Onpa säälittävää. Tindernainen, jonka kanssa olin jutellut monta viikkoa, jätti tulematta treffeille ja blokkasi. Miksi kukaan toimii noin?
Miksi naiset toimivat kuin epäkypsät kakarat nykyisin? Miten vaikeata on esim lähettää "tää ei tule toimimaan, kiitos ja näkemiin" teksti?
Kommentit (29)
Eikai tinderistä etsitäkään mitään viestikaveria vaan puolisoa tai jopa panoa?
Naiset boostaavaat itsetuntoaan tinderissä. Luulevat olevansa haluttuja kun saavat paljon yhteydenottoja vaikka irl kukaan ei ole kiinnostunut.
No tuota tehtiin jo 20 vuotta sitten, miesten toimesta ainakin. Itse olin silloin nätti ja hoikka nuori nainen. Edelleen olen, paitsi en niin nuori.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet yleistävät yhden kurjan tapauksen koskemaan kaikkia naisia?
Tästäkin asiasta olisi voinut otsikon perusteella jopa keskustella, mutta aloitus piti tottakai tarjoilla väninän siivittämänä naisvihana.
Se kertoo mitä mies ajattelee naisista: Naiset on sisältä samaa harmaata massaa, vain ulkonäkö erottaa naiset toisista, mutta miehet ovat aina uniikkeja.
Naiset TODELLA HARVOIN ajattelevat niin miehistä, eli eivät esineellistä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset boostaavaat itsetuntoaan tinderissä. Luulevat olevansa haluttuja kun saavat paljon yhteydenottoja vaikka irl kukaan ei ole kiinnostunut.
Eli miehet on niin epätoivoisia siis. Kiitos,kun kerroit tämän- nyt voi hyvällä mielin surutta siirtää yhä useamman miehen " vasemmalla" siellä Tinderissä, ja keskittyä vain niihin, jotka oikeasti kiinnostaa, kun kerta suurin osa naisia ei miehiä siellä Tinderissä kiinnosta, tykkäävät vain, kun " ei ole parempaakaan tatjolla", ja irtopimpsa kelpaa aina.
Nyt en enää tunne sääliä yhtään miestä kohtaan siellä, joista jätän tykkäämättä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli miehet on niin epätoivoisia siis. Kiitos,kun kerroit tämän- nyt voi hyvällä mielin surutta siirtää yhä useamman miehen " vasemmalla" siellä Tinderissä, ja keskittyä vain niihin, jotka oikeasti kiinnostaa, kun kerta suurin osa naisia ei miehiä siellä Tinderissä kiinnosta, tykkäävät vain, kun " ei ole parempaakaan tatjolla", ja irtopimpsa kelpaa aina.
Nyt en enää tunne sääliä yhtään miestä kohtaan siellä, joista jätän tykkäämättä!
Nuo miehet jotka sua "oikeasti kiinnostaa" ovat juuri sellaisia jotka ovat vaan "irtopimpsaa" hakemassa. Mitä luulet kun miehellä on 1500 hakemusta, että se yhteen tyytyisi?
Minä tein noin, tosin olin silloin 18v ja deitti 25v. Ajattelin että ikäeroa on liikaa, joten en jaksanut vaivautua.