Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tykkää deittisovelluksissa tosi kauniista naisista enkä myöskään alhaisen tason naisista.

Vierailija
30.09.2024 |

Syynä tähän on se että kauniit naiset ei tykkää takaisin eli ei tule matchiä joten se on vain tykkäysten tuhlaamista. En myöskään tykkää alhaisen tason naisista koska niitä en vain halua.

Fiksuinta ja järkevintä on siis tykätä keskitason naisista jos niistä joku sattuisi tykkäämään takaisin ja tulisi matchi.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen täytyy laskea rimaa koska muuten se jää ilman 😐

Vierailija
2/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on todella epäinhimillistävää kuvailla jonkun toisen tasoa "alhaiseksi".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vakava paikka, tätä kannattaa pohtia joka päivä monta tuntia. 

Vierailija
4/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ime.

Vierailija
5/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on todella epäinhimillistävää kuvailla jonkun toisen tasoa "alhaiseksi".

Eli sinun mielestä kaikki ihmiset on kauniita ja komeita? 

Miksi et hyväksy kumppaniksi miestä joka on köyhä ja ruma? Siksikö koska hän ei ole tarpeeksi hyvä mies?

Vierailija
6/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoja ja tasoja.. entäs ne tunteet? Mitä jos vaan yrittäisit päästä juttusille jonkun mukavan naisen kanssa?

Mulla on vauva av:n myötä aktivoitunut uusi pelko: entä jos tapailemani mies "tyytyy" minuun? Olen mielummin sinkku.

Vierailija
7/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hoitoon. Ota lääkkeesi.

Vierailija
8/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on hyvin inhimillistä.

Vierailija
9/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä samaa valitusta, alemman tason naisista ja ylemmän tason. Katso peiliin oletko yleensäkään ansainnut naista ollenkaan elämääsi. Asenteesi jo on sellainen että kukaan ei viittä minuuttia kestä srurassasi

Vierailija
10/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta se on fakta

Vierailija
11/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et hyväksy kumppaniksi miestä joka on köyhä ja ruma? Siksikö koska hän ei ole tarpeeksi hyvä mies?

Minulla ei ole mitään tarvetta kuvailla toista ihmistä rumaksi. On vain ihmisiä joista kiinnostun, ja sitten niitä joista en. Ne, jotka eivät minua kiinnosta, eivät ole mitään "alhaista tasoa" tai "ei tarpeeksi hyviä".

Voisin vallan hyvin seurustella miehen kanssa, joka on muiden mielestä "köyhä ja ruma".

Vierailija
12/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasoja ja tasoja.. entäs ne tunteet? Mitä jos vaan yrittäisit päästä juttusille jonkun mukavan naisen kanssa?

Mulla on vauva av:n myötä aktivoitunut uusi pelko: entä jos tapailemani mies "tyytyy" minuun? Olen mielummin sinkku.

Tunteet ei voi herätä, jos taso ei ole riittävä. Silloin juttelukin on turhaa, jos ei ole kavereita etsimässä.

Vierailija
13/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehesi on sinua selkeästi komeampi, rikkaampi, jne ... niin kyllä hän tyytyy. Jos taas köyhempi, rumempi, jne niin hän ei todennäköisesti koe tyytyneensä.

Plus ihan sama se on naisillakin. Suurin osa tyytyy siihen omaan ukkoon mutta parempikin kelpaisi.

Jos tuo pelottaa niin oma rima vaan reilusti alaspäin niin alat näyttämään palkinnolta.

Vierailija
14/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä samaa valitusta, alemman tason naisista ja ylemmän tason. Katso peiliin oletko yleensäkään ansainnut naista ollenkaan elämääsi. Asenteesi jo on sellainen että kukaan ei viittä minuuttia kestä srurassasi

Ap, vuonna 2013: En myöskään tykkää alhaisen tason naisista koska niitä en vain halua.

Ap, vuonna 2023: En myöskään tykkää alhaisen tason naisista koska niitä en vain halua.

Ap: vuonna 2033: En myöskään tykkää alhaisen tason naisista koska niitä en vain halua.

?

Vierailija
15/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa vain seksiä, mies voi laskea riman vaikka kuinka alas. Avioliittoa varten rima on paljon korkeammalla.

Vierailija
16/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta se on fakta

Juuri tuon faktan hokeminen  ja tarve olla oikeassa, vaikka olet väärässä on jo hyvä syy karttaa sinua. 

Vierailija
17/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen täytyy laskea rimaa koska muuten se jää ilman 😐

Ihan läskipullukkatasolle ei voi laskea. Oon sitten ilman ja katsin pokee.

Vierailija
18/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mitään tarvetta kuvailla toista ihmistä rumaksi. On vain ihmisiä joista kiinnostun, ja sitten niitä joista en. Ne, jotka eivät minua kiinnosta, eivät ole mitään "alhaista tasoa" tai "ei tarpeeksi hyviä".

Voisin vallan hyvin seurustella miehen kanssa, joka on muiden mielestä "köyhä ja ruma".

Eli jaottelet ihmiset ihan samalla tavalla eri tasoihin mutta kutsut sitä muuksi jotta voisit projisoida itsestäsi tuollaista moraalisen ylemmyyden valheellista kuvaa.

Vierailija
19/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, vuonna 2013: En myöskään tykkää alhaisen tason naisista koska niitä en vain halua.

Ap, vuonna 2023: En myöskään tykkää alhaisen tason naisista koska niitä en vain halua.

Ap: vuonna 2033: En myöskään tykkää alhaisen tason naisista koska niitä en vain halua.

?

Jaahas vakio valittaja ap😂

Vierailija
20/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ei tarvitse kantaa huolta naisten tasoista ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä