Olen sinkkumies ja vaadinko oikeasti liikaa naisilta...?
Vaadin siis että naisen tulee olla normaalipainoinen(tai hoikka), naisen tulee olla vähintään keskitasoa eli 5/10 kaunis, naisen tulee olla terve eli ei saa olla mt ongelmia tai mitään sairautta jonka huomaa käytöksestä tai ulkonäöstä ja naisen tulee olla henkisesti ihan tavallinen ihminen.
Onko tuo oikeasti liikaa vaadittu nykynaisilta? Ihmettelen sitä että minä en saisi vaatia naisilta mitään mutta naiset saa vaatia miehiltä koulutustasoa,statusta,rahaa,ulkonäköä,pituutta jne... tämä ei ole tasa-arvoa mutta ei haittaa.
Mutta siis vaadinko liikaa naisilta? Olen itse keskitasoa, on amk tutkinto, olen keskituloinen ja keskitasoa ulkoisesti.
Kommentit (292)
Vierailija kirjoitti:
Naisen asema japanilaisessa kulttuurissa:
Naisten ei tarvitse työskennellä uransa eteen yhtä kovasti, kunhan he löytävät aviomiehen, joka elättää heidät."
https://voima.fi/artikkeli/2021/naiset-nousevat-seksismia-vastaan-vahvo…
Ettekö juuri täällä valittaneet, kun suominaiset loisii miesten rahoilla? Sitten onnessanne haluatte samanlaisen Japanista? Menee yli minun ymmärryksen.
Kaitpa nämä miehet katsovat vieraita maita jotenkin ruusunpunaisten lasien läpi kun kulttuuri on eri eikä niin läpeensä tuttu kuin kotimaassa. Suomessa samanlainen tuntuisi riistolta ja loisimiselta ja onhan se totta, kun täällä ei ole varmaan ikinä oletettu, että nainen lopettaisi uraansa avioliiton jälkeen. Siinä vaan tulee melkoinen shokki, kun Japanissa kukkaron nyörit ovatkin usein vaimon käsissä ja miehen nimenomaan odotetaan tienaavan rahat perheen ja talouden ylläpitoon. Voi alkaa kotoinen työtahti ja kahden maksavan aikuisen talous tuntua kaukaiselta unelmalta, jos siihen työmyllyyn onnistuu pääsemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäreiluu kun naisille kaikki on helppoo aina saa seksiä ja parisuhteen
Eli sekin on naisen vika, että sinä satuit syntymään mieheksi ja he naisiksi?
Naiset vois ees olla mukavii välillä meille tavismiehille.Kehuu vaikka välillä että onpa kaunis paita tai nätit kengät. Nostais meidän itsetuntoo. Kun saatte kaiken kuitenkin helpommalla.
Ootko koskaan kuullu sanontaa:
"Antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa."
Nih.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset vois ees olla mukavii välillä meille tavismiehille.Kehuu vaikka välillä että onpa kaunis paita tai nätit kengät. Nostais meidän itsetuntoo. Kun saatte kaiken kuitenkin helpommalla.
Ootko koskaan kuullu sanontaa:
"Antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa."
Nih.
No siitähän nämä miessönkkösankarit saisivat taas pakoiltua omavastuunsa ja toisesta ääripäästä vettä ulimyllyynsä - ja taas kaikki olisi vain naisten syytä, yhyy.
En halua parisuhdetta. En halua ilmaissiivoojaksi.
Vaadit missä mielessä? Vain nuo ominaisuudet omaava nainen saa tehdä mitä? Liikkua ulkona? Äänestää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen asema japanilaisessa kulttuurissa:
Naisten ei tarvitse työskennellä uransa eteen yhtä kovasti, kunhan he löytävät aviomiehen, joka elättää heidät."
https://voima.fi/artikkeli/2021/naiset-nousevat-seksismia-vastaan-vahvo…
Ettekö juuri täällä valittaneet, kun suominaiset loisii miesten rahoilla? Sitten onnessanne haluatte samanlaisen Japanista? Menee yli minun ymmärryksen.
Kaitpa nämä miehet katsovat vieraita maita jotenkin ruusunpunaisten lasien läpi kun kulttuuri on eri eikä niin läpeensä tuttu kuin kotimaassa. Suomessa samanlainen tuntuisi riistolta ja loisimiselta ja onhan se totta, kun täällä ei ole varmaan ikinä oletettu, että nainen lopettaisi uraansa avioliiton jälkeen. Siinä vaan tulee melkoinen shokki, kun Japanissa kukkaron nyörit ovatkin usein vaimon käsissä ja miehen nimenomaan odotetaan tienaa
Eikä se yksin Japanissa ole noin. Intiailaiset työkaverini valittivat jatkuvasti, että kun menee tytön luo eka kerran vanhempien järjestämille treffeille, niin tytön suvun puolesta ensimmäiset kysymykset ovat, että paljonko on palkka, minkälaiset ovat uranäkymät ja montako alaista on. Ei jatkoon, jos ei ole varaa elättää paremman perheen leveään elämään tottunutta tytärtä.
Saman suuntainen kehitys Kiinassa jos on sikäläisiä työkavereita uskominen.
Halpapamaiden naisten kylkiäisinä tulee suku, jota sulhon tulee avustaa.
Noissa maissa edellytetään mieheltä menestymistä ja massia. Saattaa itsellinen suominainen tulla halvemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. En alistu naisen kotiorjaksi. M30
Vierailija kirjoitti:
Vaadit missä mielessä? Vain nuo ominaisuudet omaava nainen saa tehdä mitä? Liikkua ulkona? Äänestää?
Vaatii siinä mielessä, että näillä spekseillä pääsisi yhdeksi monesta ap:n utopiahaaremin (joka hänelle KUULUU) phanopatjoista?
Japanilaiset naiset ovat rahanahneita. Suomalaisten ukkojen tulisi olla kiitollisia suomalaisista naisista ja Japanissa ravaaminen tulisi kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Japanilaiset naiset ovat rahanahneita. Suomalaisten ukkojen tulisi olla kiitollisia suomalaisista naisista ja Japanissa ravaaminen tulisi kieltää.
Mulle on ihan sama mihin ukot rahansa lykkää, kunhan jättää mun rahat rauhaan ja lakkaa syyttämästä siipeilystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta sittenhän elämäsi on loistavalla mallilla. Sinä et varmaankaan ole näitä palstan naisettomuutta itkeviä u leja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turpa kiinni, mies.
Kuinka paljon rahaa katoaa kotimaasta näiden miesten mukana?
Keskitasoa! Miksi tavoitteesi on noin matalalla, boy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turpa kiinni, mies.
Mahtoko tää olla miehen kommentti? Haiskahtaa, että joku heittää vettä myllyyn. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatii siinä mielessä, että näillä spekseillä pääsisi yhdeksi monesta ap:n utopiahaaremin (joka hänelle KUULUU) phanopatjoista?
Sittenhän vastaus riippuu siitä, miten ap on onnistunut tavoitteessaan ja onko hän tyytyväinen nykytilanteeseen. Jos ei, vaatii todennäköisesti liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon rahaa katoaa kotimaasta näiden miesten mukana?
Aika vähän. Ei mitään merkitystä tai vaan hyvä Suomen kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa sedällä söpö pikkuruinen pip****, mutta valitettavasti minä(kään) en halua sitä(kään).
"Japanilaiseen kulttuuriin kuuluu perinteisesti, että vaimo hoitaa perheen talouden. Miehen palkka menee pariskunnan yhteiselle tilille, ja vaimo antaa miehelleen käyttöön kuukausirahan. "
:D