Vähän oksettaa osa näistä säästövinkeistä
https://www.is.fi/menaiset/tyo-ja-raha/art-2000010725465.html
Yksi tyhmimmistä on tämä:
"Puhtaammat tiskivedet laitan kukille. Arvelen, että se pienentää samalla jätevesimaksuja. Jarmo, 34"
Voisiko joku kertoa Jarmolle millä tavalla jätevesimaksu määräytyy?
Kommentit (105)
Osoittaa jotain tämän palstan tasosta kun aiheesta voidaan käydä tosissaan 5 sivun verran juttua. Huh..Säästövinkeistä tärkein kait sitten hahaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen köyhä, mutta en minä ala jotain pakastuspusseja, tms pesemään ja käyttämään uudestaan.. Jotenkin iso osa noista säästövinkeistä kuulosti pihiydeltä.
Minä teen tätä kyllä. En säästö, vaan ekologisista syistä. Paksummat pakastepussit (Minigrip-tyyliset) kestävät oikein hyvin useammankin uudelleenkäytön. Ei kai se iso asia ole, mutta rikka rokassa kuitenkin.
Minigrip pussit voi tottakai käyttää uudelleen. Itse laitan niihin kerta-annoksen mustikoita ,puuroon käytän, ja sen jälkeen huuhtelen ja kuivaan ja uudelleen käyttöön vaan. En tee sitä nuukuuttani, vaan onhan nyt järjen käyttö sallittu.
Kannattais Jarmonkin mennä töihin 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kuvottavaa.
"Vedän vessan vain joka toinen kerta pissattuani." Taina, 56
Tätä mä teen myös välillä yksin kotona ollessani. Mikä kuvottaa? Kansi kiinni välissä.
Jos juo paljon vettä on virtsa niin hajutonta ettei tosiaankaan tarvitse jokainen kerta vessaa vetää, varsinkin yksin asuessa.
Lupputuloshan on ihan sama - juot paljon vettä ja vedät harvemmin tai juot vähän vettä vedät useammin... 🙄
Vieläkö löytyis säästövinkkejä?