Kuinka tavallista on, että nainen tuntee seksuaalista vetoa varakkaaseen/vaikutusvaltaiseen mieheen?
Havahduin, että itselleni, 51v naiselle se on ollut kaikkien suhteideni määräävin ominaisuus miehessä.
Kommentit (67)
Varakkuudella ja ulkonäöllä ei ole mitään, siis ei mitään tekemistä seksuaalisen kiinnostuksen syntymiseen. Ei, se on se kemia mikä ratkaisee!
Mitä komeampi ja varakkaampi mies, niin sen parempi kemia. Niin että kemia ratkaisee, ellei sitten ihan äärettömän pölvästi ole. Kuitenkin, jos on pitkä, komea ja varakas, niin sitä lievää pölvästiyttäkin sietää ihan eri tavalla kuin lyhyen, ruman tyhjätaskun kohdalla sietää. Kemia ratkaisee.
Kyllä sitä tapahtuu varsin paljon. Siinä kamppailussa pärjäävät ainoastaan kauniit ja nuoret naiset.
Ruma, vanha tosi varakas mies kiinnostaa ainoastaan ja vain rahan takia.
Valta ja raha saa nuorten naisten polvet notkumaan, esim. erään pienpuolueen pj. ja vaikkapa eläköitynyt ylipäällikkö. Yritysmaailmasta on lukuisia esimerkkejä, koti- ja ulkomailta. Eihän siinä mitään paheksuttavaa ole, win-win -tilanne molemmille osapuolille.
No, kuinka tavallista on, että karhu tykkää hunajasta tai, että suihkussa kastuu?
Vierailija kirjoitti:
No, kuinka tavallista on, että karhu tykkää hunajasta tai, että suihkussa kastuu?
Juuri niin, toi ominaisuus on luonnut sen maineen, mikä naisilla on.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Kuinka tavallista on että Grönlannissa on usein kylmä, tai että merivesi on suolaista?
Mietitäänpä tätä ihan porukalla!
Valta on historian saatossa ollut se asia, mikä vetää puoleensa. Pelkkä rahakin, kyllä. Mutta valta on ollut kuitenkin se juttu.
Minä tiedän useammankin hyvin varakkaan miehen, ihan hyvässä asemassa olevan, joilla ei naisten suhteen ole tungosta. Kaikista varakkaimmat ovat alkoholiongelmaisia, ja heillä ei ole ollut useampaan vuoteen ketään. Surullisia kohtaloita.
Kyllä, varakkuus ja vaikutusvaltaisuus nostavat yleensä miehen seksikkyyttä. Raha ei itsestään sytytä, eli lottomiljonääri ei saa polviani veteliksi. Olennaista on, mitä raha ja vaikutusvalta kertoo ihmisestä. Usein nämä liittyvät persoonallisuuspiirteisiin, joita pidän puoleensavetävinä miehessä: Älykkyys, määrätietoisuus, aikaansaavuus. Menestyjän piirteitä. Piirteitä, joita haluan nähdä lasteni isässä ja piirteitä, joiden haluan periytyvän lapsilleni.
Kaikkiin miehiin tämä ei kuitenkaan päde. Ilkkakanervat ja hjallisharkimot eivät sytytä minua. Mutta jos kyse on kivasta miehestä, johon olen muutenkin ihastumassa, niin toki varakkuus ja vaikutusvalta lisäävät ihastusta. Lisäksi varakas ja vaikutusvaltainen mies voi tarjota minulle mielenkiintoisemman ja tasokkaamman elämän rinnallaan verrattuna johonkin peruspetteriin.
Puolisossani on näitä kuvailemiani piirteitä. Hän on uraohjus. Asiassa on puolensa ja puolensa. Toisaalta ihailen häntä. Toisaalta ottaa päähän, että hän on paljon työmatkoilla ja että sairaan lapsen hoitamiset kaatuvat melkein aina minun niskaani, kun hän on kiinni töissään. Kotityöt ovat myös suurilta osin minun kontollani. Toki hänen palkkansa kustantaa suurimman osan perheemme kustannuksista. Ja itsepä olen tehnyt valintani.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, varakkuus ja vaikutusvaltaisuus nostavat yleensä miehen seksikkyyttä. Raha ei itsestään sytytä, eli lottomiljonääri ei saa polviani veteliksi. Olennaista on, mitä raha ja vaikutusvalta kertoo ihmisestä. Usein nämä liittyvät persoonallisuuspiirteisiin, joita pidän puoleensavetävinä miehessä: Älykkyys, määrätietoisuus, aikaansaavuus. Menestyjän piirteitä. Piirteitä, joita haluan nähdä lasteni isässä ja piirteitä, joiden haluan periytyvän lapsilleni.
Kaikkiin miehiin tämä ei kuitenkaan päde. Ilkkakanervat ja hjallisharkimot eivät sytytä minua. Mutta jos kyse on kivasta miehestä, johon olen muutenkin ihastumassa, niin toki varakkuus ja vaikutusvalta lisäävät ihastusta. Lisäksi varakas ja vaikutusvaltainen mies voi tarjota minulle mielenkiintoisemman ja tasokkaamman elämän rinnallaan verrattuna johonkin peruspetteriin.
Puolisossani on näitä kuvailemiani piirteitä. Hän on uraohjus. Asiassa on puolensa ja puolensa. To
Hyvä ja rehellinen analyysi aiheeseen, sinä et ole onnenonkija, vaan järkiperäisesti liikkeellä, arvostan. Ap on kuitenkin ilmeisesti tarkoittanut gold-diggereitä, superkauniita, nuoria mallimitoissa olevia naisia, jotka hakeutuvat vanhojen ja lihavien miesten kainaloihin, heitä on paljon...
Ns. kemia käyttäytyy toisin, kuin monet uskovat. Miehen varakkuus on yksi faktori muiden joukossa, joka saa naisen rakastumaan AIDOSTI. On vain niin, että varakkaita miehiä on vähemmän kuin heihin rakastuneita naisia. Kynis.mi
No, mikä Dannyssa siis kiehtoo - ryppyfetissikö?
Surkeita valehtelijoita olette edelleenkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri niin, toi ominaisuus on luonnut sen maineen, mikä naisilla on.
Liskoaivoinen hyödyn tavoittelu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Kuinka tavallista on että Grönlannissa on usein kylmä, tai että merivesi on suolaista?
Mietitäänpä tätä ihan porukalla!
Toisen kuppaaminen siis vertautuu luonnon lainalaisuuksiin!
Miehet sikoja?
Naiset "empaattisempia"?
Vielä valheelliset kulissit hajoaa
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän useammankin hyvin varakkaan miehen, ihan hyvässä asemassa olevan, joilla ei naisten suhteen ole tungosta. Kaikista varakkaimmat ovat alkoholiongelmaisia, ja heillä ei ole ollut useampaan vuoteen ketään. Surullisia kohtaloita.
Ja sitten heräsit
Itsevarmuus
Älykkyys
Ulkonäkö
Status (asema ja kanssaihmisten arvostus)
Varallisuus
Kaikkia näitä tulee olla riittävästi. Se vaihtelee, mikä kellekin naiselle on riittävästi. Varmaa on vain se, että yhden puutetta ei voi kompensoida toisella.
Voima eli valta kiehtoo naisia. Se voi olla status, materia tai psykopaattiset teot jos miehellä on dark triad piirteitä ja lookki. Suurimmilla sarjamurhaajilla on aina ollut paljon naispuolisia ihailijoita jotka lähettävät kirjeitä ja tulevat ns ''bändäreinä'' oikeuteen seuraamaan idoliaan. Voima ja valta manifestoituu monenlaisina asioina. Voiman ja vallan vastakohtana vähääntyytyvä, nöyrä ja köyhä mies. Siksi paholainen tarjosi Jeesukselle koko maailmaa jos hän kumartaisi tätä, koska paholainen on tämän paikan chief. Dancing with the devil?
Ei yhtään tärkeetä, päinvastoin.