Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sinä nettikirppareiden hupivarailija?

Vierailija
28.09.2024 |

Haluat ostaa, pyydät mittaamaan ja syynäämään kaiken mahdollisen, mutta kun tulee noudon aika katoat etkä enää vastaa..? Et saa edes sanottua sitä "ei kiitos". Mahdollisesti olet jo sopinut hakuajan, mutta et ilmaannu, etkä vastaa enää mitään... Mitä v i t t u a ihmiset!? 

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Olen kuukauden myynyt yhtä takkia. Ostajaehdokkaita ollut n. 10. Ainoastaan 2 asiallista, jotka totesivat, ettei olekaan sopiva. Muut kadonneet kuin pieru saharaan.

Vierailija
2/29 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Harvemmin kyselen lisätietoja ja maksan asap, säästää kaikkien aikaa ja todennäköisesti sen voi myydä eteenpäin jos ei sovi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just oli facekirpparilla yhden suositun merkin käyttämättömät rintsikat joilla arvoa varmaan 50e ja myytiin kympillä. Ai jumalauta sitä kyselyjonoa, myyjä parka varmaan repinyt hiukset päästään. Kyllä mä olisin sen kympin ja postit vaan maksanut ilman kyselytulvaa.

Vierailija
4/29 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just oli facekirpparilla yhden suositun merkin käyttämättömät rintsikat joilla arvoa varmaan 50e ja myytiin kympillä. Ai jumalauta sitä kyselyjonoa, myyjä parka varmaan repinyt hiukset päästään. Kyllä mä olisin sen kympin ja postit vaan maksanut ilman kyselytulvaa.

Jep. Mahdollista myös, ettei kukaan kuitenkaan osta... Jono, jono, jono ja sitten täys hiljaisuus. Ap

Vierailija
5/29 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Harvemmin kyselen lisätietoja ja maksan asap, säästää kaikkien aikaa ja todennäköisesti sen voi myydä eteenpäin jos ei sovi.

Näin sen kuuluukin mennä. Olen huomannut, että etenkin vanhemmat naiset kyselee kovasti eri mittoja, mutta koskaan eivät kuitenkaan osta...

Vierailija
6/29 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa, jos ei halua sittenkään ostaa voisi ilmoittaa sen.

Vierailija
7/29 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa, jos ei halua sittenkään ostaa voisi ilmoittaa sen.

Liian suuri vaiva? En tiedä. V i tuttaa. Ap

Vierailija
8/29 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on paikkakunnalla tosi aktiivinen facekirppis. Näiden av/yv/mittoja/kuvia-varailijoiden takia av-varaus on voimassa 2h ja sitten siirtyy vuoro seuraavalle. Ja hyvä näin, muutama varaa ihan kaiken, välillä jonkun toisen puolesta ja sitten kysellään siltä toiselta sopiiko ja lisätietoja ja hommassa menee päiväkausia.

Vierailija
9/29 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin myymässä 2v käytössä olleita lastenvaunuja. Ostaja halusi että mittaan ja laitan kuvat kuinka pystysuorassa/vinossa renkaat ovat akselillaan ja kuinka paljon renkaissa on urasyvyyttä...

Lienee turha sanoa ettei kuitenkaan ostanut tai sanonut edes ettei enää kiinnosta .

Vierailija
10/29 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että valtaosa näistä turhanpäiväisistä chattaajista on oikeasti naisenkipeitä miehiä. Kun vaihdoin profiilikuvani ja nimeni sellaiseksi ettei siitä selviä olenko mies vai nainen, niin loppui hupiviestittelijät.

Vierailija
11/29 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä välii. Määräajan jälkeen myyt seuraavalle.

Vierailija
12/29 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hupivarailua, on vain huonoja ilmoituksia. 

Ihmiset kyselevät tuotteen mittoja, esim sohvan leveyttä, paidan kokoa, lisäksi niiden merkkejä jotka ovat merkittävää tietoa. Samoin usein kuvia, koska se yksi hämärässä otettu samea kuva petaamattomasta sängystä ei perustele riittävästi, miksi siitä pitäisi maksaa 400 euroa plus!

Samoin missä tuote sijaitsee, sillä moni ei halua ostaa kuvien perusteella, vaan nähdä tuotteen ja jopa soviittaa ne 300 euron saappaat tehdäkseen ostopäätöksen, eikä ostaa sokkona, eikä ole aikaa palautteluihin tai uudelleenmyyntiin jne. 

Suurin syypää huonoihin ostokokemuksiin ovat mm FB ryhmien ylläpito, jotka julkaisevat ilmoituksia ilman olennaisimpia tietoja, ei riitä että on esineen kuva ja pelkkä hinta!

Omia tuotteitani ostetaan, koska merkitsen myös, missä kunnossa tavara on, mistä se on ostettu, minkä ikäinen se on, voiko noutaa, sovittaa ja maksutavat jne. 

Suomalaiset ovat huonoja kommunikoimaan ja muuttaessaan mielensä katoavat, kun olisi inhimillistä kertoa että on muuttanut mielensä tai löytänyt paremman muualta. On ok, muuttaa mieltä. 

Itselleni myyminen on ilo koska olen tutustunut todella kivoihin ihmisiin samantyyppisten kiinnostuksenkohteiden myötä. Ja olen myynyt samalla muutakin myynnissä ollutta, kun ostaja on saapunut ostamaan. 

Eli kehitä ilmoituksiasi, on vinkkini ap:lle. Onnea kauppoihin. 

Vierailija
13/29 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole hupivaraaja, vaan harkitsen ensin ja sitten laitan viestin ja jos en pääse, ilmoitan.

Vierailija
14/29 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset kyselevät tuotteen mittoja, esim sohvan leveyttä, paidan kokoa, lisäksi niiden merkkejä jotka ovat merkittävää tietoa. Samoin usein kuvia, koska se yksi hämärässä otettu samea kuva petaamattomasta sängystä ei perustele riittävästi, miksi siitä pitäisi maksaa 400 euroa plus!

Samoin missä tuote sijaitsee, sillä moni ei halua ostaa kuvien perusteella, vaan nähdä tuotteen ja jopa soviittaa ne 300 euron saappaat tehdäkseen ostopäätöksen, eikä ostaa sokkona, eikä ole aikaa palautteluihin tai uudelleenmyyntiin jne. 

Suurin syypää huonoihin ostokokemuksiin ovat mm FB ryhmien ylläpito, jotka julkaisevat ilmoituksia ilman olennaisimpia tietoja, ei riitä että on esineen kuva ja pelkkä hinta!

Omia tuotteitani ostetaan, koska merkitsen myös, missä kunnossa tavara on, mistä se on ostettu, minkä ikäinen se on, voiko noutaa, sovittaa ja maksutavat jne.&n

Tämä ei silti poissulje sitä, että mittoja saatuaan katoaa kuin pieru saharaan. Ap

Vierailija
15/29 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ole hupivaraaja, vaan harkitsen ensin ja sitten laitan viestin ja jos en pääse, ilmoitan.

Harkitset vastaamista loputtomiin? Olet kiinnostunut asiasta x: av, yv, mittoja, jono ja mitä näitä nyt on. Pyydät tarkempaa mittaa ja sen saatuasi ehkä vielä vastaat, saatat vastata jopa siihen, että voisit tulla tiistaina noutamaan... Ja sitten *puff* et enää tarvitse?

Vierailija
16/29 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä välii. Määräajan jälkeen myyt seuraavalle.

Seuraavalle, joka käyttäytyy samoin. Niin no, tokihan on näitä positiivisiakin kokemuksia joukossa. Ap

Vierailija
17/29 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että valtaosa näistä turhanpäiväisistä chattaajista on oikeasti naisenkipeitä miehiä. Kun vaihdoin profiilikuvani ja nimeni sellaiseksi ettei siitä selviä olenko mies vai nainen, niin loppui hupiviestittelijät.

Oikeasti tämäkin voi olla. Ap

Vierailija
18/29 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omia tuotteitani ostetaan, koska merkitsen myös, missä kunnossa tavara on, mistä se on ostettu, minkä ikäine

Jos ostaja katoaa mitat saatuaan, eikö siitä voi päätellä, etteivät mitat sopineet? -eri

Vierailija
19/29 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Mahdollista myös, ettei kukaan kuitenkaan osta... Jono, jono, jono ja sitten täys hiljaisuus. Ap

Ekan varaajan kohdalla väärin, mut jonottaessa oletan, että en tule tuotetta saamaan. Olen katsellut muualta tai voi olla vaikka niin, että tuote vapautuu parin viikon jälkeen ja ei just silloin ole mahdollista noutaa tms. 

Vierailija
20/29 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin myymässä 2v käytössä olleita lastenvaunuja. Ostaja halusi että mittaan ja laitan kuvat kuinka pystysuorassa/vinossa renkaat ovat akselillaan ja kuinka paljon renkaissa on urasyvyyttä...

Lienee turha sanoa ettei kuitenkaan ostanut tai sanonut edes ettei enää kiinnosta .

Juuri tämä. 

Itselläni mennyt ihan siihen pisteeseen monesti, että ovat edelleen olleet ostoaikeissa, kun on mitat saatu. Sitten, kun alettaisiin sopia noudosta, maksutavoista jne. ei enää vastata mitään. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän