Naiset, miksette tee aloitteita seksiin?
Kommentit (74)
Eikö aloitteen tekeminen ole nykyään seksuaalista häirintää?
Minä teen aloitteen useammin kuin mieheni. Onneksi hänellä ei ole pääkipuja ja vehje toimii.
Olen aloittanut kaikki miessuhteeni seksillä, niin myös tämän nykyisen 19 vuotta sitten. Hyvin on toiminut
Katson silmiin, suutelen, kieli mukaan, silittelen sieltä alhaalta Aina toimi, kukaan ei vastustellut.
Mä teen parisuhteissani melkein aina aloitteet. Mutta en sinkkuna tee aloitteita ketään kohtaan, ei jaksa tunteetonta seksiä
Mikä urpo sinä olet ...suhteissa monikkona koita nyt herätä,onko sulla haaremi?
Tottakai me teemme aloitteita. Olen naimisissa ja kumpikin mieheni sekä minä, teemme kyllä ihan aloitteita, suhteessa 55/45 . Lisäksi meillä on paljon fyysistä koskettamista ihan leikkimielessä sekä henkisentukeisen yhteydessä.
On tärkeää olla muutakin fyysistä läheisyyttä, kuin seksi, niin tuntuu sekin paljon luonnollisemmalta ja mukavammalta.
Vierailija kirjoitti:
Vain silloin jos aloitteen tekijänä on mies. Naiset ja muunsukupuoliset saavat yhä tehdä aloitteita halutessaan.
Vierailija kirjoitti:
Yritin ehdottaa seksiä tänään kirjastossa eräälle miehelle, mutta ei ollut kiinnostunut. Sinkkunainen
Älä yritä vaan ehdota!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin ehdottaa seksiä tänään kirjastossa eräälle miehelle, mutta ei ollut kiinnostunut. Sinkkunainen
Ei kannata lopettaa vaan ehdottaa seuraavalle. Kyllä joku vielä kiinnostuu.
Poliisi tulee jossain vaiheessa.
Minä olen tehnyt aloitteen kaikille miehille, joiden kanssa olen seksiä harrastanut.
N
Vierailija kirjoitti:
Niin kai ne on nykyään etenkin jos ei ole parisuhteessa. Parisuhteessa paljastuu vasta jos nainen tulee raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinkku etsi sitä automaattisesti, lainkaan. Eikä keski-iässä. Ei naisten tarvitse tehdä mitään. Miehen pitää olla aktiivisempi osapuoli ja keskusteleva. Sitten nainen puhuu. Jos mies on ruikuttavassa naisen roolissa, joutaa mennä naiskuoroon.
Miksi se on miehen rooli olla aktiivinen ja aloitteellinen?
Ei ole pakko. Voit olla ilmankin. Tai etsiä yliaktiivisen naisen hyysäämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata lopettaa vaan ehdottaa seuraavalle. Kyllä joku vielä kiinnostuu.
Poliisi tulee jossain vaiheessa.
Eikös poliisin iso pamppu ole monen naisen unelma?
Ei kiinnosta sellainen kusivehkeiden hankaaminen. Parisuhde voi olla ilman sitäkin. Yök. Mutta miehillä ei ole mitään muuta mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta sellainen kusivehkeiden hankaaminen. Parisuhde voi olla ilman sitäkin. Yök. Mutta miehillä ei ole mitään muuta mielessä.
Mikä parisuhde sellainen on jossa ei ole seksiä? Kaverisuhde? Kämppis suhde?
Ei tee mieli. Parisuhteessa olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä parisuhde sellainen on jossa ei ole seksiä? Kaverisuhde? Kämppis suhde?
Naisen ihmisoikeuksia kunnioittava suhde.
Oon huomannut, että miehet ei tykkää siitä.
Alkavat syyttämään siveettömästä käytöksestä ja ovat tuohtuneita. Kyllä, kantasuomalaiset, fiksut miehet vuonna 2024.
Miehillä on edelleen yllättävän voimakkaat sovinnaisuusnäkemykset naisille. Seksiä ei pidä haluta, mutta siihen pitäisi olla suostuvainen.
Tämä taas johtaa pitkässä juoksussa siihen ettei naista kiinnosta seksi ollenkaan. Sitten syytetään pihtaamisesta.
Miehet voisi ravistella käsityksiään naisista. Kaikille parempi niin, mutta ei.
Vierailija kirjoitti:
ulostevehkeen hankaaminen kusivehkeeseen on myös yksi suosittu länsimaisen kultuurin valokeila parisuhteen ytimessä näin lauantai-iltaisin saunan jälkeen.
Antiikin kultuurin loistohetkiä länsimaisessa maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannut, että miehet ei tykkää siitä.
Alkavat syyttämään siveettömästä käytöksestä ja ovat tuohtuneita. Kyllä, kantasuomalaiset, fiksut miehet vuonna 2024.
Miehillä on edelleen yllättävän voimakkaat sovinnaisuusnäkemykset naisille. Seksiä ei pidä haluta, mutta siihen pitäisi olla suostuvainen.
Tämä taas johtaa pitkässä juoksussa siihen ettei naista kiinnosta seksi ollenkaan. Sitten syytetään pihtaamisesta.
Miehet voisi ravistella käsityksiään naisista. Kaikille parempi niin, mutta ei.
Älä sano että kaikki miehet koska minä olen mies joka pitää seksiä haluavista naisista jotka tekee aloitteita. Kertaakaan en ole kieltäytynyt seksistä.
Missä välissä? Mieshän on aina kimpussa.