Sykemittareiden hinnat
Mikähän siinä on, että vuonna 2024 sykemittari maksaa monta sataa euroa?
Onko se jotain hirveän vaikeaa ja kallista tekniikkaa?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä mittareita ovh hinnalla kannata ostaa, itse osti -50% alkuperäisestä.
No paljonko maksoit? Hintahaitari näkyi olevan vajaasta kolmesta sadasta yli tonniin. Minä luulin, että parilla kympillä saisi simppelin.
Mistä oikein katsoit? Minulla on Polar Pacer, jossa on jo vaikka mitä hienoja ominaisuuksia sykkeenmittauksen ja GPS:n lisäksi. Sitä näytetään myyvän 159 eurolla esim. Prismassa.
Vierailija kirjoitti:
Nää on kyllä jotenkin kallistuneet viime vuosina.
Onhan niihin tullut hurjasti uusia ominaisuuksiakin, ainakin kalleimpiin. Mitä sitten kukakin tarvitsee.
Ja kaikki muukin on kallistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän niitä saa satasellakin ja alle. Kysymys on siitä, mitä erikoisominaisuuksia haluat mittariin.
Niin mistä saa satasella?Tuolta saat satasella kymmenen. Huom. Kyse oli vaan sykemittarista ja tuo on juuri sellainen.
"Muistathan tarkistaa analogisen sykevyön ja kuntolaitteen yhteensopivuuden".
Ei ole sellainen josta aloittaja puhuu. Aloittaja haluaa sellaisen jota voi käyttää juokulenkillä tai vaikka reippaalla kävelylenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän niitä saa satasellakin ja alle. Kysymys on siitä, mitä erikoisominaisuuksia haluat mittariin.
Niin mistä saa satasella?Tuolta saat satasella kymmenen. Huom. Kyse oli vaan sykemittarista ja tuo on juuri sellainen.
Kiva. En vaan tajua, kun katson tota vyötä, että mistä siitä näkee sen sykkeen?
Lukee, ettei tarvitse parittaa, mutta sitten lukee myös minkä laitteiden kanssa toimii. Jotenkin ristiriitaista.
Tuo vielä, että mietin onko se sisäänrakennettu oletus, että näitä käyttää just tasan yksi ihminen. Eli ne on henkilökohtaisia jotenkin. Kaikissa teksteissä tunnutaan näin olettavan.
Tuleeko siitäkin joku ongelma, jos me käytetään sitä useampi henkilö vuorotellen?
Miksi nuo tekstit on tuollaisia kaikissa, että laite seuraa sinua ja mittaa koko ajan jotain. Kuulostaa jotenkin no vähän ahdistavalta. En tarvitse tietoa unenlaadusta sun muusta enkä halua nähdä montako kaloria olen kuluttanut.
Haluan vain sitä mitä itse haluan, eli sykkeet kun menen juoksemaan ja sekuntikellon, että voin kellosta vetoja kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa halpa malli https://www.keskisenkello.fi/jm-smart-trail-gps-pink-blue-pjs0006p
Kiitos vinkistä. Täytyy katsoa
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuo tekstit on tuollaisia kaikissa, että laite seuraa sinua ja mittaa koko ajan jotain. Kuulostaa jotenkin no vähän ahdistavalta. En tarvitse tietoa unenlaadusta sun muusta enkä halua nähdä montako kaloria olen kuluttanut.
Haluan vain sitä mitä itse haluan, eli sykkeet kun menen juoksemaan ja sekuntikellon, että voin kellosta vetoja kerran viikossa.
Ne toiminnot saa pois päältä mutta sitten maksat toiminnoista joita et käytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukee, ettei tarvitse parittaa, mutta sitten lukee myös minkä laitteiden kanssa toimii. Jotenkin ristiriitaista.
Vyöstä ei näe sykettä, vaan sen kanssa tarvitsee laitteen, joka näyttää vyön mittaaman sykkeen. Sinun tarpeisiisi sopii paremmin sykemittari (urheilukello), joka mittaa sykkeen suoraan ranteesta. Tällöin et tarvitse sen rinnalle toista laitetta. Tässä ketjussa on vinkattu pari mallia, jotka saa satasella tai sen alle.
Useampi henkilö voi käyttää samaa sykemittaria, jos sillä haluaa vain mitata sykettä. Jos haluaa seurata omaa harjoitteluaan kännykän sovelluksesta tai esim. sykemittarin näyttävän, millä tasolla sykkeesi on maksimisykkeeseesi verrattuna, tarvitset oman sykemittarin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukee, ettei tarvitse parittaa, mutta sitten lukee myös minkä laitteiden kanssa toimii. Jotenkin ristiriitaista.Vyöstä ei näe sykettä, vaan sen kanssa tarvitsee laitt
Ok, kiitos!
Kuulostaa kyllä suoraan sanottuna todella typerältä optimaallisen kehityksen kannalta,mutta kukin tavallaan.