Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3
Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)
Kommentit (11739)
Vierailija kirjoitti:
sinne vessalaatikon pohjalle voisi laittaa yhden niitä kertakäyttöisiä suojia. Niitä ei ehkä tarvitsisi edes vaihtaa koko ajan, koska pelletit päällä, mutta pentujen tassut pysyisivät paikallaan
Näkyy sellasta raidotusta, oisko laitettu kumimatot.
Tänään chattaillaan klo. 20 ja aiheena bordercollie rotuna.
En usko että Hoviväki tai Ylen työntekijät tätä palstaa lukevat, eivätkä taatusti tarvitse random maallikkojen neuvoja 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sinne vessalaatikon pohjalle voisi laittaa yhden niitä kertakäyttöisiä suojia. Niitä ei ehkä tarvitsisi edes vaihtaa koko ajan, koska pelletit päällä, mutta pentujen tassut pysyisivät paikallaan
Näkyy sellasta raidotusta, oisko laitettu kumimatot.
Siltä näyttäisi..hovimestariihan tuossa mittasikin laatikot aiemmin..
Jos yle lukee niin haluan tietää pentuliven keskimääräisen katsojamäärän, kiinnostaa.🙂
Voi olla että laittoivat pohjalle peitteen liukkautta vastaan. ainakin näyttäisi pennun liikkuminen helpommalta. Niin kauniisti nyt tepsutellaan.
Vierailija kirjoitti:
En usko että Hoviväki tai Ylen työntekijät tätä palstaa lukevat, eivätkä taatusti tarvitse random maallikkojen neuvoja 😂
😂😂Täällä on kasvattajien ja eläinlääkärien kokoontumisajot..mistä näitä eteviä aina sikiääkin joka palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostiko Hovineito väsyneeltä? En ihmettelisi, 10 kakkiaista ja ihmisvauva, on siinä työmaa.
No en todellakaan ihmettelisi. Onko näitä chat iltoja ennen ollut näin usein. Kohta alkaa kyllä perhe väsyä kun melkein joka toinen ilta menee vielä jossain chatissa. Ja pienen lapsen kanssa.
Tähti väänsi kakat suoraan chat kameran edessä mutta hienosti pelletteihin.
Loimu-parka.. Luulisi, että sitä jo sattuu tuo, kun kymmenen vauvelia roikkuvat tisseissä ja vauveleilla jo hampaat.
Hyvin puhui kyllä noista rodun haasteistakin. Eli just esim siitä että jos rotu turhautuu niin tulee helposti häiriö käyttäytymistä. Eli pitää olla töitä ja aktiviteettia.
Ja että joillakin bortsuilla voi olla tiettyjä asioita joihin niillä tulee lähes maaninen into eivätkä osaa lopettaa. Esim joillakin uiminen tai jos just on turhautunut koira niin joku varjojen jahtaaminen.
Loimulla on joku lumen linkoamiseen liittyvä juttu eli ilm ottaisi kiinni niitä lumipaakkuja ja siksi ei pääse lumitöihin mukaan aina.Lumipaakuissa voi olla vaikka kiviä ja siksi vaarallista.
Laatikko laajentuu taas tällä viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne vaan useampikin sinne menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne vaan useampikin sinne menee.
Siellä chatin aikana kävi moni pennuista kakalla päkistämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂Täällä on kasvattajien ja eläinlääkärien kokoontumisajot..mistä näitä eteviä aina sikiääkin joka palstalle.
Minäkin olen kasvattanut 50 pentuetta 10 eri rodusta, harrastan aguilityä, tokoa, mejää ja vepeä. Olen eläin-, hammas- ja neurologian erikoislääkäri, asianajaja, pappi, lukkari ja talonpoika. Vapaa-aikanani kuvaan pentuliveä, uutisia ja pikku kakkosta. Olen asiantuntija 👍
soihdut sammuu, kaikki väki nukkuu...
Kiitos tästä ihanasta pentumaailmasta jota saamme seurata ja tsemppiä hyville kasvattajille ...sekä Loimulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen kasvattanut 50 pentuetta 10 eri rodusta, harrastan aguilityä, tokoa, mejää ja vepeä. Olen eläin-, hammas- ja neurologian erikoislääkäri, asianajaja, pappi, lukkari ja talonpoika. Vapaa-aikanani kuvaan pentuliveä, uutisia ja pikku kakkosta. Olen asiantuntija 👍
Hähää...mutta kupparipa et oo 🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hähää...mutta kupparipa et oo 🤣🤣🤣🤣
Se parhaiten nauraa joka toiselle kuoppaa kaivaa. Opiskelen kuppariksi oppisopimuskoulutuksella. Olen myös rikas ja rakas, en köyhä, enkä varas 😉 tai no, ehkä vähän olen varastellut 🤔 mutta se on ihan hallituksen syytä 😂
Täällä alkaa aina rääväsuitten kokoontumisajot aina, kun joku erehtyy kommentoimaan ei sallitulla tavalla. Pienikin virhe, niin isku on välitön.