Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihminen tarkoittaa sillä kun sanoo että sinun totuus ei ole koko totuus?

Vierailija
30.09.2024 |

Jos vaikka kerron että hänen käytöksensä loukannut minua.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et näe toisen näkökulmaa. 

Entä kun toinen ei edes halua avata sitä vaan sanoo vaan noin ja odottaa että asia on sillä sitten selvä. Vaikka minä olisin se joka loukkaantunut omasta mielestäni törkeästä kohtelusta. 

Koska hän manipuloi sinua, älä kävele pois, juokse! Vika ei ole sinussa.

Ihan oikeasti, mene ja etsi narsistien uhrien tukipalveluita ja vertaistukea, lue, opiskele, varaudu.

Youtubesta löytyy helposti laadukasta tukimateriaalia.

Vierailija
22/57 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näen ja kuuntelen, mutta en silleen että toinen samalla jyrää ja mitätöi minun tunteeni ja kokemukseni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä kun toinen ei edes halua avata sitä vaan sanoo vaan noin ja odottaa että asia on sillä sitten selvä. Vaikka minä olisin se joka loukkaantunut omasta mielestäni törkeästä kohtelusta. 

Ihan oikeasti, mene ja etsi narsistien uhrien tukipalveluita ja vertaistukea, lue, opiskele, varaudu.

Joo tämä menee juuri näin. Normaali ihminen haluaa keskustella asiasta, haluaa kuulla sen toisen ihminen näkökulman ja vaihtaa ajatuksia. Mutta jos vaan todetaan että sinun totuutesi ei ole se oikea totuus, niin siinä kyllä manipuloidaan ja mitätöidään toisen tunteet ja kokemus.

Vierailija
24/57 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asioilla on aina kaksi puolta. Yleensä ihminen näkee totuuden vain omasta näkökulmastaan. Koko totuus tarkoittaisi että näkisi myös toisen näkökulman.

Tai sitten vain niin että aloittaja kertoi osan siitä totuudesta mutta osa jäi kertomatta. Ei se toinen välttämättä asiaan liity tavallaan.

Vierailija
25/57 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko suositella jotain?

Vierailija
26/57 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asioilla on aina kaksi puolta. Yleensä ihminen näkee totuuden vain omasta näkökulmastaan. Koko totuus tarkoittaisi että näkisi myös toisen näkökulman.

Tai sitten vain niin että aloittaja kertoi osan siitä totuudesta mutta osa jäi kertomatta. Ei se toinen välttämättä asiaan liity tavallaan.

Minä nyt oletan et sinä olet se toinen osapuoli kun menet noin epärehelliselle mutkalle.

Mitä sinä teit?

Vierailija
27/57 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko suositella jotain?

https://m.youtube.com/@DoctorRamani

Tsemppiä, tunnelin päässä on valoa!

Vierailija
28/57 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko jyräävä luonne? Kaikki on aina jonkun muun syytä? 

Vierailija
29/57 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tämä menee juuri näin. Normaali ihminen haluaa keskustella asiasta, haluaa kuulla sen toisen ihminen näkökulman ja vaihtaa ajatuksia. Mutta jos vaan todetaan että sinun totuutesi ei ole se oikea totuus, niin siinä kyllä manipuloidaan ja mitätöid

Mistä tiedät ap:n olevan se normaali? 

Vierailija
30/57 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni erosi. Hän kertoi minulle kuinka kauhea mies oli käytökseltään. Mies ei kuitenkaan siis ollut päihteidenkäyttäjä, peliongelmainen tai väkivaltainen. Ystäväni vain haukkui miehen. Se oli hänen totuutensa mutta oliko se koko totuus, en ihan usko. 

Vierailija
31/57 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko jyräävä luonne? Kaikki on aina jonkun muun syytä? 

En. Mutta toinen osapuoli on.

Vierailija
32/57 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tämä menee juuri näin. Normaali ihminen haluaa keskustella asiasta, haluaa kuulla sen toisen ihminen näkökulman ja vaihtaa ajatuksia. Mutta jos vaan todetaan että sinun totuutesi ei ole se oikea to

Miksei yhtä hyvin voisi olla? Miksi lähtökohtaisesti epäilet että ei ole? T. Se ketä manipuloitu juuri tuolla lauseella 

Vierailija
33/57 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni erosi. Hän kertoi minulle kuinka kauhea mies oli käytökseltään. Mies ei kuitenkaan siis ollut päihteidenkäyttäjä, peliongelmainen tai väkivaltainen. Ystäväni vain haukkui miehen. Se oli hänen totuutensa mutta oliko se koko totuus, en ihan usko. 

No kyllä voi olla kauhea vaikka ei olisi mitään noista. Nimim. kokemusta on.

Vierailija
34/57 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manipuloija sanoo noin

Vierailija
35/57 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Manipuloija sanoo noin

Just näin!!!! Ikäänkuin se toinen olisi joku hörhö joka eläisi jossain omassa mielikuvitusmaailmassa eikä tajua todellisuudesta mitään.

Vierailija
36/57 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä on totuus? Pyydät rahaa joltain lainaksi ja toinen vastaa ei. Onko totuus se, että hän on ilkeä, koska ei lainaa ja auta sinua? Vai totuus ettei hän ehkä halua, koska et ole aiemminkaan maksanut rahoja takaisin ja totuus on, että sinä olet epäluotettava, eikä sinulle kannata lainata koska silloin jää aina tappiolle, Pitääkö toisen sanoa sinulle miksi sinulle ei lainata, vaan ymmärrätkö ja hyväksyisitkö syyn.

Mitä on lopulta sinulle se törkeä kohtelu? Se ettei toinen tee niinkuin haluat? Vai se, että pettää lupaukset? Kun ihmiset alkavat puhus kahdesta totuudesta, niin siihen liittyy aina se, että asioista ollaan eri mieltä.

Vierailija
37/57 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä kohtelu on törkeää kohtelua.

Vierailija
38/57 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee.

Vierailija
39/57 |