Oletko valmis ikuisuuteen?
Me emme tiedä paljonko meillä on täällä vielä aikaa. Lähdetkö turvallisin mielin ikuisuuteen?
Kommentit (47)
Ei lopu siihen. Mä synnyn taas uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain Jeesuksen sovitustyön kautta ihminen voi pelastua.
Pelastua siltä, mitä Jeesus tekee sinulle, jos et tottele.
Ei Jeesus sinulle silloin mitään tee, jos et ole siellä missä Jeesus on. Jeesus ei pakota sinua olemaan kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun lukevat raamattua kuten piru lukee raamattua on lopputuloksena juuri 'vain hanen kauttaan voi pelastua'..
Kun se oikeammin on tarina sydäntietoisuuden heräämisestä ja siihen tietoisuuden tilaan tien neuvomisesta.
Et tunne Raamattua, selvästikään.
Jeesustietietoisuus on piilotettuna joka ikiseen ihmiseen uskontokunnasta riippumatta.
Mä olin jo siellä mut tulinkin takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Jeesus sinulle silloin mitään tee, jos et ole siellä missä Jeesus on. Jeesus ei pakota sinua olemaan kanssaan.
Ei pakota, mutta "vaihtoehtona" Hän, tai isänsä, heittää kaikki, jotka eivät "vapaasta tahdostaan" ole Jeesuksen kavereita, ikuiseen tuleen kärsimään.
Ja muista, että Kaikkivaltias on kaiken luonut, joten koko kuvio on täysin Herran suunnitelman mukainen, joten sinne menee, Kontisen Helena, Helvetin syövereihin.
Eiköhän me hoideta toisemme päiviltä ilman toveria rahan takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ei satuja minulle. Pyrin mielummin hyväksymään asiat niin kuin ne on, se tuntuu arvokkaammalta kuin todellisuuspako.
Totuus kerrotaan Raamatussa:
Tuossa kerrottiin, että jumala on luonut tarkoituksella väkivaltaisen maailman. En ymmärrä miksi.
En katsonut tuota videota sillä en tykkää katsoa Junkkaalan videoita, muistaakseni hän vähän eri tavalla suhtautuu Raamattuun kuin minä. On paljon muitakin hyviä Raamatun opettajia. En arvostele hänen uskonelämäänsä, meistä kukaan ei ymmärrä kaikkea oikein.
Itse ajattelen tuosta väkivaltaisesta maailmasta niin että Jumala on luonut maailman hyväksi, mutta jotta se voisi todella olla hyvä, ei ihmistä voi pakottaa elämään siinä, Jumalan yhteydessä paratiisissa. Alussahan Jumala oli siellä paratiisissä täällä maapallolla Adamin ja Evan kanssa. He saivat vapaaehtoisesti päättää, elävätkö ns paratiisin sääntöjen mukaan. He eivät eläneet ja uskoivat Saatanan valheen.
Jumala on hyvä ja Jumala on Rakkaus. Ja ainakaan minun käsittääkseni rakkauteen kuuluu vapaaehtoisuus ja vapaa tahto. Jumala on antanut ohjeet ja käskyt meidän hyväksi, suojelemaan pahalta.
Tämä maailma on Saatanan vallassa. Toisaalta Saatanakin saa temmeltää vain Jumalan sallimuksesta. Saatana aiheuttaa pahaa, Jumala sallii sen. Miksi Jumala sallii pahan? Minä ajattelen niin, että Jumala tahtoo ihmisen kääntyvän hänen puoleen. Joskus on niin, että me rukoilemme Jumalaa vasta sitten kun olemme ihan pohjalla, viimeisenä oljenkortena.
Mutta nämä on vain minun pohdintoja. Jumalan tiet ovat korkeammalla meidän teitä ja hänen ajatukset eivät ole meidän ajatuksia. Uskon että ymmärrämme enemmän kuoltuamme. Nyt meillä on Raamattu ja Jumala on katsonut että se on riittävä ilmoitus meille tässä elämässä.
Kyllä. Joskus olin elinluovutuksessa ja ajattelin että jos en herää, sain jotakin hyvää tehtyä muille. Heräsin.
En. Hirvittää ajatus tilasta, joka ei lopu koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ei satuja minulle. Pyrin mielummin hyväksymään asiat niin kuin ne on, se tuntuu arvokkaammalta kuin todellisuuspako.
Totuus kerrotaan Raamatussa:
Tuossa kerrottiin, että jumala on luonut tarkoituksella väkivaltaisen maailman. En ymmärrä miksi.
Koska Jumala on Rakkaus ja rakastaa kaikkia ihmisiä. Mikä siinä on hankala ymmärtää?
Rakastaako Jumala Putinia. Se on kyllä hankala ymmärtää.
Olen jo nyt ikuisuudessa - ajalla ei ole alkua eikä loppua.
Vierailija kirjoitti:
En. Hirvittää ajatus tilasta, joka ei lopu koskaan.
Mua taas ärsyttää täällä kun ei tiedä mikä hetki elämän lanka katkeaa. Elämä on niin lyhyt ettei tässä oikein mitään kerkeä. Moni ei kerkeä edes kotia hommata. Ihmiset ahdistuu kun kaljuuntuu tai allit alkaa roikkua. Sännätään epätoivoisesti kauneusoperaatioon jospa vuoden saisi hyvässä lykyssä elää vähän paremman näköisenä. Kunnes ruumis mätänee. Joku onnistuu ostamaan hienon auton ja nauttii siitä viikon kunnes mällää sen johonkin pylvääseen. Siinäpä se oli sitten. Minä taas haluaisin koluta joka paikan ja vaikka avaruuteen mennä ihastelemaan. Haluaisin vaikka rakentaa purjeveneen jos se olisi mahdollista. Tämä elämä ei riitä mulle alkuunkaan. En halua elää miettien millon tää loppuu. Ikuisuudessa ei tarvitse. Ei ole kiirettä.
Iankaikkisuusruumis voi kulkea seinien läpi :D Odotan sitä. Jotkut on unessa saaneet kokea seinän läpi menemisen, kuulostaa siistiltä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut jo ikuisuuden köyhä...kyllä vi--ttaa..
Et ole ollut ikuisuutta. Muutaman vuosikymmenen.
Me emme tiedä paljonko meillä on täällä vielä aikaa. Lähdetkö turvallisin mielin ikuisuuteen?
Mitenkä se laulu meni..vielä vähän aikaa ehkä huomiseen.??Ei tässä mitään huolta pitäis vaan testamentti tehdä,ennen kuin lähden matkalle,luotan siihen että kaikki siellä on hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun on aika kuolla, niin kaikki loppuu. Ei ole onneksi mitään ikuisuutta.
Sinulla on varmaankin ollut joskus mahatauti jossa huonovointisuutta ja oksentelua. Ehkä myös hammassärkyä ja/tai muita kipuja. Ne ovat päättyneet aikanaan tervehtymiseen joka ollut monelle helpotus. Helvetin tuskatt eivät pääty koskaan vaan jatkuvat iäisyyden. Revi siitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltasadut on ihan kivoja lapsille. Jeesus ei kuitenkaan ole satua. Jeesus on tie totuus ja elämä. Saatana on valehtelija ja tämä maailma on täynnä valheita. Totuus löytyy Raamatusta.
Minä lähden saunaan se on moro ja siellä voin miettiä näitä asiota.
Kyllä.