Lue keskustelun säännöt.
Mitäs italialaiset tykkää julkisilla paikoilla imetyksestä?
Kommentit (2)
En ole koskaan kenenkään nähnyt imettävän missään, en Italiassa enkä missään muuallakaan. No, kerran näin puistossa erään, mutta olen varma hänen olleen skandinaavi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä minäkin, supisuomalainen, " tykkään julki-imettämisestä" ;).