Olen päätynyt suhteeseen vain niiden miesten kanssa, jotka ovat tarjonneet treffeillä illallisen
En ainoastaan sen aterian takia vaan siksi, että ovat selkeästi panostaneet tapaamiseen ja minuun, ja tämä on näkynyt miehestä muutenkin.
On varmaan yllätys, että se mies, joka maksatti omankin ruokansa minulla, ei mennyt jatkoon :D
Kommentit (35)
Olisko sitten vaan helpompi sopia että pipari maksaa 150e.
oon opettanut pojalle että ei maksa raflassa kun omat ruoat
Vierailija kirjoitti:
oon opettanut pojalle että ei maksa raflassa kun omat ruoat
On parempi ettei mene ollenkaan raflaan. Sitä toosaa saa kuitenkin aika harvoin treffien päätteeksi ja rahaa menee Molokin kitaan valtavia määriä.
Minä en ekoilla treffeillä ikinä anna miehen tarjota, vaikka hän sitä ehdottaisi. En halua niin alkuvaiheessa jäädä ikään kuin kiitollisuudenvelkaan. Sitten kun minulle saa tarjota, ollaan jo päästy parien ekojen treffien yli ja katson miehen potentiaaliseksi.
Mä olen ollut ensitreffeillä illallisella 25 kertaa, lounaalla kerran ja brunssilla kerran . Illallisella ollessa vain neljä miestä ehdottomasti halusi tarjota minulle. Kerran minä tarjosin miehelle . Lounaalla ja brunssilla ollessa kumpikaan mies ei tarjonnut. Joten sanoisin, että on tosi harvinaista, että mies haluaa tarjota edes kahvittelut.
AP teki oikein. Illallistarjouksen vastaanottaminen on lupaus pillusta.
Jos ei tarjoile orgasmiakaan vaan välittää pelkästään itsestään, ei pääse jatkoon. Ruokapöydässä pihit miehet ovat pihejä lähes poikkeuksetta myös sängyssä.
Kokemukseni mukaan harva nainen kehtaa kieltäytyä sänkyhommista maksetun illallisen jälkeen varsinkin jos on saanut pari lasia hyvää viiniä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tarjoile orgasmiakaan vaan välittää pelkästään itsestään, ei pääse jatkoon. Ruokapöydässä pihit miehet ovat pihejä lähes poikkeuksetta myös sängyssä.
Ei ole totta. Pihi ihminen ottaa kaiken irti siitä minkä saa tai voi tehdä ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole totta. Pihi ihminen ottaa kaiken irti siitä minkä saa tai voi tehdä ilmaiseksi.
Niin ottaa, mutta vain itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa tylsä, jos yritti olla provo.
Ei tää ole provo ja siksi varmaan tylsä. Oli vaan tiedotus miehille, että niihin treffeihin kannattaa panostaa, jos haluaa jotain saada.
Ap
Mitä sinulta saa maksua vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa tylsä, jos yritti olla provo.
Ei tää ole provo ja siksi varmaan tylsä. Oli vaan tiedotus miehille, että niihin treffeihin kannattaa panostaa, jos haluaa jotain saada.
Ap
Mitä sinulta saa maksua vastaan?
Hyvää seuraa.
Ap
Käykö sinulle Bilteman ruokakioski treffipaikaksi? Sieltä saa Hodarin tai höyrynakin eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Käykö sinulle Bilteman ruokakioski treffipaikaksi? Sieltä saa Hodarin tai höyrynakin eurolla.
Hodari ei ole illallinen.
Ap
#vainsuomijutut