Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen sinkkumies ja vaadinko oikeasti liikaa naisilta...?

Vierailija
28.09.2024 |

Vaadin siis että naisen tulee olla normaalipainoinen(tai hoikka), naisen tulee olla vähintään keskitasoa eli 5/10 kaunis, naisen tulee olla terve eli ei saa olla mt ongelmia tai mitään sairautta jonka huomaa käytöksestä tai ulkonäöstä ja naisen tulee olla henkisesti ihan tavallinen ihminen.

Onko tuo oikeasti liikaa vaadittu nykynaisilta? Ihmettelen sitä että minä en saisi vaatia naisilta mitään mutta naiset saa vaatia miehiltä koulutustasoa,statusta,rahaa,ulkonäköä,pituutta jne... tämä ei ole tasa-arvoa mutta ei haittaa.

Mutta siis vaadinko liikaa naisilta? Olen itse keskitasoa, on amk tutkinto, olen keskituloinen ja keskitasoa ulkoisesti.

Kommentit (292)

Vierailija
61/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naiset yliarvioivat oman tasonsa, lähes jokainen nainen omasta tasosta riippumatta etsii miestä joka on pitkä,komea ja hyvätuloinen statusmies. Miehet on ne jotka joutuu tekemään aloitteita ja naiset tekee aina sen valinnan kenen miehen kanssa haluavat olla kun taas miehet joutuu tyytymään niihin mihin oma taso riittää."

Nyt en ymmärrä. Sun mielestä naiset siis saavat valita komean miehen, mutta miehet vain ruman naisen? Eli logiikassasi useimmat miehet ovat komeita ja useimmat naiset rumia? :D

Tajuatko että nainen voi valita satojen miehien joukosta ne parhaimmat kun taas miehet joutuu tyytymään siihen mihin omat rahkeet riittää?

Avioerotilastoista näkyykin miten naiset valitsevat parhaat miehet.

Totta. 

Nykyisin naiset tuijottaa miehen koulutustasoa,statusta työelämässä ja miehen ulkonäköä eli näiden asioiden perusteella naiset valitsee miehet. Ymmärrän sen että avioeroja tulee nykyään paljon koska naisia ei kiinnosta pätkääkään miehen luonnel,arvomaailma tai vaikka tulevaisuuden suunnitelmat.

Vierailija
62/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saathan sinä vaatia? Kuka sen kieltää? Minullakin naisena on omat vaatimukseni, ja jos en löydä ketään niitä täyttävää, olen sinkku. Sinulla on täysi oikeus tehdä ihan samoin.

Miksi naiset sitten peukuttaa niin paljon alas avausta, kun eihän siinä edes ole mitään oikeita vaatimuksia, rima on siinä niin alhaalla. Käytännössä siinä sanotaan, että nainen ei saisi olla ruma hullu, muuten kaikki kelpaa.

Oon mies mutta peukutin alas koska tää on sun sadas vastaava alotus ja vituttaa sun ainainen kitinä.

Ei ole minun aloitus, täällä on monia kirjoittajia. 

Itse en valita mistään kriteereistä, vaan kehotan kaikkia miehiä nostamaan statustaan niin paljon kuin pystyy. Mies tuntee silloin myös itsensä

Kyllä täällä mammapalstalla kuuluu lähinnä ukkojen marinaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naiset yliarvioivat oman tasonsa, lähes jokainen nainen omasta tasosta riippumatta etsii miestä joka on pitkä,komea ja hyvätuloinen statusmies. Miehet on ne jotka joutuu tekemään aloitteita ja naiset tekee aina sen valinnan kenen miehen kanssa haluavat olla kun taas miehet joutuu tyytymään niihin mihin oma taso riittää."

Nyt en ymmärrä. Sun mielestä naiset siis saavat valita komean miehen, mutta miehet vain ruman naisen? Eli logiikassasi useimmat miehet ovat komeita ja useimmat naiset rumia? :D

Tajuatko että nainen voi valita satojen miehien joukosta ne parhaimmat kun taas miehet joutuu tyytymään siihen mihin omat rahkeet riittää?

Ero voi tulla kyllä myös miehen aloitteesta tai olla jopa yhteinen päätös.

Vierailija
64/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen valinnut niin komean miehen kuin olen saanut, omasta tasostani riippumatta.

Olen varma, että kuka tahansa mies tekisi samoin. Miksi se on ihan hyväksyttävää? Ei todellakaan mies ajattele, että koska olen itsekin ruma niin otanpa reiluuden nimissä rumemman naisen kuin mitä olisi tarjolla, ettei markkinat vääristy.

Miksi ylipäätään pitää puhua jostain tasoista tai antaa pisteitä? Tiedänhän minä, etteivät kaikki ole yhtä kauniita/komeita, mutta tuollainen esineellistäminen on kauhean karkeaa.

Vetovoima on totta kai tärkeää, mutta vaikka joku sanoisi minulle, että olen täyden kympin nainen, häipyisin saman tien, koska en ole mikään sisäfilee, vaan ihminen.

Jollain karkealla tasolla ymmärrän tasoajattelun, jos puhutaan ääripäistä: ei varmaan kantabaarin spurgun kannata haaveilla missistä, vaikka tämä jostain oudosta syystä eksyisi s

Puhuin vain ap:n ymmärtämällä kielellä. Ajattelen kuten sinäkin.

Mulla tosiaan on ihan hiton komea mies. Itse olen ruma / tavallinen nainen. En tiedä miksi mies rakastui minuun, mutta niin kävi. Ilmeisesti hän ei pidä minua ainakaan hirveän rumana. Toisaalta mullekaan hänen komeutensa ei ollut se miksi häneen rakastuin. Päinvastoin, toivoisin että hän olisi vähemmän komea jotta en näyttäisi rinnalla entistäkin rumemmalta :D

Joidenkin miesten viesteistä tulee sellainen olo, että tavalliset naiset joille on kuitenkin tarjolla komeita miehiä, toimivat jotenkin väärin ja heidän pitäisi ottaa mies joka pitää heitä rumina. En ymmärrä mitä hyötyä siitä olisi kenellekään. Nainen saisi miehen joka ei rakasta häntä ja mies naisen jota pitää rumana? Outoa on sekin, ettei miehiä syyllistetä siitä jos he seurustelevat omaa "tasoaan" kauniimpien naisten kanssa. Kaksinaismoralismia.

Vierailija
65/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että te inkkelit jaksatte veisata samaa virttä joka ikinen päivä. Eikö teitä itseänne kyllästytä jo? 

Vierailija
66/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että te inkkelit jaksatte veisata samaa virttä joka ikinen päivä. Eikö teitä itseänne kyllästytä jo? 

Ovat omistaneet elämänsä tuolle samalla rainalle..

Vierailija
67/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei tavisnainen parisuhteeseen saa niitä top miehiä, vain irtoseksiä. Mutta ne luulee usein voivansa saada, koska on kelvanneet kassien tyhjennykseen top miehelle. Se on vähän surkuhupaisaa kun joku tavispullukka luulee, että sillä on mahkuja pitkään ja komeaan sijoituspankkiiriin."

En ottaisi sijoituspankkiiria, vaikka olisi maailman komein ja minulle maksettaisiin siitä. Tiettyjen ammattien edustajat tuppaavat olemaan ihan täysiä mulk-. Ei toki saa yleistää, pahoittelut siitä. Varmasti moni on myös mukava, en tarkoita kirjaimellisesti jokaista.

Pointti: näin vähän miehet ja naiset ymmärtävät toisiaan. Onneksi harjoitus tekee mestarin siinäkin.

Voit laittaa sijoituspankkiirin tilalle vaikka lääkärin, kirurgin, lakimiehen, lentokapteenin, toimitusjohtajan, suositun näyttelijän, ammattiurheilijan, menestyvän taiteilijan tms. Eli miehen jolla on korkea status. 

Vierailija
68/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei saa vaatia naiselta oikein mitään koska jos mies vaatii naiselta kauneutta tai mukavuutta niin ikisinkuksi mies jää. Miehen on pakko "tyytyä" siihen vähän rumempaa naiseen jos mies haluaa parisuhteen. 

Ei ole pakko tyytyä mihinkään. Sinä ja kaltaisesi miehet olette ikisinkkuja, koska teille naiset on esineitä, jotka teidän on saatava käyttöönne. Jos ette saa sitä unelmienne nuorta, kaunista missiä, niin "joudutte tyytymään" siihen tasoiseenne naiseen, jotta saatte pillureikää. Parisuhde kaltaisenne miesten kanssa ei anna naiselle mitään, siksi nainen on mieluummin yksin, kuin kaltaistenne miesten kanssa.

Vierailija
69/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saathan sinä vaatia? Kuka sen kieltää? Minullakin naisena on omat vaatimukseni, ja jos en löydä ketään niitä täyttävää, olen sinkku. Sinulla on täysi oikeus tehdä ihan samoin.

Miksi naiset sitten peukuttaa niin paljon alas avausta, kun eihän siinä edes ole mitään oikeita vaatimuksia, rima on siinä niin alhaalla. Käytännössä siinä sanotaan, että nainen ei saisi olla ruma hullu, muuten kaikki kelpaa.

Oon mies mutta peukutin alas koska tää on sun sadas vastaava alotus ja vituttaa sun ainainen kitinä.

Itse en valita mistään kriteereistä, vaan kehotan kaikkia miehiä nostamaan statustaan niin paljon kuin pystyy. Mies tuntee silloin myös itsensä

Niinkö?

Eikö esim tämä ole sinun?

18.09.2024 En vaan kelpaa naisille, pitääkö minun hakea nainen ulkomailta?

Olen koko ikäni ollut sinkku koska en kelpaa naisille. Olen korkeakoulutettu,keskituloinen ja ihan tavallisen näköinen. Onko ainoa mahdollisuus hakea nainen vaikka italiasta jos haluan parisuhteen ja perheen? Suomessa ei vaan sopivia naisia ole.

https://www.vauva.fi/keskustelu/5746838/en-vaan-kelpaa-naisille-pitaako…

Tai jompikumpi jo näistä poistetuista?

27.8.2024 Pidänkö minä rimaa liian korkealla naisten suhteen kun en saa naista?

Vaadin siis naisilta että naisen tulee olla kaunis(ei tarvitse olla missin tasoinen), vaadin että naisen tulee olla normaalipainoinen tai hoikka..

30.7.2024 Mielestäni en pidä rimaa liian korkealla naisten suhteen.

Olen itse keskitasoa, amk koulutua, tavallisen näköinen olen ja keskituloinen olen.

Niinpä.

Vierailija
70/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap teini? Tuo " vaatiminen" kuulostaa nimittäin siltä.

Vaatia voit mitä haluat naiselta, mutta et voi vaatia, että vaatimuksesi täyttävä nainen suostuu olemaan kanssasi.

Vierailija
71/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla saa olla vaatimuksia.

Itsellä on ehdoton ei jos naisella on lapsi. Silloin nainen ei ole hakemassa parisuhdetta vaan hovikuskia.

Siis mitä? Voitko selittää, mitä tällä tarkoitat?

Oletko sinä juurikin sinkkuäiti?

Joo siis en tarkottanu, ettet sais vaatia lapsetonta naista. Halusin vaan, että selität, mitä tuo "hovikuski" tarkoittaa.

"Aisuri" varmaan on helpompi ymmärtää?

En tiedä mitä tarkalleen tarkoitat, mutta minä haluaisin kyllä löytää rakkauden. Parisuhteen, kumppanuutta, tunteita, ystävän.. Ihan niinkuin ennen lastakin. En mitään elättäjää. 

No toivotan onnea etsintään, suosittelen sinulle etsimään miestä sellaisista jolla on jo myöskin lapsi.

Lapsetonta kumppania sinun on mahdoton saada, jos et näytä oikeasti kauniilta naiselta.

Vierailija
72/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. 

Jos sinä ja kaltaisesi miehet himoitsevat näitä gold- digger- naisia, joille tärkeintä miehessä on raha ja status, niin sehän on ihan oma vikanne. Turhaa sinäkin uliset tästä asiasta joka ikinen viikonloppu! Mene ulisemaan niille statusnaisille, älä meille tavallisille naisille.

Vierailija
73/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en valita mistään kriteereistä, vaan kehotan kaikkia miehiä nostamaan statustaan niin pal

Niin, ja sanoin että en suosittele valittamista, vaan itsensä kehittämistä. 

Nuo valittavat miehet on loppujen lopuksi varmaan aika pieni joukko, ne on vaan äänekkäämpiä netissä kuin muut miehet.

Siinä mielessä ymmärrän joitakin valittajia, kun  ei kaikilla ole ihan jo geenien ja synnynnäisten luonteenpiirteiden puolesta oikein mahkuja kuin korkeintaan 4:n mieheksi. Geenit määrittää aika paljon miehen mahdollisuuksia menestyä missään.

Vierailija
74/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta ap ei vieläkään ole saanut vaatimaansa naista, niin kyllä, ap:n vaatimukset on oikeasti liikaa.

Vierailija
75/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä aloitus. Kyllä, sinä selvästi vaadit liikaa jos ketään ei löydy. Ja saat vaatia enemmänkin, ei kukaan estä. Jos et saa mitä haluat, niin sitten elät asian kanssa tai lasket rimaa. Mitä jos keskittyisit ihan vaan etsimään sopivaa ihmistä rinnallesi, etkä mitään 5/10 asteikko yksilöä? Tosielämässä tulee joustettua kaikenlaisista asioista siinä vaiheessa, kun löytää sen itselleen sopivan ihmisen. Tämä näin parisuhteessa olevan naisen näkökulmasta.

Vierailija
76/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä miehet, joilla on tarve tehdä tällaisia keskusteluja vauvapalstalle vaativat parisuhteelta liikaa. 

Vierailija
77/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en valita mistään kriteereistä, vaan kehotan kaikkia miehiä nostamaan statustaan niin pal

Täällä kuuluu ihan yhtä paljon marinaa molemmilta, naiset vaan marisee eri asioista. Mutta tosielämässä mariseva mies vaikuttaa naismaiselta, sillä on stereotyyppisiä naisen negatiivisia piirteitä. Ja naiset marisee enemmän tosielämässä.

Vierailija
78/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan normaalit vaateet sulla

Vierailija
79/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Miksi vain 5/10 tasoa oleva nainen? Pitäisi olla vähintään 7/10

Et ymmärrä siis miehen elämästä mitään. Ei tavallinen mies voi vaatia liikoja koska muuten mies ei saa naista.

Jos mies on tasoa 5/10 ja etsii 7/10 tason naista niin tosi vaikeaa se on löytää sopivaa koska se 7/10 tason nainen etsii miestä joka on VÄHINTÄÄN tasoa 7/10. Naisilla on tapana parisuhdemarkkinoilla etsiä miestä joka on vähintään samaa tasoa kuin mitä nainen itse on ja mies pyrkii etsimään naista johon miehellä on realistiset mahdollisuudet.

Viestistä huomaa että olet nainen.

Miksi 5/10 mies edes etsii 7/10 naista (5/10 & 5/10 = tasatasoisuus eli balanssi, tosin mielipidekysymys) ja kehtaa vielä porata, että 7/10 nainen etsii ANSAITUSTI (vähintään) 7/10 miestä. Se, että ap itse luokittelee itsensä 5/10 ei merkitse mitään eikä sido/pakota yhtäkään minkääntasoista naista tyytymään tahtomattaan ap:hen tai keneenkään epätoivottuun.

Kuitenkin 5/10 ap:n yksinäisyyden syy on 7/10 nainen, joka etsii tietysti omantasoistaan 7/10 miestä, mutta silti "mies pyrkii etsimään naista, johon hänellä realistiset mahdollisuudet". Edes oikeasti todenmukaiset eikä pelkästään uliunelmissaan "realistiset mahdollisuudet" eivät välttämättä koskaan johda mihinkään, koska pelkät mahdollisuudet eivät aina käy toteen.

Vierailija
80/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti tuolla vaan näkyy ihan tavispareja kauppojen kassoilla sekä vähemmän kauniita ja komeita. Näitä siis suurin osa. Komeita ja kauniita on huomattavasti vähemmän.