Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3
Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)
Kommentit (11738)
Vierailija kirjoitti:
Mustille ja harmaalle sopis tuhka, noki, savu, hiili, hiillos. Eka vois olla roihu tai valo.
Tuhkaa minäkin sille harmaalle pennulle ajattelin nimeksi. Ja Tuhkaksi olen sitä pentua mielessäni kutsunut jo jonkin aikaa.
Käyttäjä12715 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustille ja harmaalle sopis tuhka, noki, savu, hiili, hiillos. Eka vois olla roihu tai valo.
Tuhkaa minäkin sille harmaalle pennulle ajattelin nimeksi. Ja Tuhkaksi olen sitä pentua mielessäni kutsunut jo jonkin aikaa.
Mustat vois olla noki ja piki ja eka hertta, kuten joku ehdotti. Muutkin vois nimetä värin tai kuvion mukaan.
A-pentue eli a:lla alkavat olisi ok.
Vierailija kirjoitti:
Sekarotuinen ja PUHDASROTUINEN! Puhasrotuinen on yhtä paljon sekarotuinen kuin sekarotuinen😀 SUSI ON PUHDASROTUINEN😀😀
Hyvin harvassa on puhdasrotuisia susia, ovat susikoirien kanssa risteytyneet vuosikymmenien mittaan.
Käyttäjä12715 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmaa merlepoju on minun suosikki kun värien kautta mietin valintaa. Nimeksi laittaisin Hallan.
Harmaa merle on myös mun suosikki, nimikin hänelle on Muskotti
Punnituksessa oli yksi pennuista jo yli 500 g, pienin ei ollut vielä edes 400-grammainen. Toivottavasti siitä pulskistuu. Reippaita pentuja, kävelykin pian sujuu joiltakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pentujen nimiä vois olla Loimu, Hehku, Kipinä, Rovio, Tuli, Savu, Nuotio, Kekäle, Hiillos, Lämpö, Lieska, Liekki, Kuuma, Hiili, Katku, Palo jne. jos ajatellaan tuliteema.
Emän nimi on Loimu, ei sitä voi pannu pennulle. Perheen toinen koira on Hehku joten sekin on poissuljettu.
Katku on kamala nimi.
Kamala. ajankohtainen nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pentujen nimiä vois olla Loimu, Hehku, Kipinä, Rovio, Tuli, Savu, Nuotio, Kekäle, Hiillos, Lämpö, Lieska, Liekki, Kuuma, Hiili, Katku, Palo jne. jos ajatellaan tuliteema.
Emän nimi on Loimu, ei sitä voi pannu pennulle. Perheen toinen koira on Hehku joten sekin on poissuljettu.
Katku on kamala nimi.
Ei söpölle pikkukoiralle Katkua!😄
Tulee mieleen jokin todella likavedessä uitettu, pesemätön hylätty koira. Oikein pahalle haiseva!
Kekäle on musta vähän samaa sarjaa. Mielessä kääntyy nopeasti pökäleeksi.
Katku tulee epäpuhtaasti palavasta puusta.
Kivat tienestit tulee pennuista äippälomalle, sopivasti jouluksi.
Onko hoviväen lapsi päässyt jo pesään selittelemään pentuja? Onko kukaan nähnyt? Hehkua ei vissiin olla vielä päästetty tutustumaan pikkuisiin?
Vierailija kirjoitti:
Kohta aukeaa silmät!
Yleensä vasta 10 - 15 päivän ikäisinä silmät vasta aukeavat, eivätkä silloinkaan heti kovin selvästi näe.
Olipas leppoisa laumahetki livessä taas äsken!
Vierailija kirjoitti:
Onko hoviväen lapsi päässyt jo pesään selittelemään pentuja? Onko kukaan nähnyt? Hehkua ei vissiin olla vielä päästetty tutustumaan pikkuisiin?
Olen piipahtanut aamusta taas usein vilkaisemassa tilannetta tänään, mutta en ole lasta nähnyt. Ääni saattaa kuulua joskus.
Hehku tulossa katsomaan pentuja juuri nyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta aukeaa silmät!
Yleensä vasta 10 - 15 päivän ikäisinä silmät vasta aukeavat, eivätkä silloinkaan heti kovin selvästi näe.
Eli parin päivän tai korkeintaan viikon päästä.
Vierailija kirjoitti:
Katku tulee epäpuhtaasti palavasta puusta.
Katkusta tulee mieleen jokin tympeä ja hirveän paha haju, sellainen läpitunkeva.
Tai kovasti piereskelevä. 🙊