Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumppanin etsintä ja ihmisten erilaiset älykkyydet

Vierailija
28.09.2024 |

En ole koskaan ajatellut olevani mikään penaalin terävin kynä, vaikka olenkin menestynyt elämässäni kohtuullisesti ja päässyt monesta seulasta läpi. Näköjään kuitenkin jo se, että osaa pukea ajatuksensa sanoiksi ja kirjoittaa kokonaisia lauseita välimerkkeineen, tekee vaikutuksen moneen naiseen.

Moni valittaa, ettei Tinderistä löydä naisia treffeille. No väitän päinvastaista ja totean, että jos vähän viitsii panostaa viestintään, niin kyllä löytää. Sellaiset kumppaniehdokkaat, joiden kanssa on viestitelty useampana päivänä ovat lähes poikkeuksetta lähteneet treffeille.

Itse olen kiinnostunut sellaisista naisista, joiden profiiliteksti kolahtaa jollain tavalla. Monesti olen tykännyt kuvattomastakin ilmoituksesta, mikäli profiilin tiedot natsavat omien preferenssieni kanssa ja teksti luo kuvan kiinnostavasta ihmisestä. Vastaavasti salikissat ja himokuntoilijat jätän huomiotta, varsinkin jos profiilissa on paljon kuvia erilaisista liikuntajutuista, mutta vain vähän tekstiä.

En tiedä, eivätkö miehet osaa ilmaista itseään kirjallisesti vai eivätkö he vain viitsi. Totean vaan, että kannattaisi kyllä yrittää vähän enemmän.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin ihanan naisen Tinderistä vaikka en uskonut mokomaan hömpötykseen. Uskovainen, isotissi, pieni perse, ei juo, älykäs, Pohjanmaalta eikä ole tehnyt konkurssia perheineen. Nyt saan panna ilman kumia niin paljon kuin sielu sietää ja lapsia saa kuulemma tulla. Olen onnellinen ja toivon sitä samaa kaikille. Siunausta

Vierailija
22/27 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tähän syyhyn loppuu itsellä 90% keskusteluista. Sitten vielä päälle kun opettelee keskustelemaan myös kasvotusten, niin ai että. Etsin itse miestä, jonka kanssa olisi hyvä keskusteluyhteys, sillä siinä missä raha kuluu ja naama valahtaa, se kantaa. Jotkut miehet ovat opetelleet vuorovaikutteisen viestittelyn, mutta treffeillä puhuvat vain itsestään tai omista mielenkiinnonkohteistaan, eivätkä osaa kommentoida tai keskustella. Supliikkius on se millä naisia on kaadettu vuosituhansia, sillä saa oli sitten oma vartalo, pituus, naama, pankkitili tai koulutus mitä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tähän syyhyn loppuu itsellä 90% keskusteluista. Sitten vielä päälle kun opettelee keskustelemaan myös kasvotusten, niin ai että. Etsin itse miestä, jonka kanssa olisi hyvä keskusteluyhteys, sillä siinä missä raha kuluu ja naama valahtaa, se kantaa. Jotkut miehet ovat opetelleet vuorovaikutteisen viestittelyn, mutta treffeillä puhuvat vain itsestään tai omista mielenkiinnonkohteistaan, eivätkä osaa kommentoida tai keskustella. Supliikkius on se millä naisia on kaadettu vuosituhansia, sillä saa oli sitten oma vartalo, pituus, naama, pankkitili tai koulutus mitä tahansa.

Miten olisi tarkoitus päästä treffeille esittelemään keskustelutaitoja, kun pituus ja naama eivät riitä siihen?

Vierailija
24/27 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni valittaa, ettei Tinderistä löydä naisia treffeille. No väitän päinvastaista ja totean, että jos vähän viitsii panostaa viestintään, niin kyllä löytää. Sellaiset kumppaniehdokkaat, joiden kanssa on viestitelty useampana päivänä ovat lähes poikkeuksetta lähteneet treffeille.

Hyvä on panostaa viestimiseen, kun kukaan ei tykkää profiilistasi, vaikka kirjoittaisit siihen mitä.

Vierailija
25/27 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ihminen kaipaa vertaistansa seuraa. Itse olen tavallinen keskivertoyli-ihminen, ja olisi mukava löytää vastaavanlainen kumppani. En tosin käy enää missään, enkä ole koskaan mitään Tinderiä harrastanut. Todennäköisyys, että löydän tällaisen kumppanin on varmaankin yhtä suuri kuin voittaa päävoitto lotossa, kun ei edes lottoa. No, olenkin tällainen yksinäinen musta lammas luonteeltaan, joten ehkä on parempi, että pysyn omissa oloissani, varsinkin kun huomioidaan se tosiasia, ettei ole lainkaan ajanmukainen ihminen.

Vierailija
26/27 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi tarkoitus päästä treffeille esittelemään keskustelutaitoja, kun pituus ja naama eivät riitä siihen?

Hyvä kysymys.

Tinderin tilastojen mukaan n. 50% mieskäyttäjistä ei saa käytännössä ollenkaan tykkäyksiä. Epäilemättä tuossa 50% joukossa on myös joitakin erittäin taitavia kirjallisesti viestiviä miehiä, mutta minkäs teet. Jos naama ei riitä saamaan tykkäyksiä, niin ei niistä kirjallisen ilmaisun taidoista ole mitään hyötyä tuossa ympäristössä. 

Vierailija
27/27 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasia että naisella ei ole possunnenää 

Tarkoitatko töpselikärsää, eli sieraimet sojottavat  auki eteenpäin ?