Jos Tom Brady tulisi vastaan
Tinderissä, niin swaippaisitko oikealle vai vasemmalle?
Kommentit (30)
Yksi kuuluisimmista amerikkalaisen jalkapallon pelinrakentajista eli quarterbackeistä. Voittanut 7 kertaa superbowlin eli mestaruuden. Jäi jo eläkkeelle ja teki paluun. Ei ilmeisesti ole mennyt nyt enää niin loistavasti tai ehkä ei pelaa enää parhaissa joukkueissa.Sinänsä symppiksen oloinen mies vaikka superrikas.
Vierailija kirjoitti:
Yksi kuuluisimmista amerikkalaisen jalkapallon pelinrakentajista eli quarterbackeistä. Voittanut 7 kertaa superbowlin eli mestaruuden. Jäi jo eläkkeelle ja teki paluun. Ei ilmeisesti ole mennyt nyt enää niin loistavasti tai ehkä ei pelaa enää parhaissa joukkueissa.Sinänsä symppiksen oloinen mies vaikka superrikas.
Eli eläkeläispappa. Lerppamuna jonka exä sen takia jätti. Varmaa uskis kaike lisäksi.
Googlasin. Yök. Mä tykkään rosoisesta ulkonäöstä. Tuo tyyppi on tyttö, jolla on parta
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on quarterback. Ja rutiköyhä, enkä vaihtaisi häntä kehenkään.
Saat sä siitä tykätä vaikka mä en tykkääkään, ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on quarterback. Ja rutiköyhä, enkä vaihtaisi häntä kehenkään.
Millasella ihmisellä on neljäsosa selkä?
Joku käsimunan kantaja. Kiinnostaa kiviäki. Ehkä joku hmppeli innostuu.