Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kukkakeppimäisen laihat ihmiset vitsailevat(?) ja valittavat "läskiydestään"?

Vierailija
30.09.2024 |

Outoa ja hämmentävää. Tällaisia on tullut vastaan sekä miehissä että naisissa. Yleensä möläyttävät jotain joukossa, jossa ovat melko varmasti laihimpia ja kevyimpiä, ja aiheuttavat vain hetken vaivautuneisuutta ja sirkkojen sirinää.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöstapojen puutetta ja itsekeskeisyyttä. Joillakin voi olla ilkeätkin motiivit, mutta suurin osa tuollaisista törpöistä on vain niin itsekeskeisiä, etteivät osaa ajatella miltä lihavasta saattaa tuntua siinä vieressä kun joku todella laiha tai timmi yrittää rutistella mahamakkaroita itsestään ja valittaa miten näyttää ihan valaalta.

Vierailija
22/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen havainnut kuin ap ja myös sitä, että hoikilla ihmisillä on kova tarve kaikissa keskusteluissa, jossain kohtaa kääntää puhe siihen, että esim. huokailevat kuinka lihottavaa mikäkin ruoan osa on, erityisesti lounaalla tekevät tätä. 

En oikein ymmärrä tarvetta hokea sitä ääneen ja jatkuvasti, luulisi, että heillä on homma hanskassa kun ovat hoikkana pysyneet, eli miksi on tarve sitten koko ajan analysoida ääneen kaikkea syötävää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Mun tyttäret harrasti tuota peilin edessä esiteini-iässä ja kielsin sen ehdottomasti selityksen kera.

Ei ole mahdollista kieltää kera.

"Kielsin asian ja kerroin miksi."

Vierailija
24/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoreksia? Siitä ei toivu koskaan.

Vierailija
25/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Mun tyttäret harrasti tuota peilin edessä esiteini-iässä ja kielsin sen ehdottomasti selityksen kera.

Kielipoliisi on kahvitauolla?

Vierailija
26/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat mielisairaita! Sen takia pullukoiden ei kannata tuntea huonommuutta kaikkien Laihian rinnalla. Monet ovat päästään aivan sairaita. Eivät pysty suhtautumaan ruokaan terveesti

Vierailija
27/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei ole mahdollista 🤔

Vierailija
28/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen havainnut kuin ap ja myös sitä, että hoikilla ihmisillä on kova tarve kaikissa keskusteluissa, jossain kohtaa kääntää puhe siihen, että esim. huokailevat kuinka lihottavaa mikäkin ruoan osa on, erityisesti lounaalla tekevät tätä. 

En oikein ymmärrä tarvetta hokea sitä ääneen ja jatkuvasti, luulisi, että heillä on homma hanskassa kun ovat hoikkana pysyneet, eli miksi on tarve sitten koko ajan analysoida ääneen kaikkea syötävää?

Voisiko olla, että haluaa herättää isokokoisia siihen, että kiinnittäisivät enemmän huomiota syömisiinsä. Sekin on rasittavaa, että pulskat ihmiset jatkuvasti tuskailevat suurta painoaan, mutta silti syövät vaikka mitä lihottavaa.

Vierailija
29/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tämän analysoinnin vuoksi pysyvät hoikkana? 

Vierailija
30/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan opittu tapa. Ne edelliset sukupolvet siellä peilin edessä ovat voihkailleet, ja sitten se sama tarttuu niin seuraaviin sukupolviin.

-ihan sama minkä muotoinen olet. Se on tapa.

Vierailija
31/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on vaan isompikokoiset nälvineet että miksi en syö tai syönkö ollenkaan. :/ itse en tuo koskaan omaa painoa tai mitään julkisilla paikoilla esille niin tuo on ollut aika epämukavaa. 

Niin on tehty minullekin koko ikäni, tehdään vieläkin vaikka olen yli 50 vuotias. Kyllä sitä jossain vaiheessa alkaa heittämään takaisin, että siinä sulle kun tuntuu toisten syömiset kiinnostavan 

Vierailija
32/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalle perustettiin pullukkakerho. No tietysti sinne ilmaantui myös eräs hoikka ihminen, jonka tavoitteena oli saada puoli kiloa pois.

Tottakai tarkoitus oli saada kommentteja että olet niin laiha, ettei sun tarvitse laihduttaa. Siis vain kehuja vailla. 

Toinen asia, minkä takia en liittynyt oli se suulas muija, jonka piti huolehtia punnituksesta. Olihan se kiva käytävällä kuulla läskikerholaisten painosta.

Näin sitä tapetaan hyvä asia.

Vierailija
33/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuva itsestä ei aina vastaa fyysistä olemusta. Löytyyhän heitäkin jotka ovat sairaalloisen lihavia, mutta eivät itse sitä tiedosta.

Vierailija
34/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla, että haluaa herättää isokokoisia siihen, että kiinnittäisivät enemmän huomiota syömisiinsä. Sekin on rasittavaa, että pulskat ihmiset jatkuvasti tuskailevat suurta painoaan, mutta silti syövät vaikka mitä lihottavaa.

Pelkkää ilkeyttä tai ajattelemattomuutta se on. Nuorena olin saman painoinen kuin siskoni mutta vain hänellä oli tarve korostaa hoikkuuttaan tuollaisella jatkuvalla olen niin lihava-höpötyksellä. 

Vierailija
35/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalle perustettiin pullukkakerho. No tietysti sinne ilmaantui myös eräs hoikka ihminen, jonka tavoitteena oli saada puoli kiloa pois.

Tottakai tarkoitus oli saada kommentteja että olet niin laiha, ettei sun tarvitse laihduttaa. Siis vain kehuja vailla. 

Toinen asia, minkä takia en liittynyt oli se suulas muija, jonka piti huolehtia punnituksesta. Olihan se kiva käytävällä kuulla läskikerholaisten painosta.

Näin sitä tapetaan hyvä asia.

Siis miksi se hoikka ei saisi pudottaa sitä puolta kiloa? Onko se vähäarvoisempi, kuin sen pullukamman puoli kiloa? 

Vierailija
36/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän sinä oikein selität?

Vierailija
37/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielikuva itsestä ei aina vastaa fyysistä olemusta. Löytyyhän heitäkin jotka ovat sairaalloisen lihavia, mutta eivät itse sitä tiedosta.

Vaikka olisi vääristynyt kehonkuva, niin pikkuisen pitäisi olla pelisilmää ettei ala itseään isommille voivottelemaan "lihavuuttaan".

Vierailija
38/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on tosi ärsyttäviä. Meilläkin kaveriporukan laisinkaan valittaa aina olemattomista lihomisistaan. Kerran sanoin että ärsyttää kuunnella kun hoikka jankkaa itseään isommille lihoamisistaan. Ei ottanut kuuleviin korviinsa, sama jankkaus jatkuu vuodesta toiseen. En tiedä motiivia tälle. 

Ne haluaa että toiset alkaa kehumaan heitä kuinka hoikkia ovat.

Vierailija
39/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He ovat mielisairaita! Sen takia pullukoiden ei kannata tuntea huonommuutta kaikkien Laihian rinnalla. Monet ovat päästään aivan sairaita. Eivät pysty suhtautumaan ruokaan terveesti

Tämä on tosi

Vierailija
40/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ihan sama minkäkokoisia ihmisiä heillä on ympärillään. Heille on tullut tuollaisesta joku kumma tapa hokea ruoan lihottavuutta ihan joka tilanteessa, ja se on kieltämättä aika rasittavaa kuunneltavaa. Eivät oikein kohdista tuota kenelläkään, vaan itsekseen mutisevat jos työpaikalla on tarjolla esim. kahvia ja sämpylää tms. niin ruoditaan jokainen sämpylän täyte erikseen jne. Ja näitä on tosi paljon ainakin minun työpaikallani - no naisvaltainen työpaikka.