Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehesi menossa ulos eksän kanssa "vain kahville", sallitko?

Vierailija
29.09.2024 |

Miehen kanssa tällänen tilanne, että eksä eksänsä ottanut häneen yhteyttä ja pyytänyt "vain kahville", ilmeisesti "vain juttelemaan". Niin mistäköhän sitten juttelevat, säästäkö? Sallisitteko tuollaista?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö aikuisella ihmisillä olla lupa mennä kahville ? Sinäkö sen päätät ? Onko miehesi vankina ? 

Ei tarvii kysellä kumppanilta lupaa mihinkään, mikä ei ole kumppanin henkilökohtaista. Seuransa saa aina valita itse, aina ja kaikkialla. 

Vierailija
22/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sallisi,exät on exiä syystä:)Menis ukko vaihtoon niin jäis sitten myös enemmän olla exien kanssa.:=)

Mulla meni ukkoja vaihtoon, mutta ex pysyi, koska oli läheisin ystävä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä aikuinen ihminen ei tarvitse tekemisiinsä toisen lupaa. Se että mitä nuo tapaamiset on tai mihin mahdollisesti johtavat on sitten eri asia 

Ai mihin johtavat? Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvoin sinkkunaisilla on miespuolisia kavereita, koska ei pelkkä naisen seura ole minkään arvoista.

Vierailija
24/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menköön. Mä tiedän, kenen viereen se illalla kömpii :D

Menihän hän heinäkuussa poikansa häihinkin ja tanssitti exäänsä. Mä en osallistunut, oon sen verran uusi tapaus ja häät oli perheen kesken.

Ap! Sulla on sekä itsetunto- että luottamusongelma.

Vierailija
25/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti sallisin. Avaimet kunhan luovuttaisi ennen lähtöään.

Vierailija
26/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään tapauksessa. Ne alkavat panemaan siellä kahvilassa kaikkien nähden.

Sarkasmi ja mielikuva nauratti. Tack 💐

Vierailija
27/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän sopii tää vanha juttu. Soitin miesystävälle ja se oli mun ex:n luona. Ihmettelin, mitä se siellä tekee. Kertoi, että pitäähän sun ex tutustua. 

Kamalaa  !   Onkii negtiivisia tietoja sinusta

Vierailija
28/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä aikuinen ihminen ei tarvitse tekemisiinsä toisen lupaa. Se että mitä nuo tapaamiset on tai mihin mahdollisesti johtavat on sitten eri asia 

Ai mihin johtavat? Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvoin sinkkunaisilla on miespuolisia kavereita, koska ei pelkkä naisen seura ole minkään arvoista.

Öhö öhö, inceli.

Vierailija
29/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa ei anneta toiselle lupaa tavata ihmisiä tai peräti kielletä sitä. Jos suhde on tuollainen vankila, sieltä pitää lähteä heti.

Vierailija
30/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex.ät saa pysyä kaukana

Ei mitään yhteydenpitoa enää

Vierailija
31/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sallisi,exät on exiä syystä:)Menis ukko vaihtoon niin jäis sitten myös enemmän olla exien kanssa.:=)

Sinähän olisit silloin ex ja exät on exiä syystä, vai miten se nyt meni 

Vierailija
32/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsista. Jopa aikuisista lapsista. Yhteisistä tuttavista. Olen monesti käynyt kahvilla eksäni kanssa ja samoin puolisoni oman eksänsä kanssa. Kummatkin ovat (eri aikoina tietty) käyneet myös meillä kylässä.

Miksi eivät voi tulla yhtä aikaa kylään?

No voisivat tietty, mutta eivät taida tuntea toisiaan. Kerran meinasivat päätyä samaan aikaan, kun suunnittelin ison joulupäivällisen, jolla olis ollut miehen lasten ja lastenlasten ja omien vastaavien lisäksi meidän kummankin eksät (eli meidän lasten toiset vanhemmat) ja vielä lisäksi mun eksän puoliso. Hieno idea, mutta eikö mun mies saanut aatonaattona influenssan. Minä sairastuin vasta joulupäivänä, joten aattoaamun vietin pakaten ruokia ja kuljettaen niitä mun lapsille (jotta he voi roudata niitä isänsä kotiin, heidän joulu siirtyi sinne) ja tytärpuolelleni, koska sen puolen porukka kokoontui heille. Ja pienet lahjat vaihdettiin siinä samalla.

Vierailija
33/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukuin ex:n vieressä joskus, kun olin ex:n luona yötä ja ei se haitannut mun ukkoa yhtään. Toi johtui ihan sellaisesta käytännön syystä, että mun ex oli niin älyttömän iso sänky, että siinä nukkui vieraatkin ja joskus siinä nukkui monta ihmistä, melkein kaikki kaverit, samaan aikaan. Ei mun ukkoa haitannut yhtään, kun se tutustui mun ex ja tiesi millainen kaveruussuhde meillä on. 

Vierailija
34/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se suhde oo koskaa loppunu sunkaa ollessa. Ne o pari.

Vierailija
35/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Päiväkahville "

Vierailija
36/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukuin ex:n vieressä joskus, kun olin ex:n luona yötä ja ei se haitannut mun ukkoa yhtään. Toi johtui ihan sellaisesta käytännön syystä, että mun ex oli niin älyttömän iso sänky, että siinä nukkui vieraatkin ja joskus siinä nukkui monta ihmistä, melkein kaikki kaverit, samaan aikaan. Ei mun ukkoa haitannut yhtään, kun se tutustui mun ex ja tiesi millainen kaveruussuhde meillä on. 

Siis mun exällä oli iso sänky eikä mitään vierassänkyjä erikseen. 

Vierailija
37/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö aikuisella ihmisillä olla lupa mennä kahville ? Sinäkö sen päätät ? Onko miehesi vankina ? 

Ei tarvii kysellä kumppanilta lupaa mihinkään, mikä ei ole kumppanin henkilökohtaista. Seuransa saa aina valita itse, aina ja kaikkialla. 

Silloinkin kun olette miehen kanssa vaikka lomalla kahdestaan? Jätät miehen pöytään ja lähdet juttelemaan muitten ihmisten kanssa?

Vierailija
38/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun exä on edelleen hyvä ystävä. Suhde ei toiminut parisuhteena, mutta ystävänä vallan mainiosti jo useamman vuoden. Emme harrasta seksiä vaan käyttäydymme kuten kaverit. Minulla ei juuri nyt ole miestä, mutta en ole tullut edes ajatelleeksi, että tämä voisi olla kumppanille ongelma. Näköjään voi. Kurjaa jos joutuisin luopumaan ystävästä suhteen takia. 

Vierailija
39/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex.ät saa pysyä kaukana

Ei mitään yhteydenpitoa enää

Mä pidän kaikkiin ex.iin yhteyttä. Kenestäkään en ole enää kiinnostunut, mutta kahvilla voin silloin tällöin käydä. 

Vierailija
40/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsista. Jopa aikuisista lapsista. Yhteisistä tuttavista. Olen monesti käynyt kahvilla eksäni kanssa ja samoin puolisoni oman eksänsä kanssa. Kummatkin ovat (eri aikoina tietty) käyneet myös meillä kylässä.

Miksi eivät voi tulla yhtä aikaa kylään?

No voisivat tietty, mutta eivät taida tuntea toisiaan. Kerran meinasivat päätyä samaan aikaan, kun suunnittelin ison joulupäivällisen, jolla olis ollut miehen lasten ja lastenlasten ja omien vastaavien lisäksi meidän kummankin eksät (eli meidän lasten toiset vanhemmat) ja vielä lisäksi mun eksän puoliso. Hieno idea, mutta eikö mun mies saanut aatonaattona influenssan. Minä sairastuin vasta joulupäivänä, joten aattoaamun vietin pakaten ruokia ja kuljettaen niitä mun lapsille (jotta he voi roudata niitä isänsä kotiin, heidän joulu siirtyi sinne) ja tytärpuolelleni, k

Mulla oli jokin puolivillainen (ei seurustelu) suhde, kun tutustuin uuteen mieheen. Noi päätyi samaan työpaikkaan siitä jo noin viikon päästä, jos en väärin muista. Aloin seurustella sen uuden miehen kanssa ja toinen kyllä jäi sitten ihan kokonaan sivuun, kun ne oli samassa työpaikassakin. Kyllä periaatteessa olisi voinut jatkaa kaverinakin, mutta ei oltu tekemisissä enää. Ei se viitsinyt lähestyä työkaverinsa naista. Niin jos ohimennen tai sattumalta nähtiin, niin se oli vähän niinkuin ei tunnettaisi mistään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä