Kauheä älämölö alkaa jos otan muutaman oluen iltaisin.
Siis mitä hel...iä! Jos otan muutaman kaljan niin siitä aloitetaan jäätävä paskamyrsky kotona.
Kommentit (86)
Katsos, kun hyvin monilla on naapureita, sukulaisia, työkavereita ja tuttuja, jotka ovat aikoinaan tehneet juuri noin. Ja missä he ovat nyt, osa haudassa, osa huoltoloissa ja sairaaloissa, osa kadulla jne.
Hyvin monia todella kyllästyttää läheisen juominen ja hyvin moni osaa ennakoida, mihin se saattaa johtaa.
Normaalissa suhteessa ja perhe-elämässä ei ole tilaa päihteille, senhän nyt jokainen ymmärtää. On niin paljon muuta ja mielenkiintoisempaa tekemistä.
Päihteet sairastuttavat koko perheen, päihteen käyttäjästä tulee hoidokki ja silloin ei ole enää kyse normaalista, terveestä suhteesta.
En jaksaisi kuunnella tuollaista. En kyllä ikinä päätyisi yhteen valittajan kanssa.
Siis alatko itse mölisemään parin oluen jälkeen vai mikä tässä oli ongelma?
Onneksi valitsin miehen jota ei kiinnosta kaljan litkiminen eikä alkoholin käyttö muutenkaan. Ärsyttävää tollainen tissuttelu.
Olen siirtynyt iltaisin laatuviinin juontiin kaljan sijasta.
Vaimo lopetti nalkuttamisen seinään ja pitää minua sivistyneenä kun tiedän viineistä niin paljon.
Jos aiot juoda, se parisuhde ei ole sitä suosiva. Asu erillään silloin tai ota joku juomista katsova, jos aiot lipittää just sitä juomaa. Muille se on alkoholismia.