Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauheä älämölö alkaa jos otan muutaman oluen iltaisin.

Vierailija
28.09.2024 |

Siis mitä hel...iä! Jos otan muutaman kaljan niin siitä aloitetaan jäätävä paskamyrsky kotona.

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan se joka ilta muutaman (mitä sitten tarkoittaakaan) oluen sohvalla kaljamaha pystyssä kittaava mies on oikein eroottinen näky.

Vierailija
62/86 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako puolisosikin iltaisin muutaman kaljan? Juotteko yhdessä vai erikseen? Vai mitä hän tekee sillä välin kun sinä otat iltaisin muutaman kaljan? Kuka hoitaa lapset? Onko teillä hyvää seksiä? Yhdessä tai erikseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama olut iltaisin. Eli tätä tapahtuu päivittäin. Vitu ttais tollasta juoppoa katella

Vierailija
64/86 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kuvittelet, että ne muutamat kaljat illassa ei vaikuta yhtään mitään, joten vaimo äkäilee tyhjästä.

Mitä todennäköisimmin olet väärässä.  Puhun kokemuksesta.  Exäni joi sitä olutta myös samaan tahtiin, joka päivä.  Aika pian siinä kävi niin, että hän alkoi humaltua jo yhdestä oluttölkistä ja kahdesta oli jo selvästi kännissä.  Sitten höpötteli ja töpeksi siinä illat pitkät, joka ilta sitä piti katsella.  Kaljan juonti vain lisääntyi, vaikka hänen mielestään se oli vain se "muutama olut."

Mitään sen miehen kanssa ei pystynyt keskustelemaan, ei viettää normaalia koti-iltaa enää koskaan.  Aina se sama sönkötys päällä.  Kaikenlaista inttämistä ja jankuttamista ja pientä riidan hakemista.

Otin eron.

Suosittelen sunkin vaimolle.  Et ole kivaa seuraa.

Vierailija
65/86 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä  helvetin takia pitää olla parisuhteessa jossa ei saa ottaa edes yhtä olutta tai lonkeroa iltaisin. Yksin on kaikkein paras olla, saa syödä vaikka kylmää lenkkimakkaraa keskellä yötä ja juoda viiniä eikä kukaan ole mäkättämässä.

Vierailija
66/86 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ainakin kyllästyttää katsella äijän kännistä naamaa joka vapaallani. Vituttaa äärettömästi suoraan sanoen. Pitää tekosyynä "juhlistaa" mun vapaapäiviäni litkimällä alkoholia. 

Tuohon on helppo ratkaisu: ota ero

Vierailija
67/86 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa kaikkein pahimmat tyypit ovat jotkut ituhipit, sushipelleily-hienostelijat, raivoraittiit, urheiluhullut - niitten kanssa ei pärjää hullukaan, parasta olla yksin.

Vierailija
68/86 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
69/86 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa kaikkein pahimmat tyypit ovat jotkut makkaranmussuttajat, pihvigrillaus-pellet, juopot, sohvaperunat - niitten kanssa ei pärjää hullukaan, parasta olla yksin.

Vierailija
70/86 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmaan vaihtaa akkaa

Vierailija
71/86 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alat kuulla ääniä juodessasi suosittelen hakeutumaan hoitoon.

Vierailija
72/86 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon sinkku työtön ja otan just niin monta olutta kun haluan ja mihin aikaan tahansa. Suosittelen.

Vierailija
73/86 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ainakin kyllästyttää katsella äijän kännistä naamaa joka vapaallani. Vituttaa äärettömästi suoraan sanoen. Pitää tekosyynä "juhlistaa" mun vapaapäiviäni litkimällä alkoholia. 

Varmaan juhlistaa lähinnä omaa vapaapäiväänsä ja toivoo, että olisit töissä.

Vierailija
74/86 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmena viikonloppuna neljästä otan perjantaina noin kolme lonkkua tai olutta ja ehkä pari lasia viskiä tai konjakkia. Tämä tapahtuu ehtoolla yhdeksän jälkeen yleensä jotain leffaa katsellessa tai kirjaa lukiessa. Ei kiinnosta vähääkään mitä muut ovat siitä mieltä tai mitä se maksaa, rahat ovat omiani ja perintöä en aio jättää.

Vierailija
75/86 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ei saa edes viikonloppuna juoda kaljaa? Miksi ette ole ottaneet raitista miestä? Aikuinen ihminen voi juoda kaljaa ym jos haluaa ja se joka ei halua edes katsoa tietää missä on ovi. Naurettavaa tuollainen jatkuva mäkätys. 

Maksassa palavalta alkohoillta haiseva äijä löysine silmineen vaan on ällö. Jos tämä on toistuva asiantila. Sori.

Vierailija
76/86 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tuoppini jäljet mä tunnen,anteeksi.

Vierailija
77/86 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut uhkaavasti ihastumassa juoppoon mieheen, mutta muistinkin juuri sen eltaantuneelta mansikalta haisevan katkun, miltä kaljalonkeroviinamiehet haisevat. Hyvå näin.

Vierailija
78/86 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eltaantunut mansikka! Juurikin tämä. 🍓🍺

Vierailija
79/86 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te naiset osaattekin ihastua juuri näihin miehiin joilla se muutama olut on yhtä kuin koko kaljakori?

Kun on näköjään vaikea uskoa että joillekkin miehille, kuten minulle, se pari tarkoittaa oikeasti sitä paria, korkeintaan kolmea olutta.

Oikeastaan itsellä on suhde alkoholiin sellainen että juon silloin kun huvittaa tai tekee mieli, eli jos tekee mieli vaikka ottaa joku viikko joka päivä illalla yksi olut, niin otan, jos ei huvita niin silloin en ota. Ja joskus jos on pidempi vapaa, niin "juhlistaakseni sitä" vedän perseet, joskus taas en, riippuu siitä huvittaako.

Kummallista miten se miesten alkoholinjuonti on monille naisille oikein isokin asia. Toki silloin se onkin jos se juominen karkaa käsistä, sen ymmärrän, mutta tuntuu ettei naisten mielestä edes sitä yhtä, siis oikeasti sitä yhtä sauna/rentoutumiskaljaa saisi ottaa, vaan pitäisi olla melkein absolutisti.

M38

Vierailija
80/86 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaljaa ottavaa miestä jaksa. Tosiaan sitä töpeksimistä pitää katsella kaikki illat kun äijä sekoilee kännissä. Seksittäkin piti olla monta  vuotta. Mies vertaisi hänen juomistaan mun kahvinjuontiin :D muka rinnastettavissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä