Naiset, miksette tee aloitteita seksiin?
Kommentit (74)
Olen sinkku. Haluaisin lämmintä, välittävää, turvallista (joskin ehkä rajua) seksiä. En voi tehdä aloitteita seksiin koska miehet eivät sitten ajattele minua muuten kuin seksiin soveltuvana.
Olen myös ujo, enkä juuri juo, joten siksikään en voi aloitteita tehdä.
N44
Vierailija kirjoitti:
koska se ei ole sopivaa.
Miksei olisi sopivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koska se ei ole sopivaa.
Miksei olisi sopivaa?
Vain nuoret ja hyvännäköiset naiset saa haluta ja ehdottaa.
Vierailija kirjoitti:
Yritin ehdottaa seksiä tänään kirjastossa eräälle miehelle, mutta ei ollut kiinnostunut. Sinkkunainen
Juu. Muistan kyllä. Hoipertelit sujuvasti toinen kenkä kädessä ja rööki toisessa kädessä. Huusit ohikulkijoille törkeyksiä ja karjuit. Tiputit taulun lattialle ja kun yritit nostaa sitä kupsahdit nurin. Uhkasit väkivallalla auttajaa, joten henkilökunta soitti paikalle vartijan eli minut. Laittaessani käsirautoja, koska yritit lyödä ja potkia minua, niin sanoit kyllä pitäväsi kovemmasta seksistä ja voitaisiinko mennä panee takahuoneeseen. Kieltäydyin kohteliaasti.
Vierailija kirjoitti:
Olen parisuhteessa ja tein aloitteita ennen, nyt kun syön pillereitä en tee enää alotteita, koska ei haluta.
Ovatkin tehokkaita pillereitä, tuolla tahdilla ei ole tosiaankaan vaaraa raskautumisesta. Muututko vielä luonteeltasi vihaiseksi, etkä päästä miestäsi kymmentä metriä lähemmäksi? Tuollaisestakin olen kuullut tapahtuneen. 100% ehkäisyvarmuus.
Teen puolisolleni kyllä aloitteen seksiin. Koskaan en ole panosuhteista ollut kiinnostunut, joten aloitteen olen tehnyt vain parisuhteessa. Aika 50/50 menee aloitteet nykyisessä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Olen sinkkunainen ja parisuhteessa tein kyllä välillä aloitteen, mutta yleensä mies ehti aina ensin.
Nyt tekisi mieli ottaa exään yhteyttä ja ehdottaa panotreffejä, mutta en vain uskalla. En edes tiedä onko hän varattu vai sinkku.
Tuo on varmasti päivän paras kun sitä oikein ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sinkkunainen ja parisuhteessa tein kyllä välillä aloitteen, mutta yleensä mies ehti aina ensin.
Nyt tekisi mieli ottaa exään yhteyttä ja ehdottaa panotreffejä, mutta en vain uskalla. En edes tiedä onko hän varattu vai sinkku.
Tuo on varmasti päivän paras kun sitä oikein ajattelee.
Siis: " parisuhteessa tein kyllä välillä aloitteen, mutta yleensä mies ehti aina ensin."
Stoccan yläkerroksessa on treffi ruuhkaa ja illalla marskissa on tungosta treffeillä. Maksullisia naisia kadulla. No myös Eiran rannat on täynnä treffi tyyppejä ja kaivarilla ravintolassa.
Joku varasti meiltä vuokra asunnosta tavaraa astioita ja muuta niin EHKÄISYPILLERI paketti siinä samalla kun vei ruokaakin. On kyllä härskiä virolaisten touhu. Helluntailaisuus ja vapareita niillä on niitä yhdistyksiä niissä niitä on. Ei vain kännyköitä myös e pillerit HERÄTKÄÄ VÄHÄN TÄHÄN.
Vierailija kirjoitti:
Olen sinkku. Haluaisin lämmintä, välittävää, turvallista (joskin ehkä rajua) seksiä. En voi tehdä aloitteita seksiin koska miehet eivät sitten ajattele minua muuten kuin seksiin soveltuvana.
N44
Mitä vikaa seksisuhteessa sitten muka on jos (muka) seksiä haluaisit...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö naiset tee aloitetta sinun kanssasi seksiin? Se on sitten voi voi.
Ei ne tee kenenkään kanssa ja mulla kiinnostais tietää syy
Poika parka. Jos kuvittelet etteivät naiset tee aloitetta, niin se ongelma ei ole naisissa vaan sinussa ja ilmeisesti kavereissasi. Kyllä naiset tekee aloitteen jos heitä kiinnostaa.
Kyllä me naiset tehdään aloitteita, jos olosuhteet on otolliset ja mies seksuaalisesti vetoava. Eri juttunsa on, jos mies on suhteessa kieltänyt naista tai muulla tavoin antanut ymmärtää, että seksiä tulee vain hänen aloitteestaan. Olen seurustellut kerran tällaisen miehen kanssa ja se oli aika rasittavaa. Minun aloitteistani ei tapahtunut mitään.
Mä olen itse sellainen nainen, että rakastun melkein aina seksistä, joten se rajoittaa mun toimintaani aika paljonkin.
Olen parisuhteessa ja tein aloitteita ennen, nyt kun syön pillereitä en tee enää alotteita, koska ei haluta.