Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sinkkumies ja vaadinko oikeasti liikaa naisilta...?

Vierailija
28.09.2024 |

Vaadin siis että naisen tulee olla normaalipainoinen(tai hoikka), naisen tulee olla vähintään keskitasoa eli 5/10 kaunis, naisen tulee olla terve eli ei saa olla mt ongelmia tai mitään sairautta jonka huomaa käytöksestä tai ulkonäöstä ja naisen tulee olla henkisesti ihan tavallinen ihminen.

Onko tuo oikeasti liikaa vaadittu nykynaisilta? Ihmettelen sitä että minä en saisi vaatia naisilta mitään mutta naiset saa vaatia miehiltä koulutustasoa,statusta,rahaa,ulkonäköä,pituutta jne... tämä ei ole tasa-arvoa mutta ei haittaa.

Mutta siis vaadinko liikaa naisilta? Olen itse keskitasoa, on amk tutkinto, olen keskituloinen ja keskitasoa ulkoisesti.

Kommentit (292)

Vierailija
121/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tahtoo (polkee jalkaa) ja vaatii, laadukkaan käyttövälineen. (Hänellähän on oikeus sellaiseen?!) .  

Oletettavasti laitteen vikaantuessa, esim. sairauden sattuessa (ks.aloituksen kriteerit; terve) käyttöväline halutaan vaihtaa parempaan, jos korjaus ei pikaisesti onnistu, aivan samoin kuin vaikka rikki mennyt pesukone. 

Kuka nainen ei tahtoisi noin laadukasta miestä?

Vierailija
122/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap teini? Tuo " vaatiminen" kuulostaa nimittäin siltä.

Vaatia voit mitä haluat naiselta, mutta et voi vaatia, että vaatimuksesi täyttävä nainen suostuu olemaan kanssasi.

Ainakin on tyyppi joka luulee että maailma makaa kuten hän vaatii ja haluaa. Kitisee kun ei niin käykään eikä kykene ajattelemaan ilman vaatimuslistaa ja määrittelemättä itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ole minun nuo. Olen laittanut joskus muutaman avauksen, jossa on ihan karikatyyrinen trollihahmo, joka ei tajua, miksi ei kelpaa. Esim. yksi pitkä ketju, johon jotkut vastaili ihan tosissaan, mutta jotkut epäili lopulta trolliksi (ja oli oikeassa). Oli viihdyttävää seurata, kun joillain meni hermot trollihahmon tyhmiin kysymyksiin. Trollaus pidentää ikää."

Minua ei itseasiassa kiinnosta, onko aloitus todellinen vai trolli. Fiktiivinenkin aloitus voi herättää mielenkiintoista keskustelua palstalla.

Vierailija
124/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla saa olla vaatimuksia.

Itsellä on ehdoton ei jos naisella on lapsi. Silloin nainen ei ole hakemassa parisuhdetta vaan hovikuskia.

Ei luoja. :D Mulla on lapsi, mutta en tarvitse mitään hovikuskia. Enkä myöskään elättäjää. Mun lapsi on jo aikuinen ja asuu omillaan. Mä asun yksin omakotitalossa ja mulla on auto. Teen töitä ja opiskelen. Jos jossakin kohtaa olen valmis parisuhteeseen, niin kyllä mä silloin etsin miestä nimenomaan parisuhteeseen enkä mihinkään muuhun. 

N45

Vierailija
125/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei ole minun nuo. Olen laittanut joskus muutaman avauksen, jossa on ihan karikatyyrinen trollihahmo, joka ei tajua, miksi ei kelpaa. Esim. yksi pitkä ketju, johon jotkut vastaili ihan tosissaan, mutta jotkut epäili lopulta trolliksi (ja oli oikeassa). Oli viihdyttävää seurata, kun joillain meni hermot trollihahmon tyhmiin kysymyksiin. Trollaus pidentää ikää."

Minua ei itseasiassa kiinnosta, onko aloitus todellinen vai trolli. Fiktiivinenkin aloitus voi herättää mielenkiintoista keskustelua palstalla.

Se on ihan totta. Siinä trolliavauksessakin oli oikeasti ihan hyvääkin keskustelua, toisaalta sitten myös trollihahmon haukkumista. Jännä juttu, kun se hahmo ei edes syyttänyt ketään tai varsinaisesti valittanut, vaan oli vaan yksinkertainen ja tylsä. Mutta joillakin kai menee hermot, jos joku ei ymmärrä, mitä sille yritetään sanoa. 

Vierailija
126/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No toivotan onnea etsintään, suosittelen sinulle etsimään miestä sellaisista jolla on jo myöskin lapsi.

Lapsetonta kumppania sinun on mahdoton saada, jos et näytä oikeasti kauniilta naiselta."

No kun se lapsi/lapsettomuus ei ole minulle mikään kriteeri, niin miksi minun pitäisi luokitella miehiä sen perusteella?

Ei, en ole missi, jos sellaista tarkoitit. 

Puhutko nyt kaikkien miesten suulla?

Vierailija
127/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaadin mieheltä älykkyyttä. Syvällisiä pohdiskelevia keskusteluja, oikeastaan mistä vain. On mukava, rento, huumorintajuinen. Pitää minua hyvänä. Sijoittaa. Tasapainoinen. Perhekeskeinen mies. Sellainen mies minulla on 🥰🥰

Vierailija
128/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole suoraan AP:lle.

Mutta monesti ihmiset saattaa keskittyä vaatimaan vääriä asioita. Asetetaan listoja asioihin joilla ei pitkässä juoksussa olekaan niin suurta merkitystä, mutta silti ne rajaavat potentiaalisia kumppaniehdokkaita pois.

Eli ei välttämättä vaadita "liikoja", mutta vaaditaan vääriä asioita.

Mitäs nämä väärät asiat sitten olisivat. Esimerkkinä, jos ei ole paljoa kokemusta vastakkaisen sukupuolen kanssa toimimisesta, niin voidaan luoda oletuksia siitä mitä oikeastaan tahtookaan. Sitten kun ihmisiin tutustuu oikeasti, huomaakin että onkin vaatinut vääriä asioita. Näin toimien ihmiset voi hukata vuosiakin etsien mahdotonta, tai siis väärää kumppania.

Mikä siis avuksi. Nuorten olisi ihan hyvä jo kouluaikoina saada kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen. Enemmän ryhmätöitä ja  keskusteluja kouluihin missä ihan vaan ollaan ihmisten parissa. Jottei se keskustelu sitten olisi niin vaikeaa kun ollaan vähän vanhempia. Yleensä siihen sitten tarvitaan viunaa, että uskaltaa avata suunsa.

Vierailija
129/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. Malta vielä hetki. Varmaan kohta saa ostaa tilauksesta keinoälyllä varustetun unelmien kumppanin jota ei voi erottaa ihmissilmällä aidosta ihmisestä. 

Vierailija
130/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä vaadit. Joku muu voisi kyllä saada noilla kriteereillä naisen.

Vierailija
131/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä samaa jauhetaan täällä päivästä toiseen, jopa monta lähes identtistä aloitusta päivittäin. En käsitä! Onko joku yksi ja sama onneton, joka ei vain pääse tästä yli, vai voiko todella olla paljon miehiä, jotka katsovat oikeudekseen "vaatia" sitä ja tätä ja arvioivat siinä samalla itseään ja toteavat, että "minulla on oikeus", koska olen tällainen ja tällainen. Ja jotka eivät osaa lukea näitä tismalleen samanlaisina toistuvia ketjuja ja niihin tulleita vastauksia. Miksi aloittaa uusi samanlainen, taas? Ja taas ja taas?

Nykyaika on ihan hullu!

En ymmärrä tätä materialistista, ulkokultaista maailmaa. Mies arvottaa niin itsensä kuin naisetkin joidenkin ulkoisten kriteerien perusteella, joiden taakse hukkuu persoona - sekä oma että muiden. Ei edes uskalleta tutustua toiseen, jos tietyt ehdot eivät täyty. Ei nähdä ihmistä näiden nimettyjen ominaisuuksien takaa.

"Vaadin siis että naisen tulee olla..." Jos olisin sinkkunainen ja aikeissa lähteä treffeille miehen kanssa, josta sitten kuulisin, että hän onkin tehnyt jonkun ihme vaatimuslistan ja on valikoinut minut siksi, että täytän nuo hänen kriteerinsä, niin todella äkkiä peruisin treffit, jo ennen kättelyä sanoisin kiitos ei.

Mikä vattu miehiä vaivaa? Lähtekää pois täältä palstalta, tehkää jotain järkevää, jotain mielekästä, jotain kivaa ja hauskaa ja ennen kokematonta! Ihmetelkää elämää ja katsokaa kanssaihmisiä avoimin silmin ja mielin. Jos kohtaatte naisen, älkää pitäkö häntä potentiaalisena kumppanina, jolle voitte esittää vaatimuksia. Hän on ihminen, ja hän on ihminen silloinkin, kun hän ei ole kiinnostava kumppaniehdokas. Silloinkin hän voi olla kiva, hauska ja mukava nainen ja todella hyvää seuraa.

Heittäkää roskikseen vaatimuslistanne. Lakatkaa arviomasta itseänne. Lakatkaa etsimästä naista ja aloittakaa elämä.

Vierailija
132/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tahtoo (polkee jalkaa) ja vaatii, laadukkaan käyttövälineen. (Hänellähän on oikeus sellaiseen?!) .  

Oletettavasti laitteen vikaantuessa, esim. sairauden sattuessa (ks.aloituksen kriteerit; terve) käyttöväline halutaan vaihtaa parempaan, jos korjaus ei pikaisesti onnistu, aivan samoin kuin vaikka rikki mennyt pesukone. 

Kuka nainen ei tahtoisi noin laadukasta miestä?

Laadukasta miestä? Onko miehet sinulle vain jotain esineitä, joita arvostellaan laadun mukaan? Miehet on ihmisiä ja niillä on tunteet.

Vierailija
133/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä samaa jauhetaan täällä päivästä toiseen, jopa monta lähes identtistä aloitusta päivittäin. En käsitä! Onko joku yksi ja sama onneton, joka ei vain pääse tästä yli, vai voiko todella olla paljon miehiä, jotka katsovat oikeudekseen "vaatia" sitä ja tätä ja arvioivat siinä samalla itseään ja toteavat, että "minulla on oikeus", koska olen tällainen ja tällainen. Ja jotka eivät osaa lukea näitä tismalleen samanlaisina toistuvia ketjuja ja niihin tulleita vastauksia. Miksi aloittaa uusi samanlainen, taas? Ja taas ja taas?

Nykyaika on ihan hullu!

En ymmärrä tätä materialistista, ulkokultaista maailmaa. Mies arvottaa niin itsensä kuin naisetkin joidenkin ulkoisten kriteerien perusteella, joiden taakse hukkuu persoona - sekä oma että muiden. Ei edes uskalleta tutustua toiseen, jos tietyt ehdot eivät täyty. Ei nähdä ihmistä näiden nimettyjen ominaisuuksien takaa.

"Vaadin siis että naisen tulee olla..." Jo

Pitkä vuodatus, jonka ydin oli, että miehet on kamalia. Miehet ja naiset on ihan yhtä lailla materialisteja, mitä tulee pariutumiseen. Siinä on vain painotuseroja, mies katsoo enemmän ulkonäköä, nainen enemmän statusta ja varallisuutta, ja siltä pohjansa pariudutaan: varakkaat statusmiehet pariutuvat kauniiden naisten kanssa jne.

Ei kukaan mies tosielämässä ajattele, että sille kuuluu joku tietynlainen nainen, jotain tärähtäneitä poikkeustapauksia lukuun ottamatta, vaan mies ns. yrittää parhaansa ja katsoo, mihin se riittää. Ja useimmilla miehillä se riittää siihen tavalliseen Liisaan.

Vierailija
134/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa miehen joka on vähintään samaa tasoa kuin mitä nainen itse on, tämä naisten ajattelumaailma johtaa siihen että kaikki naiset haluaa sen tasokkaan miehen eli miehen joka on koulutettu,hyvätuloinen ja komea. 

Tavallinen mies joutuu tyytymään alhaisen tason naiseen. 

Vierailija
135/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyaika on ihan hullu!

Pitkä vuodatus, jonka ydin oli, että miehet on kamalia. Miehet ja naiset on ihan yhtä lailla materialisteja, mitä tulee pariutumiseen. Siinä on vain painotuseroja, mies katsoo enemmän ulkonäköä, nainen enemmän statusta ja varallisuutta, ja siltä pohjansa pariudutaan: varakkaat statusmiehet pariutuvat kauniiden naisten kanssa jne.

Ei kukaan mies tosielämässä ajattele, että sille kuuluu joku tietynlainen nainen, jotain tärähtäneitä poikkeustapauksia lukuun ottamatta, vaan mies ns. yrittää parhaansa ja katsoo, mihin se riittää. Ja useimmilla miehillä se riittää siihen tavalliseen Liisaan.

Miten voikin ytimen ymmärtää noin täysin väärin? Miehet eivät ole kamalia, kuten eivät naisetkaan. Yksilöt voivat olla sukupuolesta riippumatta. Terv. tuo "pitkän vuodatuksen" kirjoittanut.

Vierailija
136/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AMK-tutkinto ei ole kummoinenkaan tutkinto, joten sitä ei hirveästi kannata mainostaa.

Vierailija
137/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AMK-tutkinto ei ole kummoinenkaan tutkinto, joten sitä ei hirveästi kannata mainostaa.

Eikö nykynaiset vaadi että miehellä on vähintään amk tutkinto? 

Vierailija
138/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nuo sinänsä aika kovat vaatimukset, että haaveilemallasi naisella ei ole tilaa olla inhimillinen. Kuka tahansa voi sairastua, vaikka nykyhetkessä olisi terve ja vakaa. Silloin toivoo kumppanilta, että hän tukee ja pysyy vierellä. Ap et ole sellainen kumppani, etkä herätä sitoutumishaluja.

Vierailija
139/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä saat itse päättäää mitä haluat parisuhteessa ja kenen kanssa siihen ryhdyt. Mutta ongelma on siinä, että niin saavat ne hoikat, kauniit, täysin terveet fyysisesti ja henkisesti (ei mitään sairautta jonka näkee, joten esim akne, psorias, vaivaisenluu etc poissuljettu) naisetkin. Eikä ilmeisesti jostain kumman syystä valinta ole kohdistunut sinuun. Vaatia taas et oikein voi tuntemattomilta naisilta mitään.

Vierailija
140/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö nykynaiset vaadi että miehellä on vähintään amk tutkinto? 

Riippuu naisen omasta koulutuksesta. Maisteri haluaa vähintään maisterin tutkinnon, mieluiten tohtorin.