon eteen tulee tarpeeksi tilaa kun pentuja siirtyy muualle Loimu hyppää laatikkoon. 👍😍