Osingot tuloina
Istun omalla terassilla huurteinen kädessä ja kuuntelen kun puhelin piipittää tasaisin väliajoin, miten minulle on maksettu niin ja niin monta sataa osinkoja mistäkin yrityksestä. Kippis sinne sorvin äärelle työläiset!
Kommentit (11)
Kyllä minullekin osinkoja maksetaan, mutta ikinä ei puhelin ole sen takia piipittänyt. Mahdatko nyt sotkea asioita?
Muuten sama juttu, mutta minä en malta olla vaan tekemättä mitään, joten pesen mieluummin terassilaseja kun kuuntelen osinkojen kilahtelua tilille. Kohta avaan vedet rantasaunalle ja pesen myös paljun. Pääsiäisenä sitten huurteiset paljussa istuen.
Niin. Aika monella on. Et ole ainutlaatuinen. Mitä olutta juot?
Miten ihmeessä puhelin piipittää osinkojen tulosta tilille ? Mulle on tänä vuonna tähän saakka tullut vähän yli 40 000 euroa osinkoja tilille ihan ilman piipitystä. Onko sinun osinkosi jotain Nigeriasta tulossa olevia, puuttuu vain vielä käsittelymaksun lähettäminen sinne, josta pyynnöstä puhelin ilmoitti tekstiviestin tulleen ?
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä puhelin piipittää osinkojen tulosta tilille ? Mulle on tänä vuonna tähän saakka tullut vähän yli 40 000 euroa osinkoja tilille ihan ilman piipitystä. Onko sinun osinkosi jotain Nigeriasta tulossa olevia, puuttuu vain vielä käsittelymaksun lähettäminen sinne, josta pyynnöstä puhelin ilmoitti tekstiviestin tulleen ?
Nordnettiin saa ihan ilmoitukset päälle jolloin niistä tulee ilmoitus kun on maksettu.
Vierailija kirjoitti:
Muuten sama juttu, mutta minä en malta olla vaan tekemättä mitään, joten pesen mieluummin terassilaseja kun kuuntelen osinkojen kilahtelua tilille. Kohta avaan vedet rantasaunalle ja pesen myös paljun. Pääsiäisenä sitten huurteiset paljussa istuen.
Minä tein pakolliset kotihommat jo aamusta pois, nyt on aika vain istua 🌞
Osinko on sun omaa rahaa siirrettynä taskusta toiseen josta vouti vie 30%
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Tuo 30% toki pitää paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Itseoppinut KTM?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nordnettiin saa ihan ilmoitukset päälle jolloin niistä tulee ilmoitus kun on maksettu.
Pelkäätkö, ettei rahaa tule, jos et saa piippauksia? Säälittävää elämää.
Kiva!