Kuinka tavallista on, että nainen tuntee seksuaalista vetoa varakkaaseen/vaikutusvaltaiseen mieheen?
Havahduin, että itselleni, 51v naiselle se on ollut kaikkien suhteideni määräävin ominaisuus miehessä.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Voima eli valta kiehtoo naisia. Se voi olla status, materia tai psykopaattiset teot jos miehellä on dark triad piirteitä ja lookki. Suurimmilla sarjamurhaajilla on aina ollut paljon naispuolisia ihailijoita jotka lähettävät kirjeitä ja tulevat ns ''bändäreinä'' oikeuteen seuraamaan idoliaan. Voima ja valta manifestoituu monenlaisina asioina. Voiman ja vallan vastakohtana vähääntyytyvä, nöyrä ja köyhä mies. Siksi paholainen tarjosi Jeesukselle koko maailmaa jos hän kumartaisi tätä, koska paholainen on tämän paikan chief. Dancing with the devil?
...ja nainen kumartaa
Nainen viehtyy/kiihottuu vallasta, siihen liittyy paljon hyvää ja haluttavaa dominanssia eri muodoin.....
Olen varattu ja mieheni avecina usein erilaisissa tilaisuuksissa. Vaikutusvaltaisissa miehissä leijuu sellainen karisma, jonka voi miltei tuntea. Mielellään hakeudun heidän lähelleen, hieman poskia kuumottaa kivalla tavalla.
N43
Tuntee "vetoa" on vähän väärä käsite ja nykyään ei ehkä niin oleellinen asia minkään kannalta. Ehkä joskus silloin kauan sitten kun naisilla ei ollut mahdollisuutta elättää itseään ja vaurastua saattoi tällainen olla yleistä. Tosin edelleenkin jotkut miehet kuvittelevat tämän olevan nykypäivää vaikka sille ei ole mitään perusteita.
Ei ole ollut mitään vaikutusta. Itselläni halu syttyy, jos toisen olemus on kutsuva (aistittavissa esim. sellaista tietynlaista lämpöä ja tyyneyttä).
n38
Tietenkään se ei kaikkiin vaikuta, mutta yllättävän monin ja kauniisiin kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Valta on seksikästä, kostun 🥰
Vaikutusvalta ja itsevarmuus asuvat usein samassa ihmisessä, ja jos valta itsessään ei ole seksikästä, niin itsevarmuus yleensä on
Jos mies on epäsiisti, käyttäytyy huonosti ja vähättelee naisia, ei hänen varakkuutensa tai vaikutusvaltansa auta yhtään. Ei kiinnosta.
Onhan näitä tutkittu. Jo ihan perus auktoriteetti asema naista kohtaan, esimies, valmentaja, poliisi yms ovat vuodesta toiseen naisten seksuaali fantasioissa korkealla.
Vahvat varakkaat miehet uughh :-)
Hyvin tavallista ja täysin ymmärrettävää.
Kiteyttettynä: "No money, no honey".
En usko että lisää suoraan miehen seksuaalista vetovoimaa, ei ainakaan itselläni. Se taas on selvää että varakkuus ja valta itsessään kiinnostavat monia, opportunisista syistä. Olen aina kuvitellut että nämä rumien ja vanhojen mutta rikkaiden miesten kanssa seurustelevat haluavat sitä rahaa ja mainetta, ei seksiä. Seksiä siedetään rahan takia ja ajatellaan sen aikana jotain fyysisesti puoleensavetävää nuorta miestä. Näin siis kuvittelen asian olevan. Itse en ole kiinnostunut edes rahasta ja vallasta, niiden tavoittelu toisen kautta saisi olon tuntemaan.. no tiedätte miksi. Minua kiehtoo miehessä eniten äly, lämpö, turvallisuus ja nämä toki yhdistettynä riittävään ulkonäköön.
Tykkään ihan älyttömän rikkaista miehistä tai sitten jos on musta ja valtava kalu, sitten ei ole varallisuudella väliä.
N.27v
Mulla pimppi kostuu heti, jos arvo-osuustilin saldo on 7 numeroinen ennen pilkkua.
Ei lisää. Seksuaalinen vetovoima on ihan asia erikseen, se tulee ulkonäöstä, katseesta, äänestä, eleistä, älystä.
Se on toki tunnettu ilmiö, että jotkut tinkii seksuaalisesta vetovoimasta rahan, julkisuuden ym takia, eli hyväksyvät miehen jolla seksuaalista vetovoimaa ei ole, jos tällä on rahaa ja valtaa. Näille naisille seksi ei luultavasti ole kovin tärkeää.
Joku voi toki argumentoida että vetovoimaiset ihmiset saavat helpommin rahaa ja valtaa. Voi olla näinkin, mutta siinäkään tapauksessa raha ja valta eivät lisää ihmisen omaa vetovoimaa vaan ihmisessä jo valmiina oleva vetovoima lisää rahaa ja valtaa.
Seksuaalinen vetovoima on aivan eri asia, kuin vallan ja varallisuuden vetovoima. Seksi on, mitä on - tyydytys tulee muuta kautta.
N37
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä tutkittu. Jo ihan perus auktoriteetti asema naista kohtaan, esimies, valmentaja, poliisi yms ovat vuodesta toiseen naisten seksuaali fantasioissa korkealla.
Itse en ole randomisti baaritiskillä mikään ykkössaalis, mutta huomattavan ns. mukiinmeneviltä hoitajilta olen saanut huomiota ja ovat halunneet seksiä kanssani vaikka olen tiedetysti varattu. Liekö ammatillani ollut jotain tekemistä asian kanssa🤔.
t. lekuri
Aivan varmasti lääkäreillä käy flaksi, en paheksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole randomisti baaritiskillä mikään ykkössaalis, mutta huomattavan ns. mukiinmeneviltä hoitajilta olen saanut huomiota ja ovat halunneet seksiä kanssani vaikka olen tiedetysti varattu. Liekö ammatillani ollut jotain tekemistä asian kanssa🤔.
t. lekuri
Hyväksykää viimeinkin omat inhottavat piirteenne ja lakatkaa elämästä valheessa.