Onko sinulla tarvetta avulle?
Kerro ketjussa mihin kysymyksiin tarvitset apua. Voit kysyä mitä tahansa niin minä yritän neuvoa sinua. Muutkin keskustelijat voivat vastata jos tietävät asiaasi vastaksen.
Jaetaan apua ja levitetään hyvää oloa eteenpäin.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa töitä vaikka haen koko ajan. Työttömyys rasittaa taloutta ja psyykeä.
Täysin luonnollista. Ei auta kuin jatkaa vain, jos yhtään tuo turvaa niin et ole yksin, meitä muitakin on. Toivotaan että töitä löytyisi ihan jokaiselle sitä haluavalle.
Täytyy kyllä toivoo niin.
Vastauksia ei löydy täältä, eikä kaurapuurosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läheiseni on 18-v. nuori ilman muita tukiverkkoja kuin minä. Hän on heikkolahjainen, ei kuitenkaan kehitysvammainen. Olen auttanut häntä tuki- ja raha-asioissa, työkkärissä, käynyt lääkärissä jne. Olen itse sairas, enkä enää jaksaisi. Kenelle voin heittää pallon, ettei nuori jää täysin heitteille?
Kurja tilanne. Suosittelen pikaisesti pyytämään apua alueenne sosiaalihuollosta, he osaavat varmasti auttaa ainakin sen suhteen kuka voisi teitä auttaa. Ei ole hyväksi että et enää itsekään jaksa, voit pyytää myös itsellesi tukea sieltä. Muuta neuvoa en valitettavasti osaa nyt antaa. Paljon rakkautta teille ja jaksamista. Elämä on toisinaan hyvin rankkaa.
Kiitos.
En tarvitse nyt neuvoja mutta tämä on hyvä aloitus ja vastaatkin asiallisesti. Hyvää syksyn jatkoa.
Täysin luonnollista. Ei auta kuin jatkaa vain, jos yhtään tuo turvaa niin et ole yksin, meitä muitakin on. Toivotaan että töitä löytyisi ihan jokaiselle sitä haluavalle.