Kelpaako sulle ruotsikannelliset dvd:t?
Kommentit (24)
Meiltä ei todellakaan löydy yksiäkään ruotsikannelista dvd:tä.
Myöskään mies ei tykkää ruotsista.
Ja miksi mä vihaan ruotsia, syynä siihen on:
Kävin lukion neljässä vuodessa ja ainoastaan ruotsin takia! Se maikka oli niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin perseestä kuin olla ja voi. Sillä oli omat suosikkinsa, joita se suosi ja loput oli sitten pelkkää pohjasakkaa sen mielestä.
Kävin ne kaikki ruotsinkurssit vähintään kolme kertaa, koska kaksi kurssia peräkkäin ei saanut olla nelosia. Mulla nuo numerot menivät 4,5,4,5,4,5 jne. Mä ja mun kaveri saatiin yleensä tismalleen sama pistemäärä kokeista ja mä sain aina nelosen ja kaveri vitosen.
Nelosen keväällä kävi niin, että tuo vika numero oli edelleenkin nelonen, vaikka olin käynyt kyseisen kurssin jo neljästi uudestaan ja reksi luojan kiitos armahti ja käski tuon kusipää eukon antamaan mulle vitosen. Olisin varmasti vieläkin viiden vuoden jälkeen lukiossa tuon eukon takia. YO-kokeesta tuli A, vaikka se lähtikin iinä. Tuon muijan ilme oli näkemisen arvoinen, kun sai kuulla tulokset. Olin saanut nimittäin 30 pistettä lisää.....
T:11
kaikissa saksakannet. ich komme, ich komme!!!
kielellä tai leffa puhuttu jollain osaamallani kielellä, niin se riittää. En ole nirso.
Vierailija: