Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesburgerilta tulee uutuus: kasviskerroshampurilainen

Vierailija
30.09.2024 |

Se ei ole sitä paitsi mikään sekasyöjä, vaan on vain lihansyöjiä ja kasvissyöjiä.

Tiedoksi vaan vihervassut ja muut wokettajat.

https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/2eead8e7-d8fd-454c-aef3-b3e…

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen juttu mikä kannattaa vältellä on prisman buffet salaatit. Voi miten ovat saaneet senkin täyteen E-koodeja vaikka pitäisi sisältää pelkästään vihanneksia.

Vierailija
42/97 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tykkään metyyliselluloosasta ja dekstriinistä. 😋😋😋

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisivät vielä majoneesista vegaanisia niin voisin hyvinkin ostaa. 

Kyllä Hesellä on vegaanista majoneesia. Pitää vaan pyytää vaihtamaan mahdollinen epävegaaninen majoneesi siihen vegaanimajoneesiin. Ainakin se veke-valkosipulimajoneesi mikä niillä on on tosi hyvä. 

Vierailija
44/97 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa. 

Nyt kun vielä jostain saisi kasvishampurilaisia, eikä ainoastaan noita lihaa jäljitteleviä kasvispihvejä. 

Mutta ehdottomasti menee kyllä heti testiin tämä kunhan ilmestyy myyntiin. 

Siinähän on se sama veke-pihvi käsittääkseni kuin tähänkin asti vekessä ja juustovekessä. Mä tykkään kyllä, toinen minkä syön jos hesessä käyn on se soijatortilla. Sekasyöjä oon mutta en tykkää syödä naudanlihaa. Viime kuun kampanjatuote kana-halloumitortilla oli hyvä! 

Mä käsitin tosta uutisesta, että siinä ois uusi pihvikin. Ei kai tossa vekessäkään oo sama pihvi kuin juustovekessä, ei ainakaan ennen ollut. Noista kahdesta se juustoveke on parempi. 

Mun teini-ikäinen sekasyöjäpoikani ottaa my

Se on lihansyöjäpoika, v*tun woke!

Ei, kyllä se syö muutakin kuin lihaa.

Tiesin kyllä kerran yhden tyypin, joka jonkun aikaa oli oikeasti lihansyöjä, eli sillä jollain carnivore-dieetillä. Mut se olikin sellanen hippi, joka aina hurahti johonkin terveysruokavalioon. 

Vierailija
45/97 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs terveysfriikki täällä nyt jakelee noita ravintoarvotaulukoita... unohda hyvä ihminen. 

Joo-o. Hese yrittää sumuttaa terveysintoilijoita syömään vegaanista frankenfoodiaan ja tuhoamaan sillä terveytensä. Siitä ei saisi puhua?

Haista sä isovittu.

Vierailija
46/97 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä niille jotka haluaa vähentää lihansyöntiä.

Itse en viitsi maksaa tuota hintaa siitä että pitää poistaa majoneesit ja juustot ja jäljelle jää suht kuiva käntty jos ei vie kotiin ja laita maidotonta juustoa ja kananmunatonta majoneesia.

Vierailija
47/97 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Hesellä on vegaanista majoneesia. Pitää vaan pyytää vaihtamaan mahdollinen epävegaaninen majoneesi siihen vegaanimajoneesiin. Ainakin se veke-valkosipulimajoneesi mikä niillä on on tosi hyvä. 

Se on tosiaan hyvä. Ainut vegaaninen majoneesi joka on parempi kuin moni ei-vegaaninen.Suurin osa vegemajoneeseistahan on ihan hirveää kuraa.

Vierailija
48/97 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdot maksaa ekstraa ja aika kova hinta vielä.

Vierailija
49/97 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ainoa toive Heburgerille olisi, että valikoimissa olisi VEGAANINEN tuote. Periaattessa sellaisia siellä onkin useampi, mutta käytännössä ei. 

Kassalla tilasin "mä otan sen vegaanisen aterian". Kassa esittelee mitkä olisi vegaanisia vaihtoehtoja, mutta lisää tyyliin "ne on siis vegaanisia, niissä on vegemajot, mutta ne paistetaan kanojen kanssa niin ne eivät ole vegaanisia".

Oikei. No menin sitten viereisdin Subiin ostamaan vegaaniaterian.

Ja kyllä tottahan se on ettei Hesburgerin valikoimassa ole vegaanista ruokaa koska ne paistetaan kanojen kanssa samalla. Mikä on erikoista.

No emme ole asioineet Hesessä tämän vuoksi vuosiin, koska tilanne ei ole muuttunut.

Vierailija
50/97 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on tosiaan hyvä. Ainut vegaaninen majoneesi joka on parempi kuin moni ei-vegaaninen.Suurin osa vegemajoneeseistahan on ihan hirveää kuraa.

Nimeä vegaani majoneesi. Moni kaupan majo on ns. vahingossa vegaani.

Vierailija
51/97 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimeä vegaani majoneesi. Moni kaupan majo on ns. vahingossa vegaani.

Miten tuote joka sisältää munaa voi olla vegaani, edes vahingossa?

Vierailija
52/97 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs terveysfriikki täällä nyt jakelee noita ravintoarvotaulukoita... unohda hyvä ihminen. 

Joo-o. Hese yrittää sumuttaa terveysintoilijoita syömään vegaanista frankenfoodiaan ja tuhoamaan sillä terveytensä. Siitä ei saisi puhua?

Haista sä isovittu.

Terveysintoilija tuskin suunnistaa Heseen nälän yllättäessä.

Vierailija
53/97 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa. 

Nyt kun vielä jostain saisi kasvishampurilaisia, eikä ainoastaan noita lihaa jäljitteleviä kasvispihvejä. 

Mutta ehdottomasti menee kyllä heti testiin tämä kunhan ilmestyy myyntiin. 

Falafelhampurilainen oli niiiiiin hyvä! Heseä pitää vaan pommittaa niin kauan, että ne ottaisi sen takaisin.

Mun mielestä se falafelhampurilainen oli kauhea (juustokumina ym. mausteet ei mun mielestä sovi yhtään hampurilaisen makumaailmaan), mutta haikailen sitä sitä edeltävää peruskasvispihviä. 

Se soikean mallinen kasvispihvi joskus muinoin ennen 2010 oli taivaallinen. 

Vierailija
54/97 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mcdonaldsista ja Burger Kingistä on saanut jo vegekerroksen vuosia. Hesburger tulee valitettavasti auttamattomasti jäljessä.

Vierailija
55/97 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ainoa toive Heburgerille olisi, että valikoimissa olisi VEGAANINEN tuote. Periaattessa sellaisia siellä onkin useampi, mutta käytännössä ei. 

Kassalla tilasin "mä otan sen vegaanisen aterian". Kassa esittelee mitkä olisi vegaanisia vaihtoehtoja, mutta lisää tyyliin "ne on siis vegaanisia, niissä on vegemajot, mutta ne paistetaan kanojen kanssa niin ne eivät ole vegaanisia".

Oikei. No menin sitten viereisdin Subiin ostamaan vegaaniaterian.

Ja kyllä tottahan se on ettei Hesburgerin valikoimassa ole vegaanista ruokaa koska ne paistetaan kanojen kanssa samalla. Mikä on erikoista.

No emme ole asioineet Hesessä tämän vuoksi vuosiin, koska tilanne ei ole muuttunut.

Useimmat vegaanit voi syödä kanojen kanssa paistettuja kyllä. Itse en ole vegaani, mutta tein kerran sen vegaaniliiton Vegaanihaasteen, ja sieltä tuli tällainen informaatio aiheesta:

"Kontaminaatio ei tee tuotteesta epävegaanista, sillä eläinperäiset tuotteet eivät ole vegetuotteessa tarkoituksella. Samaa tapahtuu myös esimerkiksi suklaan ja monen muun tuotteen valmistuksessa, kun samalla tuotantolinjalla tehdään useita erilaisia tuotteita. Kontaminaatio on oleellinen tieto lähinnä allergikoille, jotta he voivat tarvittaessa välttää tuotetta.

Useimmilla ravintoloilla ei ole resursseja tai tilaa pitää kasvistuotteille täysin omia välineitä. Samojen välineiden käyttö siis mahdollistaa sen, että tarjolla on myös vegeannoksia. Jos ravintoloilta vaaditaan omia välineitä vegetuotteille, se voi pahimmassa tapauksessa johtaa siihen, että vegeannoksia ei jatkossa saa.

On ymmärrettävää, jos ajatus kontaminaatiosta inhottaa. Kontaminaatio ei kuitenkaan lisää eläinten kärsimystä tai ruoan ilmasto- ja ympäristövaikutuksia, koska kontaminaation vuoksi ei tuoteta yhtään enempää eläintuotteita."

Vierailija
56/97 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lukemassa kommentit ja olipa yllätys.

Junttieinarit kommentoimassa miten on pa skaa ja eivät ainakana syö. Juu syön itsekin lihaa mutta paljon lihatontakin.

Mikä teitä vaivaa? Miksi lihaton ruokavalio menee niin tunteisiin? Fakta nyt on että lihansyöntiä ei juuri voi puolustella, lihattomassa ruokavaliosssa on vain hyviä asioita. EIkös se mennytkään niin että antaa kaikkien syödä, mitä haluaa?

Suurin itkijöiden ryhmä näyttää olevan lihansyöjät, joihin itsekin kuulun.

Vierailija
57/97 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä niille jotka haluaa vähentää lihansyöntiä.

Itse en viitsi maksaa tuota hintaa siitä että pitää poistaa majoneesit ja juustot ja jäljelle jää suht kuiva käntty jos ei vie kotiin ja laita maidotonta juustoa ja kananmunatonta majoneesia.

Tuossa on vain se ongelma että kerroshampurilaisen naudanlihapihvi taitaa olla se kerroshampurilaisen terveellisin osa. Ainakin se on 100% lihaa eikä kemistin tekemä e-koodi tuote.

Veke-pihvit taas ovat täyttä myrkkyä.

Vierailija
58/97 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi dietti trendi on että ei syödä mitään kasviperãistä, joten koska ja milloin Heseltä tulee sämpylä jossa kaikki ainesosat on korvattu ja valmistettu lihasta?

Vierailija
59/97 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi dietti trendi on että ei syödä mitään kasviperãistä, joten koska ja milloin Heseltä tulee sämpylä jossa kaikki ainesosat on korvattu ja valmistettu lihasta?

Kokolihapihvi lihasämpylällä ja välissä vielä pekonisiivuja, nam...

Vierailija
60/97 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Hesen hampurilaiset on hyviä ja niitä kaikkia syön, mutta suosikkini on halloumhampurilainen 😋

Onnekseni mulla ei ole mitään ruokarajoitteita eli kaikki käy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme