Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sykemittareiden hinnat

Vierailija
01.10.2024 |

Mikähän siinä on, että vuonna 2024 sykemittari maksaa monta sataa euroa? 

Onko se jotain hirveän vaikeaa ja kallista tekniikkaa?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on rikkaita. Köyhätkin. Se on se kun pitää esittää, pelkkää showta. Kyllä rahaa riittää.

Vierailija
2/33 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän niitä saa satasellakin ja alle. Kysymys on siitä, mitä erikoisominaisuuksia haluat mittariin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sykemittarin saa parilla kympillä ap.

Vierailija
4/33 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän niitä saa satasellakin ja alle. Kysymys on siitä, mitä erikoisominaisuuksia haluat mittariin.

En mitään. Haluan ihan itsenäisen, mitä ei tarvitse liittää puhelimeen tai mihinkään. Mistä vaan näkee kun se on kädessä oman sykkeen.

Vierailija
5/33 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä mittareita ovh hinnalla kannata ostaa, itse osti -50% alkuperäisestä.

Vierailija
6/33 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sykemittarin saa parilla kympillä ap.

En ole löytänyt. Myönnän, että olin ihan pihalla kun aloin etsimään sitä. Luettuani kymmeniä artikkeleita ja mainoksia, en tiedä vieläkään mistä saisin ihan vaan sykemittarin, mutta tiedän että mulle halutaan myydä vaikka ja mitä. 

Vierailija
7/33 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä mittareita ovh hinnalla kannata ostaa, itse osti -50% alkuperäisestä.

No paljonko maksoit? Hintahaitari näkyi olevan vajaasta kolmesta sadasta yli tonniin. Minä luulin, että parilla kympillä saisi simppelin.

Vierailija
8/33 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli Polarin Vantage urheilukello . Liitin sen puhelimeen, mutta ei sitä mikään pakko ole liittää. On vaan helpompi käyttää puhelimella. 

Vierailija
9/33 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mistä saa satasella? 

Vierailija
10/33 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä sitten maksaa?

Vierailija
11/33 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli Polarin Vantage urheilukello . Liitin sen puhelimeen, mutta ei sitä mikään pakko ole liittää. On vaan helpompi käyttää puhelimella. 

Heh. Taitaa olla neljän viiden sadan kello? 

Vierailija
12/33 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahastusta. Kyllä huomaa, että suomalaiset valmistajat, kun hinnat on pilvissä. 

Vierailija
13/33 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Haluan ihan itsenäisen, mitä ei tarvitse liittää puhelimeen tai mihinkään. Mistä vaan näkee kun se on kädessä oman sykkeen.

Googleta aktiivisuusranneke. Kolmellakympillä lähtee perusmallit.

Vai haluatko siis sellaisen, joka on sykevyöllä?

Vierailija
14/33 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googleta aktiivisuusranneke. Kolmellakympillä lähtee perusmallit.

Vai haluatko siis sellaisen, joka on sykevyöllä?

Kiitos. Haluan vaan lenkillä nähdä sykkeen. En mitään muuta. Onnistuuko se tuollaisella aktiivisuusrannekkeella? 

Tarviiko siihen puhelimen? Sovelluksen? Voidaanko käyttää sitä samaa koko perhe (mies, teinipoika, minä), jos käydään eri aikaan lenkillä? 

Vierailija
15/33 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin terve ihminen sykemittaria tarvitsee? Mielenkiinnosta kysyn. Juoksua säännöllisesti ja tavoitteellisesti yli 20 vuotta harrastaneena en ymmärrä miksi terveen liikuntaa harrastustasolla harrastavan ihmisen pitäisi vahtia sykettä. En itse käytä sykemittaria. 

Vierailija
16/33 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. Prisman verkkokaupassa (saatavilla myös monessa Prismassa suoraan tiskiltä) Polar Unite 99 €. Sykkeenmittaus ranteesta. Kellossa ei ole omaa GPS:ää eli se ei näytä yksinään nopeuttasi, mutta voit halutessasi yhdistää sen kännykkääsi ja käyttää sen GPS:ää. Sykkeen se näyttää kyllä yksinään.

Vierailija
17/33 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolta saat satasella kymmenen.  Huom. Kyse oli vaan sykemittarista ja tuo on juuri sellainen.

Vierailija
18/33 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolta saat satasella kymmenen.  Huom. Kyse oli vaan sykemittarista ja tuo on juuri sellainen.

https://www.kuntokauppa.fi/sykevyo-5-khz-analoginen-fitnord

Vierailija
19/33 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on kyllä jotenkin kallistuneet viime vuosina.

Vierailija
20/33 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. Prisman verkkokaupassa (saatavilla myös monessa Prismassa suoraan tiskiltä) Polar Unite 99 €. Sykkeenmittaus ranteesta. Kellossa ei ole omaa GPS:ää eli se ei näytä yksinään nopeuttasi, mutta voit halutessasi yhdistää sen kännykkääsi ja käyttää sen GPS:ää. Sykkeen se näyttää kyllä yksinään.

Tai Huawein halvin malli on Gigantissa 70 €. Siinä on rannesykemittauksen lisäksi GPS. 

Mitään parinkympin sykemittareita en ostaisi, koska en luota niiden näyttävän sykettä oikein. Levossa se voi vielä onnistuakin, mutta juoksulenkin tärinässä vaaditaan jo jonkinlaista laatua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan