Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen päätynyt suhteeseen vain niiden miesten kanssa, jotka ovat tarjonneet treffeillä illallisen

Vierailija
29.09.2024 |

En ainoastaan sen aterian takia vaan siksi, että ovat selkeästi panostaneet tapaamiseen ja minuun, ja tämä on näkynyt miehestä muutenkin.

On varmaan yllätys, että se mies, joka maksatti omankin ruokansa minulla, ei mennyt jatkoon :D

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en. Kuulun niihin, jotka pähkäilevät sitä kahvikuppiakin. Koskaan en ole antanut kenenkään tarjota varsinkaan juomia. Mies on sitten pettynyt, jos ei saa seksiä.

#vainsuomijutut

Vierailija
22/35 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko sitten vaan helpompi sopia että pipari maksaa 150e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon opettanut pojalle että ei maksa raflassa kun omat ruoat

Vierailija
24/35 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oon opettanut pojalle että ei maksa raflassa kun omat ruoat

On parempi ettei mene ollenkaan raflaan. Sitä toosaa saa kuitenkin aika harvoin treffien päätteeksi ja rahaa menee Molokin kitaan valtavia määriä.

Vierailija
25/35 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ekoilla treffeillä ikinä anna miehen tarjota, vaikka hän sitä ehdottaisi. En halua niin alkuvaiheessa jäädä ikään kuin kiitollisuudenvelkaan. Sitten kun minulle saa tarjota, ollaan jo päästy parien ekojen treffien yli ja katson miehen potentiaaliseksi.

Vierailija
26/35 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut ensitreffeillä illallisella 25 kertaa, lounaalla kerran ja brunssilla kerran . Illallisella ollessa vain neljä miestä ehdottomasti halusi tarjota minulle. Kerran minä tarjosin miehelle . Lounaalla ja brunssilla ollessa kumpikaan mies ei tarjonnut. Joten sanoisin, että on tosi harvinaista, että mies haluaa tarjota edes kahvittelut.

Vierailija
27/35 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP teki oikein. Illallistarjouksen vastaanottaminen on lupaus pillusta.

Vierailija
28/35 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tarjoile orgasmiakaan vaan välittää pelkästään itsestään, ei pääse jatkoon. Ruokapöydässä pihit miehet ovat pihejä lähes poikkeuksetta myös sängyssä.

Vierailija
29/35 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan harva nainen kehtaa kieltäytyä sänkyhommista maksetun illallisen jälkeen varsinkin jos on saanut pari lasia hyvää viiniä.

Vierailija
30/35 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tarjoile orgasmiakaan vaan välittää pelkästään itsestään, ei pääse jatkoon. Ruokapöydässä pihit miehet ovat pihejä lähes poikkeuksetta myös sängyssä.

Ei ole totta. Pihi ihminen ottaa kaiken irti siitä minkä saa tai voi tehdä ilmaiseksi.

Vierailija
31/35 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole totta. Pihi ihminen ottaa kaiken irti siitä minkä saa tai voi tehdä ilmaiseksi.

Niin ottaa, mutta vain itselleen. 

Vierailija
32/35 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa tylsä, jos yritti olla provo.

Ei tää ole provo ja siksi varmaan tylsä. Oli vaan tiedotus miehille, että niihin treffeihin kannattaa panostaa, jos haluaa jotain saada.

Ap

Mitä sinulta saa maksua vastaan?

Vierailija
33/35 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa tylsä, jos yritti olla provo.

Ei tää ole provo ja siksi varmaan tylsä. Oli vaan tiedotus miehille, että niihin treffeihin kannattaa panostaa, jos haluaa jotain saada.

Ap

Mitä sinulta saa maksua vastaan?

Hyvää seuraa.

Ap

Vierailija
34/35 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö sinulle Bilteman ruokakioski treffipaikaksi? Sieltä saa Hodarin tai höyrynakin eurolla.

Vierailija
35/35 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö sinulle Bilteman ruokakioski treffipaikaksi? Sieltä saa Hodarin tai höyrynakin eurolla.

Hodari ei ole illallinen.

Ap