Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tykkää deittisovelluksissa tosi kauniista naisista enkä myöskään alhaisen tason naisista.

Vierailija
30.09.2024 |

Syynä tähän on se että kauniit naiset ei tykkää takaisin eli ei tule matchiä joten se on vain tykkäysten tuhlaamista. En myöskään tykkää alhaisen tason naisista koska niitä en vain halua.

Fiksuinta ja järkevintä on siis tykätä keskitason naisista jos niistä joku sattuisi tykkäämään takaisin ja tulisi matchi.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on narsisti valittaja. Kuulostaa mt potilaalta.

Vierailija
22/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen, miksi sua en saa?

Kaunis nainen, voin vain valitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on todella epäinhimillistävää kuvailla jonkun toisen tasoa "alhaiseksi".

En minäkään käyttäisi sitä sanaa, kun se ei ole hyvää suomen kieltä, vaan oikeampi sana on matala. Yleensä markkina-arvoteoriassa on puhuttu alemmasta, keski- ja ylemmästä tasosta, siinä sanottaisiin, että alemman tason nainen (atn).

Vierailija
24/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on todella epäinhimillistävää kuvailla jonkun toisen tasoa "alhaiseksi".

Eli sinun mielestä kaikki ihmiset on kauniita ja komeita? 

Miksi et hyväksy kumppaniksi miestä joka on köyhä ja ruma? Siksikö koska hän ei ole tarpeeksi hyvä mies?

Minulla ei ole mitään tarvetta kuvailla toista ihmistä rumaksi. On vain ihmisiä joista kiinnostun, ja sitten niitä joista en. Ne, jotka eivät minua kiinnosta, eivät ole mitään "alhaista tasoa" tai "ei tarpeeksi hyviä".

Voisin vallan hyvin seurustella miehen kanssa, joka on muiden mielestä "köyhä ja ruma".

Eli jaottelet ihmiset ihan samalla tavalla eri tasoihin mutta kutsut sitä muuksi jotta voisit projisoida itsestäsi tuollaista moraalisen ylemmyyden valheellista kuvaa.

En jaottele, sillä minulla ei ole mitään tiettyjä kriteerejä eri "tasoille". Kahdesta miehestä, jotka ovat ulkonäkön, ammatin, harrastusten ym. ulkoisten puitteiden puolesta "samaa tasoa", toinen voi kiinnostaa ja toinen ei-kiinnostaa, ihan sillä simppelillä perusteella, että toinen oli "kivempi". Ihan yhtälailla kuin lihava voi olla urheilullista kivempi. Tai köyhä rikasta kivempi.

Ei ole olemassa mitään nelosen, kutosen, kasin... miehiä, koska tuollaiset tasotukset ovat täysin mahdottomia, kun olemme kaikki yksilöitä.

Vierailija
25/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasoja ja tasoja.. entäs ne tunteet? Mitä jos vaan yrittäisit päästä juttusille jonkun mukavan naisen kanssa?

Mulla on vauva av:n myötä aktivoitunut uusi pelko: entä jos tapailemani mies "tyytyy" minuun? Olen mielummin sinkku.

Mikseivät nuo aloittajan kohderyhmän naiset voisi olla mukavia? En oikein käsitä, kuinka epävarma pitää olla, jos pyörii sovelluksissa ja vaatii että sielläkin pitää valita ensisijaisesti sen perusteella, onko nainen mukava vai ei. 

Vierailija
26/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et hyväksy kumppaniksi miestä joka on köyhä ja ruma? Siksikö koska hän ei ole tarpeeksi hyvä mies?

Minulla ei ole mitään tarvetta kuvailla toista ihmistä rumaksi. On vain ihmisiä joista kiinnostun, ja sitten niitä joista en. Ne, jotka eivät minua kiinnosta, eivät ole mitään "alhaista tasoa" tai "ei tarpeeksi hyviä".

Voisin vallan hyvin seurustella miehen kanssa, joka on muiden mielestä "köyhä ja ruma".

Eli jaottelet ihmiset ihan samalla tavalla eri tasoihin mutta kutsut sitä muuksi jotta voisit projisoida itsestäsi tuollaista moraalisen ylemmyyden valheellista k

Totta! Siihenhän tinderit ja vastaavat nimen omaan perustuvat että auttavat jaottelussa.

Vierailija
27/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jaottelet ihmiset ihan samalla tavalla eri tasoihin mutta kutsut sitä muuksi jotta voisit projisoida itsest

Nelosen, kuutosen, kasin pisteytystä mahdottomaksi väittäjälle: Jos sinulla olisi kymmenen ehdokasta niin joku paremmuusjärjestys sinulle heistä mielessäsi muotoutuisi. Pisteytystä se on vaikka et järjestykseen numeroita liittäisikään.

Vierailija
28/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jaottelet ihmiset ihan samalla tavalla eri tasoihin mutta kutsut sitä muuksi jotta voisit projisoida itsest

Tasoteoria ottaa huomioon makuerot: toinen nainen tykkää korkeatasoisesta sijoituspankkiirista, toinen lentäjästä, kolmas taiteilijasta jne. Matalatasoisista miehistä ei tykkää kukaan nainen, siinä ero.

Vierailija
29/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen täytyy laskea rimaa koska muuten se jää ilman 😐

Buahahahahahaaaa. Miehen tulee laskea rima omalle tasolleen, ei muuta. Mutta miehet on niin ryhmiä, että eivät tajua omaa tasoaan.

Vierailija
30/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jaottelet ihmiset ihan samalla tavalla eri tasoihin mutt

#manspleining

Vierailija
31/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun makuun liian kauniit naiset ovat sellaisia joita on kiva katsoa mutta eivät herätä minkäänlaisia haluja. Sitten on erikseen pantavan näköiset naiset.

Vierailija
32/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoista jankuttava mies on lapsellinen. Onneksi olette niin tyhmiä, että jankutatte niistä tasoista siellä deittiapeissa, niin naisena pystyy kiertämään teidät kaukaa.

Vierailija
33/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on ihan perus. En mäkään naisena tykännyt niistä kaikkein komeimmista miehistä, koska en usko että sellainen kiinnostuisi minusta, tavallisen näköisestä naisesta. En myöskään tykännyt niistä jotka olivat mielestäni rumia. Tykkäsin mukavannäköisistä ja -oloisista miehistä ja heistä löytyi myös puoliso.

Vierailija
34/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas tykkää kahvinmakuisista karkeista enkä myöskään keinokuituisista alushousuista.

Vierailija
35/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasoja ja tasoja.. entäs ne tunteet? Mitä jos vaan yrittäisit päästä juttusille jonkun mukavan naisen kanssa?

Mulla on vauva av:n myötä aktivoitunut uusi pelko: entä jos tapailemani mies "tyytyy" minuun? Olen mielummin sinkku.

Noin 95% miehistä vain tyytyy puolisoonsa koska miehen pitää ottaa se mitä on tarjolla. Naiset on voittajia deittailurintamalla kuten myös alfalaatikkoleukamenestyjät.

Vierailija
36/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasoista jankuttava mies on lapsellinen. Onneksi olette niin tyhmiä, että jankutatte niistä tasoista siellä deittiapeissa, niin naisena pystyy kiertämään teidät kaukaa.

Ei tasoista kukaan jankuta Tinderissä, pölhö, vaan nettipalstalla. Sinäkin olet saattanut käydä treffeillä jonkun ihanan miehen kanssa, joka on puhunut netissä anonyyminä tasoista. Kyllä tasoista puhutaan myös kaveriporukoissa, mutta ei vaan käytetä sanaa taso, vaan todetaan, että tuollaiseen naisen ei ole mahkuja tms.

Vierailija
37/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tykkää"? Oletko 3 v?

Vierailija
38/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 95% miehistä vain tyytyy puolisoonsa koska miehen pitää ottaa se mitä on tarjolla. Naiset on voittajia deittailurintamalla kuten myös alfalaatikkoleukamenestyjät.

Olet ihan väärässä, kaikki miehet joutuvat tyytymään puolisoonsa. Laatikkokalsarit kyllästyvät siihen missivaimoonsa vuodessa, kun se 'rupsahtaa', ihan samoin kuin ne muut kiltit miehet, jotka haaveissaan ovat laatikoita. Ainakin tämän palstan mukaan.

Vierailija
39/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoja on olemassa vaikka naiset muuta väittää. 

Miehen tasoon vaikuttaa:

-ulkonäkö

-pituus

-koulutustaso

-status työelämässä

-palkka ja muu omaisuus sekä muut tulot

Naisen tasoon vaikuttaa:

-ulkonäkö

-luonne

-nuorekkuus

-käyttäytyminen

Jos mies on rikas ja komea niin se saa naisen kuin naisen, ruma mies voi nostaa tasoaan palkalla ja statuksella. 

Jos tasoja ei olisi olemassa niin miksi kauniit naiset ei kelpuuta kumppaniksi miestä joka on duunari ja tavallisen näköinen? 

Vierailija
40/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasoja on olemassa vaikka naiset muuta väittää. 

Miehen tasoon vaikuttaa:

-ulkonäkö

-pituus

-koulutustaso

-status työelämässä

-palkka ja muu omaisuus sekä muut tulot

Naisen tasoon vaikuttaa:

-ulkonäkö

-luonne

-nuorekkuus

-käyttäytyminen

Jos mies on rikas ja komea niin se saa naisen kuin naisen, ruma mies voi nostaa tasoaan palkalla ja statuksella. 

Jos tasoja ei olisi olemassa niin miksi kauniit naiset ei kelpuuta kumppaniksi miestä joka on duunari ja tavallisen näköinen? 

Pikkusen nämä vaatimukset naisille ovat liudentuneet, kunnon fundamentalisti listaa naisille vain tuon ensimmäisen. Kun naisethan ovat esineitä miehen elämässä, kuten vaikka autot. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän