Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häätöjen määrä kasvanut valtavasti

Vierailija
30.09.2024 |

Häätöjen määrä Suomessa on kasvanut merkittävästi tänä vuonna.

Elokuuhun mennessä toimitettuja häätöjä oli tehty koko maassa 3 597 kappaletta, selviää Ulosottolaitoksen tilastoista.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/35c72a2c-0b08-493a-ba14-5c29bf1871cb

Riikan suu vääntyy nautinnolliseen irvistyshymyyn. Suupielet nosee melkein suoriksi.

Vahva ja välittävä Suomi

Kommentit (171)

Vierailija
161/171 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinkertaista.

1. maksa vuokra aina ensiksi

2, elä ihmisiksi

3, muuta tarvittaessa halvempaan

Eipä tarvitse häätöä pelätä.

kohdat 1 ja 2 teen aina, viime vuonna muutin halvempaan (vaikka ei olisi tarvinnutkaan). Asunnon pohja aivan paska, mutta palvelut aivan vieressä ja vuokra 150 halvempi.

Vierailija
162/171 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En perusta, minä ajan valtaan kommunismin ja valtio takavarikoi sun omaisuudeb ja antaa sen mulle, ei siks et se toimis vaan siks et haista vttu.

Jos audi miehelle ei voi luottaa valtaa ja rahaa, ne otetaan audimieheltä pois.

Temppuile ja venkoile lisää, minä en osta enää tippaakaan sun kusista häpeää, se on viallista ja siitä tulee epäreilusti paha olo.

: ]"

Mihin tää maailma on menny, täälä mä istun pomon penkillä töiden jälkeen, vaimo ja lapset oottais kotona ja minä nyökkäilen täälä wish.com jokerille ja mietin notta näytä niille audi-kusipäille!

Vähän hävettää omistaa audi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/171 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En perusta, minä ajan valtaan kommunismin ja valtio takavarikoi sun omaisuudeb ja antaa sen mulle, ei siks et se toimis vaan siks et haista vttu.

Jos audi miehelle ei voi luottaa valtaa ja rahaa, ne otetaan audimieheltä pois.

Temppuile ja venkoile lisää, minä en osta enää tippaakaan sun kusista häpeää, se on viallista ja siitä tulee epäreilusti paha olo.

: ]"

Mihin tää maailma on menny, täälä mä istun pomon penkillä töiden jälkeen, vaimo ja lapset oottais kotona ja minä nyökkäilen täälä wish.com jokerille ja mietin notta näytä niille audi-kusipäille!

Vähän hävettää omistaa audi.

Se audi nyt taitaa olla enempi symboli tietynlaisesta asenteesta.

En minäkään paskalla autolla aja. : ]

Vierailija
164/171 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinä kutsut muita typeryksiks samalla kun vetoat siihen että markkinat ei toimi oikein kun ihmiset ei elä ja käyttäydy niin kun sinä käsket ja haluat?

Onko se vika silloin ihmisissä vai niissä sun epärealistisissa odotuksissa?

Talous ja markkinat on ihmisiä varten, ei toisinpäin, sinä ihan mieletön typerys. :' D"

Minä haluisin sivusta huomauttaa että nuo epärealistiset idealistiset odotukset mitä asetetaan muille on kokoomuksen epäonnistuneen talouspolitiikan keskiössä, se on ihan yhtä epärealistista kun sen toinen ääripää eli kommunismi, molemmat odottaa että ihmiset on jotain idealistisia karikatyyrejä ja molemmat systeemit kaatuu siihen kun ei ihmiset pysty niihib oletuksiin.

Se miten me saatais kokoomuslaiset nykyaikaan ja kompromissien äärelle on mysteeri, edes kekkonen ei siihen kyennyt.

Vierailija
165/171 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierekää pöksyyn

Vierailija
166/171 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samassa veneessä. Vuosikausia tehnyt pskapalkalla töitä ja heränyt klo 5.00 mut mikäs teet kun ei mun älyllä pääse mihinkään muuhun töihin. No onneksi on ns päivärytmi. Mitään tukia en tosin saa.

Jep. Olen vasta nyt alkanut tajuta että on ihan idi oo tin hommaa vääntäytyä töihin joka päivä seitsemäksi tällä palkalla. Eivät sitä muutkaan kynnelle kykenevät suostu tekemään, tai siis moni ei suostu.

Onhan tää...ja saman saa ne jotka eivät päivääkään ole tehnyt töitä heitä palkitaan ruhtinaallisesti. Tosin toivon että uuden lakimuutoksen myötä nyt se olis loppu. Tehkööt kans tällä pskapalkalla töitä ja herätköön klo 5 niinkuin me oikeat työtätekevät.

Vierailija
167/171 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samassa veneessä. Vuosikausia tehnyt pskapalkalla töitä ja heränyt klo 5.00 mut mikäs teet kun ei mun älyllä pääse mihinkään muuhun töihin. No onneksi on ns päivärytmi. Mitään tukia en tosin saa.

Jep. Olen vasta nyt alkanut tajuta että on ihan idi oo tin hommaa vääntäytyä töihin joka päivä seitsemäksi tällä palkalla. Eivät sitä muutkaan kynnelle kykenevät suostu tekemään, tai siis moni ei suostu.

Onhan tää...ja saman saa ne jotka eivät päivääkään ole tehnyt töitä heitä palkitaan ruhtinaallisesti. Tosin toivon että uuden lakimuutoksen myötä nyt se olis loppu. Tehkööt kans tällä pskapalkalla töitä ja herätköön klo 5 niinkuin me oikeat työtätekevät.

Niin vai mitäs jos sinä lakkaisit olemasta tuommoinen kusilumppu ja kieltäytyisit tekemästä töitä tähteitä vastaan?

Ihan vaan silleen idiksenä, ei tarvis kenenkään olla tommonen luuseri jos me kaikki kieltäydyttäis siitä.

Mä lyön pääni vetoa että samalla sekunnilla kun sinä löydät selkärangan sisältäs niin se kyykytyskin loppuu ja jos me kaikki tehtäis niin ketään ei sais alistaa ja orjuuttaa, ihan silleen oletuksena.

Sun alistuminen luo edellytyksen muiden alistamiselle.

Pomo voi aina vedota suhun ja sun alistumiseen ja kuinka tilalle löytyy aina vaan uusia alistettavia.

Vierailija
168/171 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin vai mitäs jos sinä lakkaisit olemasta tuommoinen kusilumppu ja kieltäytyi

Meillä oli nimenomaan tätä funktioo varten ennen ay-liikeet, sitten tiktokissa opiskellut hitler-nuoriso tiesi paremmin kun kapitalistiset sarjakuvamaiswt pahikset valisti kuinka hyvä on paha, valheet on totta ja itseasiassa ay-liike, ihmisoikeudet ja vasemmisto onkin niitä OiKeItA nasseja.

Vierailija
169/171 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokranantajan tulisi voida heti ensimmäisestä maksun laiminlyönnistä ilmoittaa kelaan tai sossuun asiasta ja sitten niin että tukirahoista maksetaan se vuokra suoraan. Ei tulisi ainakaan sen takia sitten häätöjä.

Vierailija
170/171 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokranantajan tulisi voida heti ensimmäisestä maksun laiminlyönnistä ilmoittaa kelaan tai sossuun asiasta ja sitten niin että tukirahoista maksetaan se vuokra suoraan. Ei tulisi ainakaan sen takia sitten häätöjä.

Tämä on vähän holhoavaa mutta ei ollenkaan huono idea, johan näin toimitaan jo tietyissä tapauksissa mutta ehkä sen kynnystä pitäisi madaltaa.

Jos ihminen esimerkiks on 61. Pisteen älykkyysosamäärällä varusteltu, niin kuinka reilua on edes odottaa siltä kyvykkyyttä ja nohevuutta?

Vierailija
171/171 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Niin, kertoo sen että teen 40 tuntia viikossa töitä surkealla palkalla, ja asun saman tasoisesti kuin yhteiskunnan tuilla ryypiskelevät turhakkeet. Jotain on syysteemissä vialla siis."

Ttu oikeesti, vika on siinä että sinä et saa tarpeeks palkkaa, ei siinä että muut "saa saman tekemättä mitään", mitä ne ei edes oikeasti saa.

Ihan oikeesti minkälainen lerppakikkeli menee töihin nälkäpalkalla ja sit syyttää siitä niitä jotka ei suostu?

Kitise sille kusipäälle joka ajaa sun duunin pihaan audilla mut ei suostu maksaan sulle kusista toimeentuloa parempaa, sen vika se on.

Kiitos. Olihan täällä yksi kommentti mikä sai nauramaan ja vieläpä tottakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi