Olen sinkkumies ja vaadinko oikeasti liikaa naisilta...?
Vaadin siis että naisen tulee olla normaalipainoinen(tai hoikka), naisen tulee olla vähintään keskitasoa eli 5/10 kaunis, naisen tulee olla terve eli ei saa olla mt ongelmia tai mitään sairautta jonka huomaa käytöksestä tai ulkonäöstä ja naisen tulee olla henkisesti ihan tavallinen ihminen.
Onko tuo oikeasti liikaa vaadittu nykynaisilta? Ihmettelen sitä että minä en saisi vaatia naisilta mitään mutta naiset saa vaatia miehiltä koulutustasoa,statusta,rahaa,ulkonäköä,pituutta jne... tämä ei ole tasa-arvoa mutta ei haittaa.
Mutta siis vaadinko liikaa naisilta? Olen itse keskitasoa, on amk tutkinto, olen keskituloinen ja keskitasoa ulkoisesti.
Kommentit (292)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen asema japanilaisessa kulttuurissa:
Naisten ei tarvitse työskennellä uransa eteen yhtä kovasti, kunhan he löytävät aviomiehen, joka elättää heidät."
https://voima.fi/artikkeli/2021/naiset-nousevat-seksismia-vastaan-vahvo…
Ettekö juuri täällä valittaneet, kun suominaiset loisii miesten rahoilla? Sitten onnessanne haluatte samanlaisen Japanista? Menee yli minun ymmärryksen.
"Japanilaiseen kulttuuriin kuuluu perinteisesti, että vaimo hoitaa perheen talouden. Miehen palkka menee pariskunnan yhteiselle tilille, ja vaimo antaa miehelleen käyttöön kuukausirahan. "
Herää kysymys, miksei suominaiset lähde sankoin joukoin näihin maihin tai hae näistä maista itselleen miestä. Miesten mielestä suominaiset kuitenkin haluavat loisia miehen rahoilla?
Suomimies ei halua maksaa edes yksillä treffeillä, niin paljon parempia miehiä olisi tarjolla Japanissa.
Miksi minä menisin Japaniin, missä joutuisin elämään paikallisen kulttuurin mieskeskeisessä maailmassa? En halua olla kotiäiti, enkä halua että avioliitto katsotaan haitaksi uralleni. Jos joku japanilainen mies tulisi tänne Suomeen ja osoittaisi ymmärrystä meidän kulttuuriamme kohtaan, eikä esim. vaatisi minua sopeutumaan hänen kotimaansa naiskuvaan, niin sitten suhde voisi toimiakkin. Tosin, minulla on jo suomalainen mies, joten ei ole tarvetta minkään maalaiselle miehelle tällä hetkellä.
Nämä "vaadinko liikaa naisia" rutinaketjut kiertävää samaa kapeaa kehää japsaamisineen ja ovat parasta sirkusviihdettä.
Tuohon ekaan kommenttiin japanilaisista miehistä oli piilotettuna sarkastinen viesti...
Mun kokemuksen mukaan miehet vierastaa omillaan toimeen tulevaa naista. On miehelle jotenkin uhka, että naisella on hyvä palkka ja hän osaa itse vaihtaa renkaat autoonsa. Mutta toisaalta eivät haluaisi naisen elämää rahoittaa. En aina oikein ymmärrä, mitä oikeastaan haluavat. Tai no, yhtä asiaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiiä miksi tää on alapeukutettu.
Vaadin aika samoja asioita mieheltä.
Tosin tuo mt-ongelmahomma tuntuu olevan aika paljon vaadittu, kun ihan tavallisilla ihmisillä on paljon stressin aiheuttamia kausittaisia mt-ongelmia vähintäänkin.
Koska ainakin minä en ainakaan toivo tulevani hylätyksi siksi, että vaikkapa raskauden takia tulee arpia vatsaan. Yksi pahimpia pelkojani parisuhderintamalla on, että kumppanini hylkää minut, kun olen raskaana tai sairastun. Joutuisin yksin kohtaamaan kaikki pelottavat tapahtumat.
Haluan mieheltä ennen kaikkea tukea ja turvaa. Leuan koko ja raha ovat aivan saman tekeviä minulle. Mutta hyvin harva mies saa minut tuntemaan oloani turvalliseksi, sen osalta olen hyvin kranttu...
Mutta olen jo ymmärtänyt, että olisi paras oppia selviytymään omillaan..
Tuo ei sairauksia tai tiloja, jotka vaikuttavat elämään -osio on todella epärealistinen ja lapsellinen. Todella monella suomalaisella on jotain, mutta niistä ei välttämättä kylillä huudella, eli se kertoo että ap:lla ei ole elämässään läheisiä suhteita, joissa niistä kuulisi, ja siksi hän ei ymmärrä niiden yleisyyttä.
Muuten aika normi kohtuu vaatimuksia, varsinkin jos itse samaa sarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten ei tarvitse työskennellä uransa eteen yhtä kovasti, kunhan he löytävät aviomiehen, joka elättää heidät."
Ettekö juuri täällä valittaneet, kun suominaiset loisii miesten rahoilla? Sitten onnessanne haluatte samanlaisen Japanista? Menee yli minun ymmärryksen.
"Japanilaiseen kulttuuriin kuuluu perinteisesti, että vaimo hoitaa perheen talouden. Miehen palkka menee pariskunnan yhteiselle tilille, ja vaimo antaa miehelleen käyttöön kuukausirahan. "
Herää kysymys, miksei suominaiset lähde sankoin joukoin näihin maihin tai hae näistä maista itselleen miestä. Miesten mielestä suominaiset kuitenkin haluavat loisi
Treffeillä maksaminen on tätä nykyä etikettivirhe ja loukkaus femi n ats ien arvoja kohtaan. Niin tai näin aina väärin, ihan sama mitä tai miten mies tekee.
Ei vaan päinvastoin: naiset vaativat ap:lta liikaa kun eivät juuri ap:ta huoli. Ap:kaan ei ulinastaan huolimatta ole ainut mies. Jokaisessa suomal/tms. heteropariskunnassa on 1 mies sekä 1 nainen, vaikka ap itkee kellekään kelpaamattomuuttaan.
Jos ei pääse/muuten vaan lähde treffeille niin eipä tarvitse uliuhriutua ja pähkäillä miten irtopllua saisi nollapanostuksella.
Lopeta tyrkyttämästä itseäsi naisille, joita himoitset yksipuolisesti vailla vastakaikua ja iske se ihqu ihailemasi Chädmies.
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemuksen mukaan miehet vierastaa omillaan toimeen tulevaa naista. On miehelle jotenkin uhka, että naisella on hyvä palkka ja hän osaa itse vaihtaa renkaat autoonsa. Mutta toisaalta eivät haluaisi naisen elämää rahoittaa. En aina oikein ymmärrä, mitä oikeastaan haluavat. Tai no, yhtä asiaa..
Ihan varmasti näin. Siitä se miesten karttaminen ei ainakaan johdu, että olisit epäviehättävä ja ärsyttävä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herää kysymys, miksei suominaiset lähde sankoin joukoin näihin maihin tai hae näistä maista itselleen miestä. Mi
Minun kokemusteni mukaan naisille aina kelpaa, kun mies maksaa. Usein sitä odotetaan mieheltä.
Saamattomuus/parittomuus on surku, mutta olematon nainen ei aiheuta naisettomille ruikuttajaulisijoille kustannuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaitpa nämä miehet katsovat vieraita maita jotenkin ruusunpunaisten lasien läpi kun kulttuuri on eri eikä niin läpeensä tuttu kuin kotimaassa. Suomessa samanlainen tuntuisi riistolta ja loisimiselta ja onhan se totta, kun täällä ei ole varmaan ikinä oletettu, että nainen lopettaisi uraansa avioliiton jälkeen. Siinä vaan tulee melkoinen shokki, kun Japanissa kukkaron nyörit ovatkin usein vaimon käsissä ja miehen nimenomaan odotetaan tienaa
Mietitäänpä asiaa toista kautta.
Te naiset annatte ymmärtää, äärivasemmistolaisten Voima-lehden artikkelin perusteella, että Japanissa nainen elää luksuselämää ja mies raataa viikkorahalla.
Miksi saman artikkelin mukaan naiset sitten taistelevat systeemiä vastaan?
Voisiko se kuitenkin olla, ettei asia ole ihan niin kuin se palstamammojen lasien läpi halutaan nähdä? Tämän palstan mukaanhan ulkomailla naiset ovat aina prinsessoja. Mitenköhän käy jos miestä ei löydy? Tai jos mies ei olekaan toimitusjohtaja vaan lehdenjakaja tai kenties työtön? Ihan vain esimerkiksi.
Tilannehan on Japanissa se, ettei perheen perustaminen hotsita naisia, mikä viittaa siihen ettei naisen asema perheessä olekaan niin auvoinen. Mutta kun työelämäkin on konservatiivinen ja naisen ura tyssää kuin lehmän lento, niin siinä onkin tenkkapoo.
Vierailija kirjoitti:
Vaadin siis että naisen tulee olla normaalipainoinen(tai hoikka), - ootko ite normaalipainoinen ja sopivan lihaksikas (vastaa hoikkaa naisilla)?
naisen tulee olla vähintään keskitasoa eli 5/10 kaunis, - kauneus on katsojan silmässä, vaikee sanoo mihinkään suuntaan? Osaatko pitää ulkonäöstäsi huolta? Onko hiukset ja parta leikattu? Hygienia naistason kunnossa?
naisen tulee olla terve eli ei saa olla mt ongelmia tai mitään sairautta jonka huomaa käytöksestä tai ulkonäöstä - sulla näkyy asperger-piirteet/aleksitymia käytöksestä, joten tässä kohtaa vaadit liikaa
naisen tulee olla henkisesti ihan tavallinen ihminen - mitä se tavallinen kellekin on? Samanlainen kuin sun piireissä.
Onko tuo oikeasti liikaa vaadittu nykynaisilta? Ihmettelen sitä että minä en saisi vaatia naisilta mitään mutta naiset saa vaatia miehiltä koulutustasoa,statusta,rahaa,ulkonäköä,pituutta jne... tämä ei ole tasa-arvoa mutta ei haittaa
Täällä on sivukaupalla vastauksia jossa sanotaan että saat vaatia ihan mitä vaan mutta kenelläkään ei ole velvollisuutta seurustella kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Kummasti tuolla vaan näkyy ihan tavispareja kauppojen kassoilla sekä vähemmän kauniita ja komeita. Näitä siis suurin osa. Komeita ja kauniita on huomattavasti vähemmän.
Mielipiteitähän saa olla, ja minun kuuluu näin: minusta se, että "tavallinen" on negatiivinen sana ja ulkonäön kohdalla synonyymi sanalle "ruma", on aika hirveää. Hyvännäköisiä ovat siis ehkä kituisesti osa Hollywood-tähdistä, vai..? Minusta tuo on jo ajautusvinouma.
Tajuan kylläkin tuon kommentin pointin - se on hyvä - mutta halusin silti pohdiskella vielä tätäkin. Some, tekoäly ym. ovat luoneet maailman, jossa tavallisista kuolevaisista viehättäviä on 0,05 % väestöstä?
"Te naiset annatte ymmärtää, äärivasemmistolaisten Voima-lehden artikkelin perusteella, että Japanissa nainen elää luksuselämää ja mies raataa viikkorahalla."
Ymmärsit kyllä pahasti väärin, jos tulkitsit nuo kommentit naisen asemasta ja japanilaisista miehistä näin.
"Herää kysymys, miksei suominaiset lähde sankoin joukoin näihin maihin tai hae näistä maista itselleen miestä.
Miesten mielestä suominaiset kuitenkin haluavat loisia miehen rahoilla?"
Tämän sarkastisen kysymyksen idea oli, että jostain kumman syystä naisia ei tuo mainitsemasi "luksuselämä kotirouvana" houkuta, vaikka väitätte naisten HALUAVAN loisia miehen rahoilla.
Jokin ristiriita tässä nyt siis on, että naiset haluavat loisia, mutta eivät kuitenkaan halua japaniin/japanilaista miestä, vaikka japanilaisessa kulttuurissa se olisi normaalia eikä paheksuttavaa.
Got it?
Mikä sinua AP oikein vaivaa? Hoidattamalla tämän ongelmasi, joka saa sinut postaamasn saman valituksen päivittäin, flaksisi voisi parantua.
Tai ainakin lopettaisit idi oot timarinasi, joka olis hyvä sekin.
Tavallaan hiffasit pointin, koska aloit perustella tuota ristiriitaa:
"Voisiko se kuitenkin olla, ettei asia ole ihan niin kuin se palstamammojen lasien läpi halutaan nähdä? Tämän palstan mukaanhan ulkomailla naiset ovat aina prinsessoja. Mitenköhän käy jos miestä ei löydy? Tai jos mies ei olekaan toimitusjohtaja vaan lehdenjakaja tai kenties työtön? Ihan vain esimerkiksi."
Tilannehan on Japanissa se, ettei perheen perustaminen hotsita naisia, mikä viittaa siihen ettei naisen asema perheessä olekaan niin auvoinen. Mutta kun työelämäkin on konservatiivinen ja naisen ura tyssää kuin lehmän lento, niin siinä onkin tenkkapoo."
Se mikä sulta meni ohi oli se, että naiset ovat tajunneet yllä mainitsemasi jo aikoja sitten. Summasummarum, naiset eivät siis halua kotirouviksi riippuvaisena miehen tuloista. Vaikka se tarkoittaisi, ettei tarvitse (vai saa?) käydä töissä.
He haluavat olla itse oman elämänsä ohjaksissa. Siksi he eivät lähde Japaniin.
Herää kysymys, miksei suominaiset lähde sankoin joukoin näihin maihin tai hae näistä maista itselleen miestä. Miesten mielestä suominaiset kuitenkin haluavat loisia miehen rahoilla?
Suomimies ei halua maksaa edes yksillä treffeillä, niin paljon parempia miehiä olisi tarjolla Japanissa.