Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauheä älämölö alkaa jos otan muutaman oluen iltaisin.

Vierailija
28.09.2024 |

Siis mitä hel...iä! Jos otan muutaman kaljan niin siitä aloitetaan jäätävä paskamyrsky kotona.

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän muutaman oluen juonti pitäisi ketään haitata, paitsi kontroloivaa ihmistä.

Vierailija
22/86 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta? Sulla on ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei pysty viettämään iltojaan ilman olutta, niin on alkoholiongelma. Itse en tuollaista katselisi. Ei ole normaalia, jos alkoholi on ainoa asia joka rentouttaa työpäivän päätteeksi.

Yhdellä tutulla oli/on tuo ongelma. Joka työpäivän päätteeksi oli saatava pari olutta, kun tarvitsi rentoutumisen työpäivän päätteeksi. Puoliso ei tietenkään tuosta tykännyt ja siitä syntyi riitoja. No, tämä tuttuni suostui vaihtamaan ykkösolueen, mutta vain arkisin. Kun perjantai ja lauantai koittaa, niin sitten vedetään taas kolmosta. Itse en katselisi tuollaista touhua. Olisi mielenkiintoista tietää paljonko noihin kaljoihin uppoaa euroja kuukaudessa. Normaali ihminen löytää ne rentoutumiskeinot jostain muusta asiasta kuin alkoholin juomisesta.

Siis onko Ranskaiset viininkäyttäjät kaikki ongelma juoppoja?

Jos otan muutaman lasin viiniä iltaisin..olisiko ok?

Tuo on myytti. Ranskalaiset EIVÄT KITTAA VIINIÄ PÄIVITTÄIN! Jos juovat, niin viikonloppuisin, ja aterian yhteydessä. Siellä ei juoda alkoholia kännäämusen takia, kuten Suomessa.

Vierailija
24/86 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistin muutama on venyvä käsite.

Vierailija
25/86 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei pysty viettämään iltojaan ilman olutta, niin on alkoholiongelma. Itse en tuollaista katselisi. Ei ole normaalia, jos alkoholi on ainoa asia joka rentouttaa työpäivän päätteeksi.

Yhdellä tutulla oli/on tuo ongelma. Joka työpäivän päätteeksi oli saatava pari olutta, kun tarvitsi rentoutumisen työpäivän päätteeksi. Puoliso ei tietenkään tuosta tykännyt ja siitä syntyi riitoja. No, tämä tuttuni suostui vaihtamaan ykkösolueen, mutta vain arkisin. Kun perjantai ja lauantai koittaa, niin sitten vedetään taas kolmosta. Itse en katselisi tuollaista touhua. Olisi mielenkiintoista tietää paljonko noihin kaljoihin uppoaa euroja kuukaudessa. Normaali ihminen löytää ne rentoutumiskeinot jostain muusta asiasta kuin alkoholin juomisesta.

Jos otan mu

Eihän muutamaa olutta juoda myöskään kännäämisen takia vaan rentoutumisen takia.

Vierailija
26/86 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku oikeuttaa ongelmakäyttönsä vetoamalla, kun Ranskassakin juodaan. :D Tiedätkö yhtään kuinka paljon esimerkiksi juurikin Ranskassa kärsitään maksakirroosista sen tissuttelun takia!

Ja muutama lasi viiniä on äkkiä se puoli pulloa. Ei todellakaan ole normaalia juoda tuota määrää päivittäin. Joku toinen kommentoija sanoikin osuvasti, että alkoholiongelmainen aina vähättelee juomistaan ja juotuja määriä, ja etsii ns. oikeutusta käytölleen. Esimerkiksi juurikin vetoamalla Ranskalaisiin.

Vierailija
27/86 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, tuskin sitä enää kovin kauan tarvitsee kuunnella.

Vierailija
28/86 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaa erilleen. Ei sitten minkäänlaisia myrskyjä tarvitse kärsiä omassa huushollissaan.

Vierailija
29/86 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä joku oikeuttaa ongelmakäyttönsä vetoamalla, kun Ranskassakin juodaan. :D Tiedätkö yhtään kuinka paljon esimerkiksi juurikin Ranskassa kärsitään maksakirroosista sen tissuttelun takia!

Ja muutama lasi viiniä on äkkiä se puoli pulloa. Ei todellakaan ole normaalia juoda tuota määrää päivittäin. Joku toinen kommentoija sanoikin osuvasti, että alkoholiongelmainen aina vähättelee juomistaan ja juotuja määriä, ja etsii ns. oikeutusta käytölleen. Esimerkiksi juurikin vetoamalla Ranskalaisiin.

Suomessa pidetään kaljan juontia kännäilynä ja viinin juonti on sivistynyttä, vaikka samaa kännäämistä se on kuin kaljoittelukin.

Vierailija
30/86 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan vuorottelua. Ota sinä tänään ne pari olutta ja katso tarkkaan mitä vaimosi puuhailee sinä aikana kun sinä juot. Tehkää seuraava päivänä toisinpäin. Vaimosi juo ne pari olutta ja tee sinä sillä aikaa ne samat jutut mitä vaimosi teki edellisenä iltana. Rentoutukaa siis vuoropäivinä niin tuskin vaimolla on enää mitään mäkätettävää.

Vierailija
31/86 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ainakin kyllästyttää katsella äijän kännistä naamaa joka vapaallani. Vituttaa äärettömästi suoraan sanoen. Pitää tekosyynä "juhlistaa" mun vapaapäiviäni litkimällä alkoholia. 

Mä joskus tapailin henkilöä, joka vapaillaan aina joi ja oli krapulassa. Muistan kerrankin, kun olimme sopineet viettävämme iltaa luonani. Ihmettelin, kun ei näkynyt eikä kuulunut. Soitin sitten hänelle, niin oli baarissa, koska "vastaan oli kävellyt tuttu jota ei ollut nähnyt aikoihin ja tämä tuttu sitten pyysi lähtemään 'parille' ".

Kun tajusin ihmisen olevan alkoholiongelmainen, niin lopetin koko jutun kolmen kuukauden jälkeen.

Älä sinäkään tuhlaa elämääsi tuollaiseen.

Ottaahan se koville että jäit kakkoseksi.

Ei itseasiassa ottanut. Hyvä vain, että jo heti alussa tuli esiin tuo kyvyttömyys viettää vapaita selvinpäin, niin minun oli sitten hyvin helppoa tehdä ratkaisu lopettaa suhde. En jäänyt kaipaamaan ihmistä, koska tunteeni hiipuivat jo siinä tapailun aikana. Moni on jäänyt tuhlaamaan elämäänsä alkoholiongelmaisen kanssa. Minä en.

Vierailija
32/86 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos otan mu

Ei ole myytti. Kyllä suurin osa siellä juo joka päivä lounaalla sekä illallisella lasin tai pari viiniä.

Vierailija
33/86 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vaimosi on jo jättänyt sinut.

Vierailija
34/86 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla on todella kieroutunut suhde alkoholiin. Miksi?

Vierailija
35/86 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon joka ilta kaksi lasillista viiniä illallisella.  Ihan sama mitä te suomalaiset asiasta ajattelette. Ei kiinnosta vähääkään. Suomalaisilla on omituinen kieroutunut suhde alkoholiin. 

Vierailija
36/86 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ainakin kyllästyttää katsella äijän kännistä naamaa joka vapaallani. Vituttaa äärettömästi suoraan sanoen. Pitää tekosyynä "juhlistaa" mun vapaapäiviäni litkimällä alkoholia. 

Miksi seurustelette? En ymmärrä miksi pitää roikkua tuollaisessa suhteessa.

Vierailija
37/86 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli litraa illalla ja voileipää sen mukana. Se käy ihan hyvin. Onkos pelko sillä mölöttäjällä, että riistäytyy käsistä oluen juonti?

Miten sinä suhtaudut mölötykseen? Alatko riidellä? Tai sanotko, pidä suus kiinni? Millainen olo sinulla on kun joku alkaa mölisemään erityisesti sinulle?

Tämä puoli ei koskaan tule kirjoittajolla esille.

Vierailija
38/86 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon joka ilta kaksi lasillista viiniä illallisella.  Ihan sama mitä te suomalaiset asiasta ajattelette. Ei kiinnosta vähääkään. Suomalaisilla on omituinen kieroutunut suhde alkoholiin. 

No siinäpähän juot! Itsellesihän siinä vain haittaa teet.

Aika hassua haukkua muita kieroutuneesta suhteesta alkoholiin, kun et itse pysty olemaan juomatta. Se on ihan sama onko lasissa viiniä vai olutta. Kumpikin samaa myrkkyä maksalle.

Vierailija
39/86 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoli litraa illalla ja voileipää sen mukana. Se käy ihan hyvin. Onkos pelko sillä mölöttäjällä, että riistäytyy käsistä oluen juonti?

Miten sinä suhtaudut mölötykseen? Alatko riidellä? Tai sanotko, pidä suus kiinni? Millainen olo sinulla on kun joku alkaa mölisemään erityisesti sinulle?

Tämä puoli ei koskaan tule kirjoittajolla esille.

En reagoi muuten kuin avaamalla uuden tölkin.

Vierailija
40/86 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei kuulu sulle miten muut käyttää itse tienaamansa rahat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi