Haluaisin pukeutua vähän paljastavampiin asuihin ja korostaa vyötäröä sekä takapuolta
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älyllisesti heikkotasoisen perusmaneereja myös nuo ITSE ALOITIT KESKUSTELUN!!, tämä on keskustelupalsta, sanoin vain mielipiteeni jne.
Ap myös kirjoittaa aloitusviestissään, ettei halua mauttomuutta ja tyrkkyä tyyliä, eli nuo teidän huorakommentit kertoo vain ja ainoastaan teistä itsestänne. Huvittaa ihan, miten paljon tässä ketjussa osa porukasta paljastaa itsestään. Mustaa on mielenmaisemat täynnä joillain, ja erittäin lattea persoona.
Kuulostatpa katkeralta.
Sellaset defenssit sieltä sitten.
Tuo kuuluisi oikeasti sanoa: sellaiset defenssit tulilla sitten. Unohdit, mutta ei se haittaa.
Tiedän, mitä konteksti tarkoittaa. Kontekstin sisälläkin on silti järkevää puhua asioista niiden nimillä, kuten tässä: Vartalon parhaat puolet. Pelkästään parhaista puolista puhuminen viittaa siihen, että kyseessä on henkilön parhaat puolet riippumatta kontekstista.
Itse menet koko ajan henkilöön, eli minuun. Nimität minua typeräksi, tyhmäksi, ja että minulla on olematon persoona ja äly. Onko tämä sinusta asiallista ja järkevää käytöstä? Mitä se kertoo sinusta?
Et selvästikään ymmärrä, edelleenkään. Ja jatkuvasti tuot ilmi pelkkää olematonta älyä ja persoonaa, ei ole mitään syytä sinua siltä suojella. Kertoo minusta sen, etten jaksa yhtään kaltaisiasi ihmisiä, eikä ole kiinnostusta edes yrittää olla mitenkään ystävällinen teille. Valitettavasti kaltaisiisi törmää netissä, muuten pystyy välttämään ihan sillä kun hengaa livenä lähinnä normaaliälyisten ihmisten kanssa joilla ei ole jotain ihme traumaa omasta naiseudestaan jota sitten projisoivat muiden pukeutumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älyllisesti heikkotasoisen perusmaneereja myös nuo ITSE ALOITIT KESKUSTELUN!!, tämä on keskustelupalsta, sanoin vain mielipiteeni jne.
Ap myös kirjoittaa aloitusviestissään, ettei halua mauttomuutta ja tyrkkyä tyyliä, eli nuo teidän huorakommentit kertoo vain ja ainoastaan teistä itsestänne. Huvittaa ihan, miten paljon tässä ketjussa osa porukasta paljastaa itsestään. Mustaa on mielenmaisemat täynnä joillain, ja erittäin lattea persoona.
Kuulostatpa katkeralta.
Tuo kuuluisi oikeasti sanoa: sellaiset defenssit tulilla sitten. Unohdit, mutta ei se haittaa.
En unohtanut, en käytä tuollaista kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, mitä konteksti tarkoittaa. Kontekstin sisälläkin on silti järkevää puhua asioista niiden nimillä, kuten tässä: Vartalon parhaat puolet. Pelkästään parhaista puolista puhuminen viittaa siihen, että kyseessä on henkilön parhaat puolet riippumatta kontekstista.
Itse menet koko ajan henkilöön, eli minuun. Nimität minua typeräksi, tyhmäksi, ja että minulla on olematon persoona ja äly. Onko tämä sinusta asiallista ja järkevää käytöstä? Mitä se kertoo sinusta?
Et selvästikään ymmärrä, edelleenkään. Ja jatkuvasti tuot ilmi pelkkää olematonta älyä ja persoonaa, ei ole mitään syytä sinua siltä suojella. Kertoo minusta sen, etten jaksa yhtään kaltaisiasi ihmisiä, eikä ole kiinnostusta edes yrittää olla mitenkään ystävällinen teille. Valitettavasti kaltaisiisi törmää netissä, muuten pystyy välttämään ihan sillä kun hengaa livenä lähinnä normaaliälyisten ihmisten kanssa joilla ei o
Se, että olemme eri mieltä asiasta, ei tarkoita, ettenkö ymmärtäisi asiaa. Itse hoet olematonta älyä ja persoonaa. Ja nyt väität vielä että en olisi normaaliälyinen ja että minulla olisi trauma omasta naiseudestani.
Vinkki keskusteluihin jatkossa: Kannattaa keskustella aiheesta, ei haukkua ja nimitellä toista henkilöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostatpa katkeralta.
En unohtanut, en käytä tuollaista kieltä.
Niin, huomaan kyllä, millaista tekstiä kirjoitat. Täältä muuten löytyy maksuttomia kirjoitusharjoituksia: https://akkustannus.com/luova-kirjoittaminen/kirjoitusharjoituksia/
Se, että olemme eri mieltä asiasta, ei tarkoita, ettenkö ymmärtäisi asiaa. Itse hoet olematonta älyä ja persoonaa. Ja nyt väität vielä että en olisi normaaliälyinen ja että minulla olisi trauma omasta naiseudestani.
Vinkki keskusteluihin jatkossa: Kannattaa keskustella aiheesta, ei haukkua ja nimitellä toista henkilöä.
Et selvästi ymmärtänyt, kun jäit jankkaamaan miten olisi pitänyt kirjoittaa, että VARTALON parhaat puolet ja miten toisilla naisilla on ne persoonat ja älyt ynnä muut itsestäänselvyydet. Tai no, ei kaikilla ole, mutta itse oletan, että olisi..
En ota vinkkiäsi vastaan, kun ei kiinnosta. Minua ei kiinnosta olla mitenkään ystävällinen kaikenlaisille ihmisille. Eri mieltä saa tietysti olla, mutta tyhmät ja rasittavat on tyhmiä ja rasittavia, eli ratkaisevaa on miten se tapahtuu.. jos siis luulit lähteneesi jotenkin hyvällä tunnelmalla keskusteluun alunperin, niin et lähtenyt. Kommenttisi persoonasta ja huumorista ja mitä siinä nyt olikaan, oli jo alunperin sellainen, ettet mitään asiallista keskustelua hakenut.
Ei kiitos, en avaa linkkiä. :) Olen käynyt luovan kirjoittamisen kursseilla ihan IRL, eikä mitään kiinnostusta tuoda niitä tähän ympäristöön tai seuraan..
Vierailija kirjoitti:
Et selvästi ymmärtänyt, kun jäit jankkaamaan miten olisi pitänyt kirjoittaa, että VARTALON parhaat puolet ja miten toisilla naisilla on ne persoonat ja älyt ynnä muut itsestäänselvyydet. Tai no, ei kaikilla ole, mutta itse oletan, että olisi..
En ota vinkkiäsi vastaan, kun ei kiinnosta. Minua ei kiinnosta olla mitenkään ystävällinen kaikenlaisille ihmisille. Eri mieltä saa tietysti olla, mutta tyhmät ja rasittavat on tyhmiä ja rasittavia, eli ratkaisevaa on miten se tapahtuu.. jos siis luulit lähteneesi jotenkin hyvällä tunnelmalla keskusteluun alunperin, niin et lähtenyt. Kom
Kyllä ymmärsin. Itse haukut minua koko ajan, eikä sellainen ole rakentavaa ja tasaveroista keskustelua. Jos et itse sitä edes huomaa, niin onnea vain jatkoon.
Et siis kontekstin lisäksi kykene ymmärtämään sitäkään, etten minä koe mitään mieltä käydä kanssasi jotain rakentavaa ja tasaveroista keskustelua? :D Yritin sitä kyllä tuossa ilmaista.. pariinkin otteeseen.
Vierailija kirjoitti:
En ota vinkkiäsi vastaan, kun ei kiinnosta. Minua ei kiinnosta olla mitenkään ystävällinen kaikenlaisille ihmisille. Eri mieltä saa tietysti olla, mutta tyhmät ja rasittavat on tyhmiä ja rasittavia, eli ratkaisevaa on miten se tapahtuu.. jos siis luulit lähteneesi jotenkin hyvällä tunnelmalla keskusteluun alunperin, niin et lähtenyt. Kom
Itse aloitit ensimmäisen kommenttisi näin (lainaus alla):
Täällä taas kateelliset alanuolettaa. Onko itsellä vyötärön paikalla rantapallo vai mikä närästää?
eli oliko sinun kommenttisi mielestäsi asiallinen ja hyvää tunnelmaa luova?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla rajoittamaan? Kuka tahansa saa lähteä minkä näköisenä tahansa ulos ovesta. Oma vastuu.
Näin on. Jokainen pukeutuu miten haluaa.
Oman mielipiteen sanominen ei ole kielletty. Tämä on keskustelupalsta.
Juuri näin, jos haluaa näyttää huoralta, voi ihan vapaasti pukeutua niin.
Kyllä :D
Vierailija kirjoitti:
Et siis kontekstin lisäksi kykene ymmärtämään sitäkään, etten minä koe mitään mieltä käydä kanssasi jotain rakentavaa ja tasaveroista keskustelua? :D Yritin sitä kyllä tuossa ilmaista.. pariinkin otteeseen.
Ymmärrän kontekstin mutta en sitä, että jos et halua käydä kanssani keskustelua, miksi sitten sinnikkäästi jatkat sitä? 😊
Itse aloitit ensimmäisen kommenttisi näin (lainaus alla):
Täällä taas kateelliset alanuolettaa. Onko itsellä vyötärön paikalla rantapallo vai mikä närästää?
eli oliko sinun kommenttisi mielestäsi asiallinen ja hyvää tunnelmaa luova?
Ai olitkin trolli, olisihan se pitänyt arvata :D Ei nimittäin ole minun viestini tuo, kuten tiesitkin..
Fit and flare-mekko tai polvipituinen a-linjainen hame+tyköistuva paita korkealla kaula-aukolla. Noilla saa korostettua siroa yläosaa ja vyötäröä olematta mauton. En ymmärrä miksi kauniisti ja tyylikkäästi pukeutuminen assisioituu joillain tyrkkyyteen joillain näin voimakkaasti. Kateutta?
Vierailija kirjoitti:
Fit and flare-mekko tai polvipituinen a-linjainen hame+tyköistuva paita korkealla kaula-aukolla. Noilla saa korostettua siroa yläosaa ja vyötäröä olematta mauton. En ymmärrä miksi kauniisti ja tyylikkäästi pukeutuminen assisioituu joillain tyrkkyyteen joillain näin voimakkaasti. Kateutta?
Kateutta joillain, ja selvästi myös ulilaudann trollimiehet liikenteessä.. eli kateelliset miehet joilla oma elämä rempallaan
" ...pukeutua vähän paljastavampiin asuihin ja korostaa vyötäröä sekä takapuolta
...en tyrkysti ja mauttomasti. "
EI ONNISTU TÄMÄ YHDISTELMÄ.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eriävät mielipiteet av:lla ovat aina kateutta. Aiheesta riippumatta.
t. Av-raati
Tyylikäs ja ajaton pukeutuminen on eri asia kuin itsensä ja muotojensa paljastelu.
Joillekin näköjään uusia asia.