Kuinka tärkeää riisipuuro teille ja osaatko itse tehdä maailman parasta sellaista?
Kommentit (39)
Pystyn elämään ilmankin. Hyvää se toki on itse tehtynä.
Ostan valmisriisipuuroa ympäri vuoden. Hyvä välipala. Itse en keitä koskaan, sillä se palaa helposti pohjaan.
Teen maailman parasta. Pussin ohjeen mukaan.
Tärkeä on, että saan karjalanpiirakat tehtyä juhlaan ja välillä arkeenkin. Ja osaan kyllä keittää hyvän puuron, eikä pala pohjaan vaikka olen keittänyt isojakin määriä, 10 litran kattilalla.
Vierailija kirjoitti:
Ostan valmisriisipuuroa ympäri vuoden. Hyvä välipala. Itse en keitä koskaan, sillä se palaa helposti pohjaan.
Ei pala pohjaan eikä kuohu yli kun valmistaa kerroskattilassa.
pidän enemmän ohrapuurosta, on myös kotimaista
Helppohan se on ite rehdä, kun ostaa sitä Kiehu-maitoa...
Saarioinenkin tekee hyvää riisipuuroa. Tulee vaan aika kalliiksi ostaa niitä kippoja.
Tykkään ja osaan tehdä parasta puuroa. Koskaan ei ole palanut pohjaan. Vähintään kahteen litraan maitoa teen aina setin.
Ei kovin tärkeää. Ei ole niin tärkeää että itse haluisin tehdä. Ostan jouluna yhden valmisriiisipuuron ja se riittää.
Minulla on hyvä Hackmanin haudekattila, millä ei puuro pala pohjaan. Osaan tehdä sitä maailman parasta. Punainen maito ja nokare voita ja oikea suolan määrä olennaisia. Kerran vuodessa jouluna syödään puuroa ja joskus teen sitä riisipiirakoiden täytteeksi.
Haudekattilassa tulee paras riisipuuro, eikä pala pohjaan eikä tarvitse vahtia muuta kuin että vesisäiliössä on vettä.
Osaisin tehdä, mutta en viitsi. Riisipuuroa syön vain jouluna ja tuttavani on tehnyt sen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hyvä Hackmanin haudekattila, millä ei puuro pala pohjaan. Osaan tehdä sitä maailman parasta. Punainen maito ja nokare voita ja oikea suolan määrä olennaisia. Kerran vuodessa jouluna syödään puuroa ja joskus teen sitä riisipiirakoiden täytteeksi.
Mulla on näitä neljä! En tiedä, en vaan pystynolla ostamatta, kun ihmiset myy pilkkahintaa kirppiksillä. Vain yhdessä on se alkuperäinen musta tikku.
Teen usein riisipuuroa, helppo tehdä ja täydellistä tulee. Tavallisessa teräskattilassa haudutan, ei pala pohjaan.
Vierailija kirjoitti:
Teen haudutuskattilassa kerran pari kuukaudessa, ei pala pohjaan. Joskus ostan myös valmispuuron jos kiire. Hyvää se on voisilmällä ja tuoretta ruisleipää kaveriksi.
Meillä on tapana keitellä sunnuntai aamuisin riisipuuroa savulohi ruisleivän kanssa. 😋
Ihan tavallisessa teräskattilassa teen joka sunnuntai aamupalalle. Nokare voita ja punaiseen maitoon keitettynä. Ei pala pohjaan jos muistaa sekoittaa. Ja tummista puutoriiseistä tulee paras.
Kuolisin jos en saisi jouluna riisipuuroa. Ostan aina valmisriisipuuroa ja tuunaan sitä silakkamehulla.