Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehesi menossa ulos eksän kanssa "vain kahville", sallitko?

Vierailija
29.09.2024 |

Miehen kanssa tällänen tilanne, että eksä eksänsä ottanut häneen yhteyttä ja pyytänyt "vain kahville", ilmeisesti "vain juttelemaan". Niin mistäköhän sitten juttelevat, säästäkö? Sallisitteko tuollaista?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään tapauksessa. Ne alkavat panemaan siellä kahvilassa kaikkien nähden.

Tuohan tuntuu olevan AP:n lähtökohta koko avauksessa. Sairaalloinen mustasukkaisuus ja kontrollinhimo. Väkivaltainenkin on ehkä?

Vierailija
42/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puoliso ole vankini eikä holhokkini. Ei ole minun sallimiseni varassa hänen menonsa tai minun menoni hänen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa on vähän pakko pitää yhteyttä jos on yhteiset lapset. Arvostan ihmisiä, jotka on hyvissä väleissä erottuaankin.

Aloittajan käsitys ihmissuhteiden dynamiikasta on häiriintynyt ja lapsellinen, omistushaluinen ja itsekäs. Sulla on myös erittäin  paha itsetunto-ongelma.

Vierailija
44/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaantuisin, jos luulisi että tuollaiseen pitäisi joku lupa kysyä. Totta kai näkee ketä haluaa, eikä kukaan meidän parisuhteen ulkopuolelta ole mikään uhka meille, eksä tai ei. Sitä paitsi tiedän hänen eksänsä ja olisin vain iloinen, jos olisivat edelleen tekemisissä. 

Vierailija
45/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun exä on edelleen hyvä ystävä. Suhde ei toiminut parisuhteena, mutta ystävänä vallan mainiosti jo useamman vuoden. Emme harrasta seksiä vaan käyttäydymme kuten kaverit. Minulla ei juuri nyt ole miestä, mutta en ole tullut edes ajatelleeksi, että tämä voisi olla kumppanille ongelma. Näköjään voi. Kurjaa jos joutuisin luopumaan ystävästä suhteen takia. 

Voi olla ongelma. Yks tapailumies lopetti tapailun, koska olin ex:n kanssa ystävä. 

Vierailija
46/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö aikuisella ihmisillä olla lupa mennä kahville ? Sinäkö sen päätät ? Onko miehesi vankina ? 

Ei tarvii kysellä kumppanilta lupaa mihinkään, mikä ei ole kumppanin henkilökohtaista. Seuransa saa aina valita itse, aina ja kaikkialla. 

Silloinkin kun olette miehen kanssa vaikka lomalla kahdestaan? Jätät miehen pöytään ja lähdet juttelemaan muitten ihmisten kanssa?

Miksi hän valitsisi lomamatkalla muut ihmiset miehensä seuran ylitse?

Vierailija
47/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti ensi juttelevat lasten asioista ja sitten omista ja yhteisistä asioistaan. Ei kai kukaan voi tällaista tapaamista kieltää? Edes sinä, vaikka lienetkin oikea pirttihirmu?

Vierailija
48/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsista. Jopa aikuisista lapsista. Yhteisistä tuttavista. Olen monesti käynyt kahvilla eksäni kanssa ja samoin puolisoni oman eksänsä kanssa. Kummatkin ovat (eri aikoina tietty) käyneet myös meillä kylässä.

Miksi eivät voi tulla yhtä aikaa kylään?

Mitä helvettiä 😂

Vierailija
49/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on aikuinen mies, hän ei tarvitse minun suostumustani tavatakseen ystäviään.

N28

Vierailija
50/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En salli. Mua on petetty ennenkin niin siksi en sallisi. Varmaan menisi sitten salaa. Siksipä olen yksin niin ei tarvitse pelätä ja oma pää ei sekoa kuvitteluosta.

Vierailija
51/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sitä voi opetella elämään? Joko exän kanssa on hyvät välit tai sitten ei olla missään tekemisissä. Turha niistä existä on mustis olla. Ja jos joku pettää jotakuta exänsä kanssa, niin nykyinen suhde pettäjän kanssa oli sitten siinä ja menkööt pettäjä sitten vaikka exänsä kanssa takaisin kimppaan. Jos vanha suola niin helvetisti janottaa. Yleensä parisuhteessa elävillä on taakse jäänyt elämä, johon kuuluu ex tai useampia exiä. Sitä ei voi muuksi muuttaa, joten miksi niiden menneiden pitäisi sotkea nykyistä elämää? Exä voi olla siinä kaverina, tuttuna, mutta ei kolmantena pyöränä.

Vierailija
52/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun exä on edelleen hyvä ystävä. Suhde ei toiminut parisuhteena, mutta ystävänä vallan mainiosti jo useamman vuoden. Emme harrasta seksiä vaan käyttäydymme kuten kaverit. Minulla ei juuri nyt ole miestä, mutta en ole tullut edes ajatelleeksi, että tämä voisi olla kumppanille ongelma. Näköjään voi. Kurjaa jos joutuisin luopumaan ystävästä suhteen takia. 

Voi olla ongelma. Yks tapailumies lopetti tapailun, koska olin ex:n kanssa ystävä. 

------

No olisitko ees halunnut noin pöllön miehen?

Vierailija
53/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saa mennä. Emme elä orjayhteiskunnassa.

Vierailija
54/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta akka tuo ruikuttaminen ja hanki lääkkeet luulosairauteesi

Vierailija
55/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on luottamuksesta, kunnioituksesta, tai molempien puutteesta.

Aikanaan kun tutustuttiin ja rakastuttiin mun nykyisen miehen kanssa, muistan että mies halaili naispuolisia ystäviään. Toisaalta hän halaili myös miespuolisia ystäviään, ja kaikki halailivat myös mua, vaikka olin porukassa ihan uusi. En ollut mustis, enkä reagoinut asiaan. 

Seurustelu jatkui, ja oltiin.mun kaverien kanssa mökillä. Jossain vaiheessa iltaa mun yksi lapsuusvuosilta asti kaveri (miespuolinen) halasi mua, oltiin juteltu yhteisestä ystävästä, jonka tilanne oli huono.  Sitten mentiin kaikki nukkumaan, ja auta armias mikä riemu repesi kun oltiin kahden. Upouusi miesystäväni oli mustasukkainen tästä halauksesta ja syytteli mua vaikka miksi.

Ilmoitin, että lähden sitten aamulla näiden ystävieni kanssa ja suhde oli tässä. Jos luottamus on näin heikko niin ei tästä mitään tule.

No, mies tuli onneksi järkiinsä. Asiaan palattiin samalla porukalla naureskellen; kyseinen kaveri on nykyään puolisoni paras kaveri.

Vierailija
56/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä aikuinen ihminen ei tarvitse tekemisiinsä toisen lupaa. Se että mitä nuo tapaamiset on tai mihin mahdollisesti johtavat on sitten eri asia 

Ai mihin johtavat? Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvoin sinkkunaisilla on miespuolisia kavereita, koska ei pelkkä naisen seura ole minkään arvoista.

Sulla ei ole yhtään kaveria, miestä tai naista. Mulla on monta.

Ketjugan todennäköisesti on sinun onneton yrityksesi todistella, että naiset ovat mustasukkaisia ja kontrolloivia.

Taitaa harmittaa väärässä olo.

Vierailija
57/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinä et hänessä mitään menettänyt.

Vierailija
58/58 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tapaa välillä exäänsä. Kyläilevät ja näkevät lasten luona. En tykkää, mutta en voi kieltääkään. Itse en ole missään tekemisissä lasteni isän kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän