Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun nainen luottaa liikaa mieheensä

Vierailija
28.09.2024 |

Mä tapasin pari vuotta sitten miehen, jonka kanssa alettiin aika vauhdilla tapailla. Uskoin miehen olevan sinkku ensinnäkin koska hän kertoi olevansa ja lisäksi hänellä tuntui olevan minulle loputtoman paljon aikaa. Myöhemmin selvisi, että hän on parisuhteessa ja reissutöissä eli käytännössä tosi paljon pois kotoa. Mies asui vakituisesti puolisonsa kanssa pienellä saarella kaukana kaikesta. 

Kun totuus selvisi minulle, pyristelin irti suhteesta ja eräänä iltana kiukuspäissäni otin yhteyttä naiseen ja kerroin hänelle mitä on tapahtunut. Hän ei kuitenkaan uskonut, että hänen miehensä pettäisi häntä. Olin aivan äimänkäkenä, mies oli aikamoinen vilpertti enkä varmasti ollut ensimmäinen jonka kanssa petti puolisoaan. Ovat kuitenkin edelleen yhdessä eikä nainen ilmeisesti edelleenkään epäile mitään. Jotenkin tuntuu vähän tyhmältä. Mies jatkaa edelleen mulle soittelua, välillä vastaan ja useimmiten en. Kysymys kuuluu, miten h...tin sinisilmäinen voi yli viisikymppinen nainen olla?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat olleet vasta vähän aikaa yhdessä eli mies on pettänyt alusta alkaen!!! Voi oksennus, mikä tyyppi! Onneksi pääsit eroon! 

Vierailija
22/30 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He on olleet yhdessä vasta pari vuotta, ei ole mistään pitkästä suhteesta kyse. Mutta ilmeisesti on tyytyväinen tilanteeseensa. En vaan millään voi käsittää, miten tuollainen voi olla kenellekään ok. Ap

Sinä teit ystävällisesti, kun ilmoitit toiselle naiselle, että häntä petetään. Hän itse tekee sitten omat ratkaisunsa. Se siitä, asia on sinun osaltasi paketissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi ikinä uskonut että sortuisin tällaiseen. Tai etten huomaisi että toinen onkin parisuhteessa.  Ap

Älä anna pill_ua heti niin alkaa selvitä mikä on miehiään. Helppoa.

Vierailija
24/30 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vaan jotenkin niin vihainen tästä kaikesta että tekisi mieli paljastaa koko juttu jotenkin julkisesti ihan jo senkin vuoksi etten haluaisi osallistua tällaisen vedätyksen salailuun. Ap

Miksi uskot että julkisuus jotenkin saisi muut uskomaan väitteesi? 

Vierailija
25/30 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä varma tapa käräyttää pettävä mies puolisolle. Näpistää hetkeksi miehen kalsarit hommien jälkeen. Kirjoittaa/piirtää niissä olevan lapun nurjalle puolelle kuulakärkikynällä jotain. Ottaa kalsareista ja töherryksestä kuvan. Lähettää kuvan puolisolle ja pyytää häntä kurkkaamaan lappua kun kalsarit päätyy pesukoriin. Olen 100% varma ettei kukaan voi olla tarkastamatta jossakin vaiheessa. Kuulakärkikynä on hyvä kun se ei edes heti lähde pesussa pois. Loppu on sitten sen puolison päätettävissä mutta homma on niin selvä ettei sitä pysty mieskään mitenkään selittämään.

Vierailija
26/30 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap teki joka tapauksessa oikein kun kertoi rehellisesti ja toivon että saisin itsekin kuulla vastaavassa tilanteessa. Jokainen valitsee uskooko viestintuojaa vai ei. 

Vierailija
27/30 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yleistä! Sinä ja se pettäjämiehen vaimo olette ainoat tyhmät.

Vierailija
28/30 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He on olleet yhdessä vasta pari vuotta, ei ole mistään pitkästä suhteesta kyse. Mutta ilmeisesti on tyytyväinen tilanteeseensa. En vaan millään voi käsittää, miten tuollainen voi olla kenellekään ok. Ap

Se ei sinulle kuulu. Miksi itse vastaat pettäjän puheluihin ja haluaisit selvästikin hänet? Luuletko ettei pettäisi sinua.

Vierailija
29/30 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerron toisen puolen. Olen siis se petetty vaimo, kenelle rakastajatar soitti. 

No oli kyllä tiedossa, että mies on häntä Heikki. Mutta minusta en ollut tilivelvollinen jollekin oudolle naiselle kertomaan järjestelyistämme. Kiitin tiedosta ja lopetin puhelun.

Siinä vaiheessa jo elimme kaverielämää asumisjärjestelyjen vuoksi. Mutta tästäkään en ollut tilivelvollinen jollekin oudolle naiselle. 

Nainen jatkoi soittelua ja painostusta, että miksi emme olleet eronneet heti. Mitä se hänelle kuului. 

Muutimme erilleen sulassa sovussa, kun pääsimme vuokrasopimuksesta irti ja minä sain työpaikan toisesta kaupungista. Toisesta kaupungista siksi, että vastasi paremmin ammattiani ja oli parempi palkka. Tästäkään en ollut tilivelvollinen oudolle naiselle. Silti hän soitti useamman kerran ja tinkasi, että etkö vieläkään usko, miksi ette ole eronneet. 

Häntäheikki miehen kanssa olemme edelleen kavereita ja hän jatkaa häntäilyään. Mikäpä hänet muuttaisi

Vierailija
30/30 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei sinulle kuulu. Miksi itse vastaat pettäjän puheluihin ja haluaisit selvästikin hänet? Luuletko ettei pettäisi sinua.

Eiköhän mies jo pettänyt aloittajaa kun uskotteli jotain muuta mitä todellisuus oli. Paras tapa reagoida on kyllä unohtaa mies ja olla vastaamatta niihin puheluihin. Kostamalla miehelle ja hänen perheelleen pahoitaa vain oman mielensä entistä enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi