Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3
Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)
Kommentit (11739)
Tuttu perhe teki niin kun murkkuikäinen alkoi kärttää koiraa että ottivat hoitoon tuttavaperheen pienen koiran ja sanoivat että se on nyt sitten vähän niinkuin sinun vastuulla. Katsoivat tietenkin perään. No tyttö läpäisi testin ja sai myöhemmin koiransa.
Tietty vanhemmat aina vastaa viime kädessä mutta minusta tuo oli ihan hyvä sillä siinä saattaa jonkun lapsen vakuutukset koiran hoidosta hiipua kun näkee mitä se käytännössä tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos sotku on jo nyt tuollainen, niin miettikää mitä se on vielä viisi viikkoa, kun pennut kasvaa 🤭 Kyllä koiranpentujen kasvattaminen ihan työstä käy, jos sen kunnolla tekee.
Jospa ne oppisi sen jonkun purulaatikon niin se EI NÄY niin paljon 😎. Mutta sitten ne purut voi olla pitkin kämppää.
Koiria ei paljon näy, näkyy vaan likaiset paperit.
Ruokalautanen kannattais laittaa niin että pennut pääsee syömään ilman ongelmia ja tuolle laumalle kaksi isoa lautasta että kaikki mahtuu.
On siellä sotku mutta nehän on tosiaan tehneet lähinnä noille alustoille. Vilttipuolella taisi olla vaan joku yksi pökäle. Ja onhan nuo alustat kyllä hyvä niin ei sitä pyykkiä tule ihan niin hirveä määrä eikä pesukoneeseen tarvi työntää niin kakkasta tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Ruokalautanen kannattais laittaa niin että pennut pääsee syömään ilman ongelmia ja tuolle laumalle kaksi isoa lautasta että kaikki mahtuu.
Varmaan lautaset lisääntyy kun kasvavat ja ruoka lisääntyy. Nythän se on ollut tosi pientä määrää mitä ne on syöny.
Nuo alustat siitäkin hyviä, että kun oppivat niiden päälle tekemään tarpeensa, niin uudessakin kodissa on helppo alustojen kanssa jatkaa. Jotain purulaatikoita ei kyllä kukaan pennunostaja kotiinsa laita.
Siellä on siivous menossa, taas hetken aikaa puhdasta.
Vierailija kirjoitti:
Nuo alustat siitäkin hyviä, että kun oppivat niiden päälle tekemään tarpeensa, niin uudessakin kodissa on helppo alustojen kanssa jatkaa. Jotain purulaatikoita ei kyllä kukaan pennunostaja kotiinsa laita.
Joo mietin ihan samaa että jos ne nyt noin hyvin oppii tuon alustojen käytön niin ilman muuta kannattas jatkaa noilla. Onhan noi nyt helpompi vaihtaakkin kuin joku hiekka tai puru eikä leviä.
Kamerathan voisi säätää tosiaan niin 😋 että annettas vessarauha sekä pennuille että katsojien silmille. Minua nyt ei haittaa vaikka näkyykin.
Jos ne laittaskin sinne lootaan noita alustoja.
Nyt näyttäs olevan kakka-alustat alemmalla tasolla ja leikkipuoli ylemmällä tasolla. Mun mielestä ne oli jossain vaiheessa toisin päin. Missä välissä kerkes vaihtaa? 🤔
Klo 9 näkyi trubaduuri taustalla konttailemassa. Ihana pikkuinen. 😍
Vierailija kirjoitti:
Nyt näyttäs olevan kakka-alustat alemmalla tasolla ja leikkipuoli ylemmällä tasolla. Mun mielestä ne oli jossain vaiheessa toisin päin. Missä välissä kerkes vaihtaa? 🤔
Mun mielestä alustat on ollut aina alemmalla tasolla. En oo nähnyt ylemmällä tasolla niitä.
Vierailija kirjoitti:
Klo 9 näkyi trubaduuri taustalla konttailemassa. Ihana pikkuinen. 😍
Tai oikeastaan leikkimässä koiranlelulla. Hovimestari nosti trubaduurin siihen istuskelemaan. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä alustat on ollut aina alemmalla tasolla. En oo nähnyt ylemmällä tasolla niitä.
No voi olla, että muistan väärinkin. 🤔
Isot pissa-alustat loppui jo kesken.😬
Hovineito sanoi, että tänään tulee vessa. 🥳
Eipä näytä kauhean korkealta tuo reuna tuossa oviaukossa. Odotan kokoajan jännityksellä, kuka siitä ekana livahtaa ensin yli.
Yölläkin kun välillä saavat niitä hulinakohtauksia, niin kohta joku pentu saa idean lähteä kiipeilemään ja kiva yllätys sit hoviväelle, kun pentu tuleekin piipittämään sängyn viereen. 😅
Jos sotku on jo nyt tuollainen, niin miettikää mitä se on vielä viisi viikkoa, kun pennut kasvaa 🤭 Kyllä koiranpentujen kasvattaminen ihan työstä käy, jos sen kunnolla tekee.