Oletko valmis ikuisuuteen?
Me emme tiedä paljonko meillä on täällä vielä aikaa. Lähdetkö turvallisin mielin ikuisuuteen?
Kommentit (47)
Minun elämäni päättyy kertarysäyksellä aikanaan. Sen jälkeen ruumismadot ja bakteerit jatkavat vähän aikaa minussa elämäänsä ja sitten se on todella kaikki loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain Jeesuksen sovitustyön kautta ihminen voi pelastua.
Kiitos ei satuja minulle. Pyrin mielummin hyväksymään asiat niin kuin ne on, se tuntuu arvokkaammalta kuin todellisuuspako.
Totuus kerrotaan Raamatussa:
Tuossa kerrottiin, että jumala on luonut tarkoituksella väkivaltaisen maailman. En ymmärrä miksi.
Koska Jumala on Rakkaus ja rakastaa kaikkia ihmisiä. Mikä siinä on hankala ymmärtää?
Rakastaako Jumala Putinia. Se on kyllä hankala ymmärtää.
Minä rakastan kaikkia. Toivon että jokainen kääntyisi pahoilta teiltään Jumalan puoleen. Ihminen voi katua, tehdä parannuksen, mielen muutoksen. Jumala haluaa armahtaa. Tuhlaajapojalle pidetään suuret juhlat. Syntinen ihmisluonto ei voi hyväksyä pahantekijän rikoksia, syntinen ihmisluonto janoaa kostoa. Mutta rakastava Jumala antaa anteeksi.
Jos löytäisin Putinin taivaasta, nauraisin hänen kanssaan ja iloitsisin että hän on tullut armon kautta pelastukseen. Miten ihmeellistä. Me ei tiedetä ketä taivaassa sitten on, mutta me voidaan luottaa siihen että Jumala on oikeudenmukainen, hän tietää kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain Jeesuksen sovitustyön kautta ihminen voi pelastua.
Kiitos ei satuja minulle. Pyrin mielummin hyväksymään asiat niin kuin ne on, se tuntuu arvokkaammalta kuin todellisuuspako.
Totuus kerrotaan Raamatussa:
Tuossa kerrottiin, että jumala on luonut tarkoituksella väkivaltaisen maailman. En ymmärrä miksi.
Koska Jumala on Rakkaus ja rakastaa kaikkia ihmisiä. Mikä siinä on hankala ymmärtää?
Rakastaako Jumala Putinia. Se on kyllä hankala ymmärtää.
Tarkotin että syntinen ihmisluonto ei hyväksy rikoksia tekevää ihmistä. Ei tietenkään niitä rikoksia pidä hyväksyä ja Jumalahan vihaa syntiä. Mutta rakastaa ihmistä.
Rakkautta kaikille niin täällä kuin sitten siellä.
Tämä on ihmisen elämän tärkein kysmys. Jokaisen kannattaisi pohtia se perinpohjin läpi hiljaa itsekseen.
Ja ottaa vastaan syntien sovitus Jeesuksessa Kristuksessa.
Junkkaala uskoo evoluutioon, joten hänen höpinöitä ei kannata kuunnella.