Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen sinkkumies ja vaadinko oikeasti liikaa naisilta...?

Vierailija
28.09.2024 |

Vaadin siis että naisen tulee olla normaalipainoinen(tai hoikka), naisen tulee olla vähintään keskitasoa eli 5/10 kaunis, naisen tulee olla terve eli ei saa olla mt ongelmia tai mitään sairautta jonka huomaa käytöksestä tai ulkonäöstä ja naisen tulee olla henkisesti ihan tavallinen ihminen.

Onko tuo oikeasti liikaa vaadittu nykynaisilta? Ihmettelen sitä että minä en saisi vaatia naisilta mitään mutta naiset saa vaatia miehiltä koulutustasoa,statusta,rahaa,ulkonäköä,pituutta jne... tämä ei ole tasa-arvoa mutta ei haittaa.

Mutta siis vaadinko liikaa naisilta? Olen itse keskitasoa, on amk tutkinto, olen keskituloinen ja keskitasoa ulkoisesti.

Kommentit (292)

Vierailija
81/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Puhuin vain ap:n ymmärtämällä kielellä. Ajattelen kuten sinäkin.

Mulla tosiaan on ihan hiton komea mies. Itse olen ruma / tavallinen nainen. En tiedä miksi mies rakastui minuun, mutta niin kävi. Ilmeisesti hän ei pidä minua ainakaan hirveän rumana. Toisaalta mullekaan hänen komeutensa ei ollut se miksi häneen rakastuin. Päinvastoin, toivoisin että hän olisi vähemmän komea jotta en näyttäisi rinnalla entistäkin rumemmalta :D

Joidenkin miesten viesteistä tulee sellainen olo, että tavalliset naiset joille on kuitenkin tarjolla komeita miehiä, toimivat jotenkin väärin ja heidän pitäisi ottaa mies joka pitää heitä rumina. En ymmärrä mitä hyötyä siitä olisi kenellekään. Nainen saisi miehen joka ei rakasta häntä ja mies naisen jota pitää rumana? Outoa on sekin, ettei miehiä syyllistetä siitä jos he seurustelevat omaa "tasoaan" kauniimpien naisten kanssa. Kaksinaismoralismia."

Ei todellakaan kannata välittää kaikkien ajatuksista - miten sitä siten voisi elää? Todella kummallisia ja surullisia ajatuksia täällä esitetään. Se on kiinnostavaa, mutta en yritäkään ymmärtää. Toivon, etteivät nämä kommentit edusta useimpien ajattelua, vaan ovat valikoituneita.

Muuten, minullakin on mielestäni tosi komea mies, mutta minä pidän kyllä itseäni kauniina. Tosin tiedän tasan, että ap:n kaltaisille olisin tuskin hikisesti edes 1,5 - onhan minulla liikakiloja ja leikkausarpia. Kaikki on suhteellista.

Ja niin kuin mielestäni on ilo katsella miestäni ja olen hänestä ylpeäkin, niin en tietenkään ole rakastunut häneen siksi - se on bonus - ja ylpeäkin olen tietysti kaikkein eniten siksi, että hän on niin upea tyyppi (luonne).

Vierailija
82/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei saa vaatia naiselta oikein mitään koska jos mies vaatii naiselta kauneutta tai mukavuutta niin ikisinkuksi mies jää. Miehen on pakko "tyytyä" siihen vähän rumempaa naiseen jos mies haluaa parisuhteen. 

Kauneus on katsojan silmissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun havaintojen mukaan nää itseään keskiverron näköisinä pitävät ja naisettomuutta valittavat ei hahmota omaa ulkonäköään naisen silmin.

Aika monille miehille naisen kroppa on tärkeämpi kuin kasvot, naisille taas toisin päin. Hoilkka tai jopa treenattu marttisyrjänaamainen myös nyt vaan ei kiinosta. Jos taas tietyt jutut miehen kaavoissa on kohdillaan, ei edes ylipaino haittaa.

Vierailija
84/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei tavisnainen parisuhteeseen saa niitä top miehiä, vain irtoseksiä. Mutta ne luulee usein voivansa saada, koska on kelvanneet kassien tyhjennykseen top miehelle. Se on vähän surkuhupaisaa kun joku tavispullukka luulee, että sillä on mahkuja pitkään ja komeaan sijoituspankkiiriin."

En ottaisi sijoituspankkiiria, vaikka olisi maailman komein ja minulle maksettaisiin siitä. Tiettyjen ammattien edustajat tuppaavat olemaan ihan täysiä mulk-. Ei toki saa yleistää, pahoittelut siitä. Varmasti moni on myös mukava, en tarkoita kirjaimellisesti jokaista.

Pointti: näin vähän miehet ja naiset ymmärtävät toisiaan. Onneksi harjoitus tekee mestarin siinäkin.

Voit laittaa sijoituspankkiirin tilalle vaikka lääkärin, kirurgin, lakimiehen, lentokapteenin, toimitusjohtajan, suositun näyttelijän, ammattiurheilijan, menestyvän taiteilijan tms. Eli miehen jolla on korkea status.&

Eli missasit pointin, mikä todistaa väitteen. Pätee kaikkiin noihin. Harkitsisin vain, jos tapaisin sen poikkeuksellisen mukavan ja lämpimän tapauksen. Toki varmasti heitä on, mutta jos stereotyypeistä puhutaan.

Vierailija
85/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saathan sinä vaatia? Kuka sen kieltää? Minullakin naisena on omat vaatimukseni, ja jos en löydä ketään niitä täyttävää, olen sinkku. Sinulla on täysi oikeus tehdä ihan samoin.

Miksi naiset sitten peukuttaa niin paljon alas avausta, kun eihän siinä edes ole mitään oikeita vaatimuksia, rima on siinä niin alhaalla. Käytännössä siinä sanotaan, että nainen ei saisi olla ruma hullu, muuten kaikki kelpaa.

Koska se sama avaus tehdään tänne joka ikinen päivä pienin muutoksin.

Vierailija
86/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap = omasta mielestään 5/10 ja ap:n mielestä Pamela Anderson myös 5/10, mutta ei johda mihinkään jos P ei halua.

Vierailija
87/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sama tyyppi tekee näitä aloituksia tänne palstalle vähän väliä. Ymmärrän hyvin miksi hän ei saa naista.

- tämä mies on sosiaalisesti todella uuno

- hän näkee naiset vain seksin antajina

- hän vihaa naisia

miksi kukaan haluaisi tuollaisen miehen ?

Vierailija
88/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä minimi speksit naiselle.

- kaunis

- tiukkapilluinen

- huumorintajuinen

- tiukkapeppureikäinen

- laittaa hyvää liharuokaa

- ottaa mielellään suihin ja nielee

- rehellinen

- laiha

- isotissinen

- mukava

- 18-20v neitsyt

- rikas

- brunette

- pitkähiuksinen

- 165-172cm pitkä

- posliini

- hiljainen

- tykkää peppuseksistä

- ahkera

- antelias

- haluaa miellyttää miestä

- haluaa kokeilla kolmenkimppaa

- seksikäs

- huolehtivainen

- sievät häpyhuulet

- ei halua lapsia

Mistä nuori neitsyt on oppinut ottamaan hyvin suihin? (:

Vierailija
89/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut sinkkuihmiset kokee tarvetta ajatella ja listata erinäisiä vaatimuksia mahdolliselle puolisolleen? Keskittykää vaan omaan itseenne ja elämäänne. Jos satutte tapaamaan jonkun jonka kanssa ajatusmaailma natsaa ja tunnette molemminpuolista romanttista (ja seksuaalista) vetovoimaa, kiva juttu. Jos niin ei käy, jatkatte sinkkuna. Turha monimutkaistaa asioita.

Vierailija
90/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja vaikuttaa täydeltä typerykseltä.

Vierailija
91/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saathan sinä vaatia? Kuka sen kieltää? Minullakin naisena on omat vaatimukseni, ja jos en löydä ketään niitä täyttävää, olen sinkku. Sinulla on täysi oikeus tehdä ihan samoin.

Miksi naiset sitten peukuttaa niin paljon alas avausta, kun eihän siinä edes ole mitään oikeita vaatimuksia, rima on siinä niin alhaalla. Käytännössä siinä sanotaan, että nainen ei saisi olla ruma hullu, muuten kaikki kelpaa.

Oon mies mutta peukutin alas koska tää on sun sadas vastaava alotus ja vituttaa sun ainainen kitinä.

Ei ole minun aloitus, täällä on monia kirjoittajia. 

Itse en valita mistään kriteereistä, vaan kehotan kaikkia miehiä nostamaan statustaan niin pal

Ei ole minun nuo. Olen laittanut joskus muutaman avauksen, jossa on ihan karikatyyrinen trollihahmo, joka ei tajua, miksi ei kelpaa. Esim. yksi pitkä ketju, johon jotkut vastaili ihan tosissaan, mutta jotkut epäili lopulta trolliksi (ja oli oikeassa). Oli viihdyttävää seurata, kun joillain meni hermot trollihahmon tyhmiin kysymyksiin. Trollaus pidentää ikää.

Vierailija
92/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadi toki. En kyllä tiedä miten ja keneltä vaadit ja miksi kukaan vaatimuksiisi vastaisi, mutta ainahan voit yrittää.

Vierailija
93/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mielenkiintoista tämä palstamummojen logiikka:

1) Sinkku mies jolla ei ole naiskontakteja on palstamammojen mukaan mies jolla ei ole kriteerejä naiselle ja on sen vuoksi yksin.

2) Sinkku, jolla on eri nainen joka viikonloppu on taas Mies, joka tietää mitä tahtoo ja jolla on korkeat kriteerit ja hieno luonne. Rakastaa naisia. Täydellistä aviomiesainesta.

Onnea.

Vierailija
94/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet sinkkumies lmeisesti vastoin toiveitasi, niin ilmiselvästi vaadit liikaa. Mutta omahan se on valintasi, joten turha itkeä naisettomuutta.

Vierailija
95/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei tavisnainen parisuhteeseen saa niitä top miehiä, vain irtoseksiä. Mutta ne luulee usein voivansa saada, koska on kelvanneet kassien tyhjennykseen top miehelle. Se on vähän surkuhupaisaa kun joku tavispullukka luulee, että sillä on mahkuja pitkään ja komeaan sijoituspankkiiriin."

En ottaisi sijoituspankkiiria, vaikka olisi maailman komein ja minulle maksettaisiin siitä. Tiettyjen ammattien edustajat tuppaavat olemaan ihan täysiä mulk-. Ei toki saa yleistää, pahoittelut siitä. Varmasti moni on myös mukava, en tarkoita kirjaimellisesti jokaista.

Pointti: näin vähän miehet ja naiset ymmärtävät toisiaan. Onneksi harjoitus tekee mestarin siinäkin.

Voit laittaa sijoituspankkiirin tilalle vaikka lääkärin, kirurgin, lakimiehen, lentokapteenin, toimitusjohtajan, suositun näyttelijän, ammattiurheilijan, menestyvän

Ei vaan sinä missasit pointin. Pitkä ja komea sijoituspankkiiri on stereotypia halutusta poikamiehestä, ja ulkonäöltään keskinkertaisella naisella ei ole yleensä mahkuja parisuhteeseen sellaisen kanssa. Ei edes komeaan keskituloiseen mieheen.

Harmaavarpunen voi luulla niin, kun joku sellainen on ottanut sen joskus baarista mukaan ja pannut kerran. Kassien tyhjennys on miehille biologinen tarve, siihen kelpaa tasokkaallekin miehelle joskus paremman puutteessa alempitasoinen nainen, jos vaihtoehtona on runkkaus.

Vierailija
96/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on mielenkiintoista tämä palstamummojen logiikka:

1) Sinkku mies jolla ei ole naiskontakteja on palstamammojen mukaan mies jolla ei ole kriteerejä naiselle ja on sen vuoksi yksin.

2) Sinkku, jolla on eri nainen joka viikonloppu on taas Mies, joka tietää mitä tahtoo ja jolla on korkeat kriteerit ja hieno luonne. Rakastaa naisia. Täydellistä aviomiesainesta.

Onnea.

Ei, tuo on vain ja ainoastaan sinun (/kaltaistesi r i n k i r u n k k u j e n) umpitollon harhaisjankkaajan virheellinen logiikka, jota et nyt saa onnistuneesti projisoitua kenellekään muulle. Et voi muutenkaan puhua yhtään kenenkään toisen ihmisen suulla vaikka kuinka poljet jalkaa ja miesselität. Voit puhua vain omasta puolestasi, mutta väkisinulinalla et naista (/naisia) saa.

Vierailija
97/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- kaunis

- tiukkapilluinen

- huumorintajuinen

- tiukkapeppureikäinen

- rehellinen

- laiha

- isotissinen

- mukava

- 18-20v neitsyt

- rikas

- brunette

- pitkähiuksinen

- 165-172cm pitkä

- posliini

- hiljainen

- tykkää peppuseksistä

- ahkera

- antelias

- seksikäs

- huolehtivainen

- sievät häpyhuulet

- ei halua lapsia

On ymmärtänyt harjoitella ilman neitsyyden menetystä. Kortit kädessä sen kun paranee, mitä enemmän treenaa kalvonsa säilyttäen. Sitten kun se oikea osuu kohdalle, niin mies on helppo hurmata ja pitää sulho ja suku tyytyväisenä. Tän neuvoi jo isoäitini kauan sitten 

Vierailija
98/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- kaunis

- tiukkapilluinen

- huumorintajuinen

- tiukkapeppureikäinen

- rehellinen

- laiha

- isotissinen

- mukava

- 18-20v neitsyt

- rikas

- brunette

- pitkähiuksinen

- 165-172cm pitkä

- posliini

- hiljainen

- tykkää peppuseksistä

- ahkera

- antelias

- seksikäs

- huolehtivainen

- sievät häpyhuulet

- ei halua lapsia

On ymmärtänyt harjoitella ilman neitsyyden menetystä. Kortit kädessä sen kun paranee, mitä

Aaa eli suihinottoa ei lasketa! Ehkäpä tämä 18v missi on sit nuollu koko kylän jäbien tikkarit läpi ;D Nams.

Vierailija
99/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadin vain sitä, ettei nainen ole lihava. Nykyisin suomalaisilta naikkosilta liikaa vaadittu

Vierailija
100/292 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muinaiskynnysmattona kilpalaulanut Pick Me -isoäiti piti sulhon ja molempien suvut tyytyväisinä olosuhteiden pakosta. Enää olosuhteet eivät onneksi moiseen epätasa-arvoiseen sortoon pakota alistumaan -> ap:iden loputon katkera itku.