Lopetin salaatin syömisen, kun turve on perkeleestä, kuulemma.
Rupesi shdistamaan valtavasti, kun toiset tekevät kaikkensa, että mailma pelastuu ja turve jäisi maaha, niin minä olen ellostellut ja syönyt salaattia.
Kaikki salaatit ovat kasvatettu kasvuturpeessa ja se on pahasta, omatuntoa kaihertaa rutosti.
Heitin salaatit pois ja en ikinä enää syö salaattia, omatunto ei kestä sitä, että toiset joutuvat tekojeni takia marssimaan ja tekemään miita mielen ilmaisuja.
Kiitos ja anteeksi
Viher keiju 13
Kommentit (18)
Auttaisiko, jos lahjoittaisin säästöni Elokapinalle
Viher keiju 13
Salaattit on yleensäkin aika turhia. On paljon ravinteikkaampia kasviksia. Salaatit ei edes maistu hyviltä (tai miltään) paitsi vähän aikaa vuodesta, kun saa tuoretta avomaan salaattia.
Vierailija kirjoitti:
Viher keiju 13
Voit ottaa yhteyttä:
Sähköposti
Vierailija kirjoitti:
Salaattit on yleensäkin aika turhia. On paljon ravinteikkaampia kasviksia. Salaatit ei edes maistu hyviltä (tai miltään) paitsi vähän aikaa vuodesta, kun saa tuoretta avomaan salaattia.
Olet oikeassa, mutta avomaasalaattia pitää usein huudella kohtuuttoman suurella vesimäärällä hiekan ja bakteerien huutelemiseksi pois, joten tämä rasittaa kovin luontoa ja ei ole ekokierrolle eduksi.
Vierailija kirjoitti:
Viher keiju 13
Hyvä ajatus, itse olen saanut tasapainoon elämääni tukemalla rahallisesti
Tässä tietoa kasvutupeesta ja sen ekologisesta kestävydestä, me luonnonsujeluat osataan tämä ulkoa ihan ruotsia myöden, suosittelen kaikille, jotka ovat kiinostuneita pelastaa mailma tältä turve "pirulta"
Suosittelen sinua liitymään meihin, iloista, reipasta menoa ja meininkiä ja pää ei paljoa paina.
Kas näin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa, mutta avomaasalaattia pitää usein huudella kohtuuttoman suurella vesimäärällä hiekan ja bakteerien huutelemiseksi pois, joten tämä rasittaa kovin luontoa ja ei ole ekokierrolle eduksi.
Totta, tuo on kyllä ikävä pointti.
Ehehheheheh! Menikö pitkään miettiessä tuota? Laitoitko whatsappin kautta kaikille persukavereille? Montako 😂 emojia sait vasatukseksi?!
Vierailija kirjoitti:
Tässä tietoa kasvutupeesta ja sen ekologisesta kestävydestä, me luonnonsujeluat osataan tämä ulkoa ihan ruotsia myöden, suosittelen kaikille, jotka ovat kiinostuneita pelastaa mailma tältä turve "pirulta"
Oi, linkki unohtui OMG😂
https://helda.helsinki.fi/bitstream/handle/10138/136417/MariaBPohjala_P…
Salaatti on kyllä niin 90-lukua. Kannattaa opetella syömään kasviksia monipuolisemmin.
Onko tämä 5-vuotiaan tekemä aloitus.
Syökää makkaraa sekä päivän kakkaraa .kiivetkää puihin ottakaa kerran päivässä suhin.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä 5-vuotiaan tekemä aloitus.
Ei, vaan viisivuotiaan tasolla olevan keski-ikäisen persumiehen!
Mua taas alkas ketuttaan niin paljon. Et myin vahan mummopyöräni pois. Ostin vanhan jenkkiauton kesäautoksi ja öljyä tiputtavan bemarin viereen talviautoksi. Salaattia tilasin kuusi kiloa, ei haittaa vaikka menee pilalle. Nyt loppu ekologinen elämä ja jätteiden lajittelu.
Tilaan illalla temusta 3000 eurolla turhaa krääsää. Ja varaan lennot Balille. Vähän jännittää, kun en ole lentänyt ikinä.
Tiesitkö, että Elokapinalliset eivät omista älylaitteita eivätkä notku internetissä, koska siitä tulee valtava ekokatastrooffi ellei shokki!!!
Valtaisa ympäristön tuhoutuminen ja hiilijalanjälki sekä lulnto revitään auki litiumin kaivuussa.
Vierailija kirjoitti:
Mua taas alkas ketuttaan niin paljon. Et myin vahan mummopyöräni pois. Ostin vanhan jenkkiauton kesäautoksi ja öljyä tiputtavan bemarin viereen talviautoksi. Salaattia tilasin kuusi kiloa, ei haittaa vaikka menee pilalle. Nyt loppu ekologinen elämä ja jätteiden lajittelu.
Tilaan illalla temusta 3000 eurolla turhaa krääsää. Ja varaan lennot Balille. Vähän jännittää, kun en ole lentänyt ikinä.
Tässä olisi auto, jotta alkaisi mehustumaan elokapinallisen rusina pil...
https://tekniikanmaailma.fi/tama-vuoden-1979-jeep-cherokee-s-on-aarimma…
Teit kyllä oikean päätöksen, turpeen käyttö tuhoaa elonkierron ja tulee mailmanloppu.