Olen sinkkumies ja vaadinko oikeasti liikaa naisilta...?
Vaadin siis että naisen tulee olla normaalipainoinen(tai hoikka), naisen tulee olla vähintään keskitasoa eli 5/10 kaunis, naisen tulee olla terve eli ei saa olla mt ongelmia tai mitään sairautta jonka huomaa käytöksestä tai ulkonäöstä ja naisen tulee olla henkisesti ihan tavallinen ihminen.
Onko tuo oikeasti liikaa vaadittu nykynaisilta? Ihmettelen sitä että minä en saisi vaatia naisilta mitään mutta naiset saa vaatia miehiltä koulutustasoa,statusta,rahaa,ulkonäköä,pituutta jne... tämä ei ole tasa-arvoa mutta ei haittaa.
Mutta siis vaadinko liikaa naisilta? Olen itse keskitasoa, on amk tutkinto, olen keskituloinen ja keskitasoa ulkoisesti.
Kommentit (292)
"Naiset yliarvioivat oman tasonsa, lähes jokainen nainen omasta tasosta riippumatta etsii miestä joka on pitkä,komea ja hyvätuloinen statusmies. Miehet on ne jotka joutuu tekemään aloitteita ja naiset tekee aina sen valinnan kenen miehen kanssa haluavat olla kun taas miehet joutuu tyytymään niihin mihin oma taso riittää."
Nyt en ymmärrä. Sun mielestä naiset siis saavat valita komean miehen, mutta miehet vain ruman naisen? Eli logiikassasi useimmat miehet ovat komeita ja useimmat naiset rumia? :D
Saathan sinä vaatia mitä haluat. Toinen asia on se, onko joku kriteerilista synonyymi sielujen sympatialle. Mutta ehkäpä et sellaista etsikään. Näitä asioita eivät nimittäin yleensä ihmettele ne, jotka ovat sellaista löytäneet. Tietäjät tietää.
Vierailija kirjoitti:
"Naiset yliarvioivat oman tasonsa, lähes jokainen nainen omasta tasosta riippumatta etsii miestä joka on pitkä,komea ja hyvätuloinen statusmies. Miehet on ne jotka joutuu tekemään aloitteita ja naiset tekee aina sen valinnan kenen miehen kanssa haluavat olla kun taas miehet joutuu tyytymään niihin mihin oma taso riittää."
Nyt en ymmärrä. Sun mielestä naiset siis saavat valita komean miehen, mutta miehet vain ruman naisen? Eli logiikassasi useimmat miehet ovat komeita ja useimmat naiset rumia? :D
Tajuatko että nainen voi valita satojen miehien joukosta ne parhaimmat kun taas miehet joutuu tyytymään siihen mihin omat rahkeet riittää?
Mä olen valinnut niin komean miehen kuin olen saanut, omasta tasostani riippumatta.
Olen varma, että kuka tahansa mies tekisi samoin. Miksi se on ihan hyväksyttävää? Ei todellakaan mies ajattele, että koska olen itsekin ruma niin otanpa reiluuden nimissä rumemman naisen kuin mitä olisi tarjolla, ettei markkinat vääristy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla saa olla vaatimuksia.
Itsellä on ehdoton ei jos naisella on lapsi. Silloin nainen ei ole hakemassa parisuhdetta vaan hovikuskia.
Siis mitä? Voitko selittää, mitä tällä tarkoitat?
Oletko sinä juurikin sinkkuäiti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko että nainen voi valita satojen miehien joukosta ne parhaimmat kun taas miehet joutuu tyytymään siihen mihin omat rahkeet riittää?
Niinkö tahdottomia miehet ovat? Eli minä ruma nainen voin valita parhaan miehen. Tuon miehen on pakko tyytyä minuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö tahdottomia miehet ovat? Eli minä ruma nainen voin valita parhaan miehen. Tuon miehen on pakko tyytyä minuun?
Se mies tyytyy sinuun jos se mies ei voi saada parempaa/kauniimpaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on ehdoton ei jos naisella on lapsi. Silloin nainen ei ole hakemassa parisuhdetta vaan hovikuskia.
Joo siis en tarkottanu, ettet sais vaatia lapsetonta naista. Halusin vaan, että selität, mitä tuo "hovikuski" tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaadin sinua lopettamaan näiden aloitusten tekeminen.
Mäkin. Lisäksi vaadin häntä tajuamaan, että 5/10 on tavis eikä kaunis, kuten hän aloituksessaan väittää.
Vierailija kirjoitti:
Osta talo, se vetää naisia puoleensa kuin magneetti, kun on puitteet valmiina. ;)
Tää toimi ainakin yhdelle tutulle. Tosin hän ei rakennuttanut sitä taloa naisen toivossa, vaan se oli hänen oma haaveensa pikkupojasta lähtien.
Mutta kun hän oli talon rakentanut, niin kyllä sinne myöhemmin nainenkin ilmaantui.
Ap:nkin olisi luultavasti parasta keskittyä rakentamaan elämästään sellainen, että hän voi elää hyvää elämää ilman naista. Puolison löytyminen ei ole aina itsestä kiinni, joten omaa onneaan ei kannata sen varaan rakentaa. Kun osaa elää tyytyväistä elämää sinkkuna, niin silloin on paremmissa asemissa löytämään puolisonkin. Ei kukaan nainen halua pariutua onnettoman (ja katkeran) miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mä vaadin, että kaikki muut on hiljaa kun minä puhun.
Mä vaadin karkkia. Nyt heti. Pussi mun viereen sohvalle heti! Mitään en aio itse tehdä asian eteen muuta kuin vaatia.
"5/10 kaunis"
Taitaa vika olla tässä sinun kommunikoinnissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö tahdottomia miehet ovat? Eli minä ruma nainen voin valita parhaan miehen. Tuon miehen on pakko ty
Se mies tyytyy sinuun jos se mies ei voi saada parempaa/kauniimpaa naista.
Eli johtaako tämä siihen, että nuo sinun mainostamasi parhaat miehet eivät olekaan parhaita, jos kerran kuka tahansa ruma nainen voi valita heistä mieleisensä ja nuo miehet vain joutuvat tyytymään?
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo komean miehen toivominen edes tarkoita sitä, että nainen itse kuvittelisi olevansa kauniimpi kuin ehkä onkaan. Kyllä naiset tietää tasan tarkkaan, miltä näyttävät. Peilit on keksitty ajat sitten. Yleensä naiset vielä pitää itseään rumempana kuin ovatkaan kun vertaavat toisten täydellisiin somekuviin ja näkevät itsessään vain ne virheet.
Kukapa ei haluaisi komeaa miestä tai kaunista naista? Ei se tarkoita että pitäisi itseään kauniina/komeana.
Ap taitaa kuulua niihin miehiin joidenka mielestä esim. Kiira Korpi on normaalipainon ylärajoilla ja naamaltaan 5/10.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo siis en tarkottanu, ettet sais vaatia lapsetonta naista. Halusin vaan, että selität, mitä tuo "hovikuski" tarkoittaa.
"Aisuri" varmaan on helpompi ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen valinnut niin komean miehen kuin olen saanut, omasta tasostani riippumatta.
Olen varma, että kuka tahansa mies tekisi samoin. Miksi se on ihan hyväksyttävää? Ei todellakaan mies ajattele, että koska olen itsekin ruma niin otanpa reiluuden nimissä rumemman naisen kuin mitä olisi tarjolla, ettei markkinat vääristy.
Miksi ylipäätään pitää puhua jostain tasoista tai antaa pisteitä? Tiedänhän minä, etteivät kaikki ole yhtä kauniita/komeita, mutta tuollainen esineellistäminen on kauhean karkeaa.
Vetovoima on totta kai tärkeää, mutta vaikka joku sanoisi minulle, että olen täyden kympin nainen, häipyisin saman tien, koska en ole mikään sisäfilee, vaan ihminen.
Jollain karkealla tasolla ymmärrän tasoajattelun, jos puhutaan ääripäistä: ei varmaan kantabaarin spurgun kannata haaveilla missistä, vaikka tämä jostain oudosta syystä eksyisi samaan paikkaan. Mutta muuten....!
Toisaalta en tosiaan myöskään haluaisi olla miehelleni "vitonen", vaikka hän pitäisi sitä "riittävän" alarajana. Olen totta vieköön enemmän kuin vitonen (vaikken ehkä ap:lle), mutta siihen ei itse asiassa tarvita eikä mahdu mitään numeroja ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Saathan sinä vaatia? Kuka sen kieltää? Minullakin naisena on omat vaatimukseni, ja jos en löydä ketään niitä täyttävää, olen sinkku. Sinulla on täysi oikeus tehdä ihan samoin.
Miksi naiset sitten peukuttaa niin paljon alas avausta, kun eihän siinä edes ole mitään oikeita vaatimuksia, rima on siinä niin alhaalla. Käytännössä siinä sanotaan, että nainen ei saisi olla ruma hullu, muuten kaikki kelpaa.
Miksi vain 5/10 tasoa oleva nainen? Pitäisi olla vähintään 7/10
Kun katsot ihmistä silmiin ja rakastut, vaatimuslistasi on sulaa vahaa käsissäsi. Liikaa kontrolloit elämääsi ja asetat kaikenmaailman vaatimuksia mutta harvoin parisuhde on niin ongelmaton että kykenisit ennalta luomaan puitteet joiden pohjalta ongelmia ei syntyisi. Vastakohdat täydentävät toisia, täytyy tietää mistä tulee, missä on ja minne on menossa, toimiva ryhmädynamiikka parisuhteessa rakentuu tarinaan johon molemmat uskovat omien arvojensa ja elämänkatsomuksensa pohjalta. Täytyy antaa myös tilaa ja vapautta toiselle ja yhdessä rakentaa yhteistä elämää rakentavasti keskustellen, puhe on ainoa väline jolla saatetaan toinen tietoiseksi mitä ajattelee ja miltä tuntuu. Täytyy kyetä puhumaan siis tunteistaan eikä padota niitä sisäänsä. Täytyy ymmärtää että mies ja nainen ovat erilaisia: miehet ajattelevat enemmän putkinäköisesti pisteestä a pisteeseen b kun taas naiset ajattelevat laajemmin esim ihmissuhteista lähtien ja heitä tulee osata kuunnella ja ottaa paremmin huomioon.