Mies lupasi synttärilahjaksi kosmetologi/hyvinvointi käynnin. Minkä te ottaisitte? Vaikea valita. Sokeroinnit jne ei ainakaan tule kyseeseen
Kommentit (19)
Sokeroinnit jne ei ainakaan tule kyseeseen.
Eli mitkä kaikki "jne" muut ei tule kyseeseen? Vähän turha täällä ehdotella jos heti torppaat kaikki ehdotukset.
Vierailija kirjoitti:
Eli mitkä kaikki "jne" muut ei tule kyseeseen? Vähän turha täällä ehdotella jos heti torppaat kaikki ehdotukset.
jne tuli vahingossa, ainoastaan sokeroinnit ja vahaukset ei käy. Ap
Ottaisin vaikka ja mitä kun en missään ole käyny. En naama hoidoissa, en kynsi hoidoissa, en missään. Hierojalla joskus 10 vuotta sitten. Tosin oikeastaan ekana ottaisin kiropraktikon. Mun selän sais ruksauttaa. Se paukkuu ja narisee kokoajan.
Vierailija kirjoitti:
Jalkahoito 🥰
Niitä on monenlaisia. Millaisen ottaisit?
Jaa. Minkä ikäinen olet ja millainen teidän/miehen rahatilanne on? Että onko aika aknehoidon(17v), kynsienlaiton(37v) niskahartiahieronnan(37v), selluliittihoidon (47v) vai kasvojenkohotuksen (57 v). Jos olet jo 67, vaadi kunnon etelänloma mieluummin.
joku karvojen puhdistus ja hoito vois olla kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalkahoito 🥰
Sellaisen tarantinomaisen 🦶
Ottaisin hieronnan, kasvohoidon tai jalkahoidon.
Ottaisin jonkun ihanan kosteuttavan anti-age erikoiskasvohoidon tai spa-jalkahoidon. Niska-hartiahieronta olisi myös ihana. Kampaamon lahjakortti kelpaisi myös.
Vierailija kirjoitti:
Annelin valkaisu...
Mieheni ei ole mikään pervertikko ja ei tosiaankaan halua minun tällaista tekevän. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jne tuli vahingossa, ainoastaan sokeroinnit ja vahaukset ei käy. Ap
Ok. Sitten suosittelisin ottamaan (jos lahjakortti kattaa tarpeeksi) jotain sekä kasvoille että käsille. Esim. siis kasvojen ihotyyppille sopiva hoito ja käsille myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalkahoito 🥰
Oman maun mukaan. Lue eri hoitojen kuvaukset ja valitse mieleinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalkahoito 🥰
Mä ottaisin terveydenhoidollisen, kunnon puunaus, leikkaukset ja puhdistukset, rasvat, hieronnat. Käyn joka toinen kuukausi ja se on ihanaa.
Mä pyydän synttärilahjaksi hyvän monitoimityökalun, retkikeittimen, seepraplekon, tuuliohjaimet tai valoraudan autoon,... 😂🥷Auttakaa, mikä on sokerointi? Niinku Tiramisu??
Vierailija kirjoitti:
Mä pyydän synttärilahjaksi hyvän monitoimityökalun, retkikeittimen, seepraplekon, tuuliohjaimet tai valoraudan autoon,... 😂🥷Auttakaa, mikä on sokerointi? Niinku Tiramisu??
Mikä on valorauta?
Kasvohoidon ja meikin.