Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, miksette tee aloitteita seksiin?

Vierailija
28.09.2024 |

Kertokaa myös ootteko suhteessa vai sinkkuja.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

#metoo lopetti ehdotteluni. On jäänyt paneskelu vähiseksi.

Vierailija
42/74 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa olen, alkuun tein aloitteita seksiin päivittäin. Miehen jatkuva kieltäytyminen söi itsetuntoa ja enää en tee aloitteita, mies kertoo sitten kun pari kertaa kuukaudessa hänen tekee mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#metoo lopetti ehdotteluni. On jäänyt paneskelu vähiseksi.

Onko yhtään heteromiestä tullut metoon jälkeen (tai ennen) esille kertomaan kuinka nainen ehdotellut?

Vierailija
44/74 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa olen, alkuun tein aloitteita seksiin päivittäin. Miehen jatkuva kieltäytyminen söi itsetuntoa ja enää en tee aloitteita, mies kertoo sitten kun pari kertaa kuukaudessa hänen tekee mieli.

Eli teillä perinteinen kuvio, vain sukupuolet toisin päin.

Vierailija
45/74 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään "sukupuolet toisin päin", vaan ihan vaan perinteinen kuvio. En tiedä mistä tulee miesten käsitys, että naiset parisuhteissa eivät kärsisi seksittömyydestä kuin erittäin harvinaislaatuisissa tapauksissa. Minä olen onnistunut löytämään jo kolme miestä, jotka haluavat vähemmän seksiä kuin minä. 

Vierailija
46/74 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään "sukupuolet toisin päin", vaan ihan vaan perinteinen kuvio. En tiedä mistä tulee miesten käsitys, että naiset parisuhteissa eivät kärsisi seksittömyydestä kuin erittäin harvinaislaatuisissa tapauksissa. Minä olen onnistunut löytämään jo kolme miestä, jotka haluavat vähemmän seksiä kuin minä. 

Ja kaikissa kolmessa tapauksessa on yksi yhteinen nimittäjä. Joko arvaat mikä se on?

Vierailija
47/74 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kaikissa kolmessa tapauksessa on yksi yhteinen nimittäjä. Joko arvaat mikä se on?

Kyllä, se olen minä. Mutta epäilen vahvasti että olen maailman ainoa nainen, joka pitää seksistä ja haluaisi sitä lähes päivittäin. Eiköhän se ole melko yleistä. 

Vierailija
48/74 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, se olen minä. Mutta epäilen vahvasti että olen maailman ainoa nainen, joka pitää seksistä ja haluaisi sitä lähes päivittäin. Eiköhän se ole melko yleistä. 

Yleisempää koko maailmassa on se että naiset ei tee aloitteita vaan odpttavat niitä miehiltä vaikka miehet haluaisivat naisilta aloitteita. Näin on aina ollut ja tulee olemaan. 

Syy ehkä perimmillään siinä että miehet tykkää seksistä seksin takia ja naiset haluavat seksiä vain lisääntymisen takia. Ja ennen kuin sanot että "minä tykkään seksistä ja niin muutkin naiset" niin vaikka se on totta niin teitä on vähemmistö naisista.

Vierailija
49/74 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki exäni ovat ehdotelleet seksiä ja esileikkejä, aina kun on sille on ollut jokin painava syy (muu kuin seksi tai -leikit). Tavaralla on hintansa, aina.

Vierailija
50/74 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pahemmin tarvinnut kun mies on paljon aktiivisempi siinä. Tosin oikeasti teen kyllä aloitteita joskus tai vähintäänkin vihjailen siihen suuntaan, että molemmat tietää mitä illalla on luvassa. Yleisemmin se aloite tulee kuitenkin mieheltä. Harvemmin torjun. 

Vierailija
51/74 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pojat vielä pari vuotta opiskeluu ja sitten valmistun. Sitten saan töitä ja töiden myötä pillua. Nyt pitää ahkeroida pillu on jo näköpiirissä.

Vierailija
52/74 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi pojat vielä pari vuotta opiskeluu ja sitten valmistun. Sitten saan töitä ja töiden myötä pillua. Nyt pitää ahkeroida pillu on jo näköpiirissä.

Ai töilläkö saa pillua? Ite oon jo yli 20 vuotta ollut hyvin palkatussa työssä mutta pillua saanut saman verran tai jopa vähemmän kuin opiskelijana.

Vierailija
53/74 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et pety, jos sinulla ei työpaikan myötä olekaan naisia jonossa oven takana. Päin vastoin suosittelen käyttämään ne kaikki opiskeluaikojen mahdollisuudet hyväksi nyt kun vielä voit. 

Vierailija
54/74 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"miehet haluaisivat naisilta aloitteita. Näin on aina ollut ja tulee olemaan."

Ehkä pieni osa hiirulaismiehistä haluaisivat naisilta ehdotuksia seksistä tai esileikeistä.

"naiset haluavat seksiä vain lisääntymisen takia"

Kyllä, lisääntymisen etenkin, mutta myös minkä tahansa muun "edun" tai palveluksen takia. Ja tämä on aivan OK, jokin palvelu jostain toisesta palveluksesta.

Vierailija
55/74 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokapäivä haluan, joten ei ole vaikeeta sanoa se miehelleni.

Vierailija
56/74 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkkunainen ja parisuhteessa tein kyllä välillä aloitteen, mutta yleensä mies ehti aina ensin.

Nyt tekisi mieli ottaa exään yhteyttä ja ehdottaa panotreffejä, mutta en vain uskalla. En edes tiedä onko hän varattu vai sinkku.

Vierailija
57/74 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kiinnosta, ap.

Vierailija
58/74 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkkunainen ja parisuhteessa tein kyllä välillä aloitteen, mutta yleensä mies ehti aina ensin.

Nyt tekisi mieli ottaa exään yhteyttä ja ehdottaa panotreffejä, mutta en vain uskalla. En edes tiedä onko hän varattu vai sinkku.

Ehdota menemään, ei sun exä siitä rikki mene

Vierailija
59/74 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni tehnyt liki aina aloitteet. Minun tehtäväni on ollut houkutella hänen halut esiin.

Vierailija
60/74 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan