Kauheä älämölö alkaa jos otan muutaman oluen iltaisin.
Siis mitä hel...iä! Jos otan muutaman kaljan niin siitä aloitetaan jäätävä paskamyrsky kotona.
Kommentit (86)
Ottaako puolisosikin iltaisin muutaman kaljan? Juotteko yhdessä vai erikseen? Vai mitä hän tekee sillä välin kun sinä otat iltaisin muutaman kaljan? Kuka hoitaa lapset? Onko teillä hyvää seksiä? Yhdessä tai erikseen?
Muutama olut iltaisin. Eli tätä tapahtuu päivittäin. Vitu ttais tollasta juoppoa katella
Sinä kuvittelet, että ne muutamat kaljat illassa ei vaikuta yhtään mitään, joten vaimo äkäilee tyhjästä.
Mitä todennäköisimmin olet väärässä. Puhun kokemuksesta. Exäni joi sitä olutta myös samaan tahtiin, joka päivä. Aika pian siinä kävi niin, että hän alkoi humaltua jo yhdestä oluttölkistä ja kahdesta oli jo selvästi kännissä. Sitten höpötteli ja töpeksi siinä illat pitkät, joka ilta sitä piti katsella. Kaljan juonti vain lisääntyi, vaikka hänen mielestään se oli vain se "muutama olut."
Mitään sen miehen kanssa ei pystynyt keskustelemaan, ei viettää normaalia koti-iltaa enää koskaan. Aina se sama sönkötys päällä. Kaikenlaista inttämistä ja jankuttamista ja pientä riidan hakemista.
Otin eron.
Suosittelen sunkin vaimolle. Et ole kivaa seuraa.
Minkä helvetin takia pitää olla parisuhteessa jossa ei saa ottaa edes yhtä olutta tai lonkeroa iltaisin. Yksin on kaikkein paras olla, saa syödä vaikka kylmää lenkkimakkaraa keskellä yötä ja juoda viiniä eikä kukaan ole mäkättämässä.
Vierailija kirjoitti:
Mua ainakin kyllästyttää katsella äijän kännistä naamaa joka vapaallani. Vituttaa äärettömästi suoraan sanoen. Pitää tekosyynä "juhlistaa" mun vapaapäiviäni litkimällä alkoholia.
Tuohon on helppo ratkaisu: ota ero
Parisuhteessa kaikkein pahimmat tyypit ovat jotkut ituhipit, sushipelleily-hienostelijat, raivoraittiit, urheiluhullut - niitten kanssa ei pärjää hullukaan, parasta olla yksin.
Parisuhteessa kaikkein pahimmat tyypit ovat jotkut makkaranmussuttajat, pihvigrillaus-pellet, juopot, sohvaperunat - niitten kanssa ei pärjää hullukaan, parasta olla yksin.
Kannattaisi varmaan vaihtaa akkaa
Jos alat kuulla ääniä juodessasi suosittelen hakeutumaan hoitoon.
Mää oon sinkku työtön ja otan just niin monta olutta kun haluan ja mihin aikaan tahansa. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Mua ainakin kyllästyttää katsella äijän kännistä naamaa joka vapaallani. Vituttaa äärettömästi suoraan sanoen. Pitää tekosyynä "juhlistaa" mun vapaapäiviäni litkimällä alkoholia.
Varmaan juhlistaa lähinnä omaa vapaapäiväänsä ja toivoo, että olisit töissä.
Kolmena viikonloppuna neljästä otan perjantaina noin kolme lonkkua tai olutta ja ehkä pari lasia viskiä tai konjakkia. Tämä tapahtuu ehtoolla yhdeksän jälkeen yleensä jotain leffaa katsellessa tai kirjaa lukiessa. Ei kiinnosta vähääkään mitä muut ovat siitä mieltä tai mitä se maksaa, rahat ovat omiani ja perintöä en aio jättää.
Vierailija kirjoitti:
Ai ei saa edes viikonloppuna juoda kaljaa? Miksi ette ole ottaneet raitista miestä? Aikuinen ihminen voi juoda kaljaa ym jos haluaa ja se joka ei halua edes katsoa tietää missä on ovi. Naurettavaa tuollainen jatkuva mäkätys.
Maksassa palavalta alkohoillta haiseva äijä löysine silmineen vaan on ällö. Jos tämä on toistuva asiantila. Sori.
Itse tuoppini jäljet mä tunnen,anteeksi.
Olen ollut uhkaavasti ihastumassa juoppoon mieheen, mutta muistinkin juuri sen eltaantuneelta mansikalta haisevan katkun, miltä kaljalonkeroviinamiehet haisevat. Hyvå näin.
Eltaantunut mansikka! Juurikin tämä. 🍓🍺
Miten te naiset osaattekin ihastua juuri näihin miehiin joilla se muutama olut on yhtä kuin koko kaljakori?
Kun on näköjään vaikea uskoa että joillekkin miehille, kuten minulle, se pari tarkoittaa oikeasti sitä paria, korkeintaan kolmea olutta.
Oikeastaan itsellä on suhde alkoholiin sellainen että juon silloin kun huvittaa tai tekee mieli, eli jos tekee mieli vaikka ottaa joku viikko joka päivä illalla yksi olut, niin otan, jos ei huvita niin silloin en ota. Ja joskus jos on pidempi vapaa, niin "juhlistaakseni sitä" vedän perseet, joskus taas en, riippuu siitä huvittaako.
Kummallista miten se miesten alkoholinjuonti on monille naisille oikein isokin asia. Toki silloin se onkin jos se juominen karkaa käsistä, sen ymmärrän, mutta tuntuu ettei naisten mielestä edes sitä yhtä, siis oikeasti sitä yhtä sauna/rentoutumiskaljaa saisi ottaa, vaan pitäisi olla melkein absolutisti.
M38
Ei kaljaa ottavaa miestä jaksa. Tosiaan sitä töpeksimistä pitää katsella kaikki illat kun äijä sekoilee kännissä. Seksittäkin piti olla monta vuotta. Mies vertaisi hänen juomistaan mun kahvinjuontiin :D muka rinnastettavissa.
Kyllä vaan se joka ilta muutaman (mitä sitten tarkoittaakaan) oluen sohvalla kaljamaha pystyssä kittaava mies on oikein eroottinen näky.