Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avioeron kokeneet, milloin alkoi seuraava suhde

Vierailija
29.09.2024 |

Erottiin viime vuoden heinäkuussa. Toivon kyllä uutta parisuhdetta ja olenkin asian eteen tehnyt hyvää työtä. Mutta mutta, miten se tuntuu niin vaikealta, että enkö sitten kuitenkaan ole vielä valmis. Vai ottaako näin lähes 50 vuotiaana vaan enemmän aikaa. Kokemuksia muilta toivoisin.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosta kesti 10 vuotta exän miessekoiluja sietäessäni, koska halusin pitää lapsistani hyvää huolta.

10 vuoden päästä kun tämä sankari ei ollut vieläkään saanut itselleen pysyvää elämää loppui minulta sinni ja menin uudelleen naimisiin.

Siitäpä seurasi onnistunut vieroittaminen, jonka jälkeen en ole jälkikasvuani nähnyt noin vuosikymmeneen.

Vierailija
42/59 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en mistään hinnasta alkaisi enää kenenkään kanssa suhteeseen. Huonoa yhteiseloa siedin 20 vuotta. Nyt pian 15 vuotta olen ollut ilman puolisoa ja tämä sopii mulle. Mulla on lapset jakamassa mun kanssa arjen, mutta vaikka ei olisikaan, en siitä huolimatta halua enää ketään muuta "jakamaan" mun arkea. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin viisi vuotta sitten virallisesti, henkisesti varmaan jo ainakin 10 vuotta sitten (suhde oli kamala ja olisi pitänyt tajuta lopettaa se aiemmin). En ole suhteessa, ei ole ollut pienintäkään viritystä edes, ja s*ksiä ei ole ollut kahdeksaan vuoteen. Enpä usko että enää tulee olemaankaan. Kuka hitto tälläisen rupsahtaneen viisikymppisen tädin edes haluaisi😅

Vierailija
44/59 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin 3,5 vuotta sitten 23 vuoden suhteesta, lapsiperhe. 

Ei ole ollut miestä sen jälkeen. Ei vaan tunnu että kestäisin sitä touhua enää (pettämistä, haukkumista, sek siin painostamista). 

Vierailija
45/59 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiskymppinen eronnut ei ole mitään kuuminta hottia parisuhdemarkkinoilla, valitettava tosiasia.

Saman ikäpolven miehet kattelee nuorempia, ovat semmoisia jotka ovat kehittyneet väärään suuntaan eli juoppoja ja hörhöjä, luovuttaneet naisten suhteen tai sitten ovat parisuhteissa.

Voi ottaa ison tovin. Biologia sanoo että miestä kiinnostaa hedelmällinen nainen.

Nykypäivän deittihommat ovat myös semmoista, että joudut itse tekemään paljon enemmän.

Voimaa ja onnea etsintään!

-
46/59 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin 17 vuotta kestäneestä suhteesta. Odotin nuorimmaistani, joten voitte kuvitella että erotilanne oli niin vaikea että muuta ei ollut tehtävissä.

Muutama ihastuminen on tässä 30 vuoden aikana ollut, mutta työ vei kaiken ajan. Nyt kun olen eläkkeellä ja aikaa on ja yksinäisyyttä, on joskus tullut mieleen että seurustelusuhde voisi olla kiva. Mutta ketään sopivaa en ole tavannut.

Vierailija
47/59 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viiskymppinen eronnut ei ole mitään kuuminta hottia parisuhdemarkkinoilla, valitettava tosiasia.

Saman ikäpolven miehet kattelee nuorempia, ovat semmoisia jotka ovat kehittyneet väärään suuntaan eli juoppoja ja hörhöjä, luovuttaneet naisten suhteen tai sitten ovat parisuhteissa.

Voi ottaa ison tovin. Biologia sanoo että miestä kiinnostaa hedelmällinen nainen.

Nykypäivän deittihommat ovat myös semmoista, että joudut itse tekemään paljon enemmän

Voimaa ja onnea etsintään!

Joo, miehillä on paljon helpimpaa. Nuori nainen kiinnostaa kaikenikäisiä miehiä. Ikääntynyt nainen ei ketään.

Vierailija
48/59 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väite. Kaikennäköiset nuoret naiset kiinnostavat kaikkia miehiä. Jos nainen on 50+, hän kiinnostaa oman ikäisiä/hieman nuorempia/senioreja vain, jos  hän on vähintään sievä ja/tai hoikka. Aika karua. Aika pinnallista.

Eli, jos eroaa vanhana ja ei ole viehättävä, uudesta parisuhteesta tulevaisuudessa on turha edes haaveilla?

Vierailija
49/59 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on!

Vierailija
50/59 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole löytynyt. Avioliitto kesti 10v ja olen ollut nyt 5 vuotta yksin. M45

Vierailija
51/59 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaako muka nelikymppinen nainen miehiä sen enemmän? Ei ole enää ns. hedelmällisessä iässä.

Vierailija
52/59 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen eronnut viisikymppinen nainen. Ystävä julisti minulle yksinäisen loppuelämän ukaasin. Koska en ole nätti. 

Vierailija
53/59 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaako muka nelikymppinen nainen miehiä sen enemmän? Ei ole enää ns. hedelmällisessä iässä.

kyllä kiinnostaisi. En ole halunnut enkä halua lapsia.

Vierailija
54/59 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin suhteessa yksinhuoltajan kanssa ja löysin suhteen aikana lapsettoman naisen, jonka kanssa olemme edelleen yhdessä. Eli ihan lennostakin voi löytyä.

Vierailija
55/59 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen eronnut viisikymppinen nainen. Ystävä julisti minulle yksinäisen loppuelämän ukaasin. Koska en ole nätti. 

Oikeassahan hän on. Maailma on vaan sellainen.

Vierailija
56/59 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni 3 vuotta. Minut äkkijätettiin ja olin siitä rikki pitkään. Lapsetkin oli rikki.

Vierailija
57/59 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50, tavallisen näköinen ja hoikka. Erosta pian vuosi. Kukaan mies ei ole lähestynyt minua. Hyvä niin. En tarvitse enää ketään.

Vierailija
58/59 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäntoista avioliitto vuoden jälkeen erottiin. Ex-puoliso kuoli siitä kahden vuoden kuluttua. Kolmen lapsen yksinhuoltajana on ollut riittävästi sarkaa hoidettavana joten eipä ensimmäisenä tule mieleen uusi parisuhde. 

Vierailija
59/59 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos maailma on niin pinnallinen, että ulkonäkö on ainoa kriteeri parisuhteessa ja kaikki miehet etsivät vain nättiä naista. Fine, mieluummin yksin todellakin, vaikka koko loppuelämä.