Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä miehen taso? Apua tasoista tietävät!

Vierailija
28.09.2024 |

Mies on 35-vuotias, 178 cm, hoikka mutta lihaksikas, ekonomisti, yrittäjä, käsistään kätevä, paksut tummat hiukset, vihreät silmät, kauniit kasvot, äänestää joko kokoomusta tai kepua, asuu n. 50 000 asukkaan kaupungissa Uudellamaalla. Onko minkätasoinen?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitään tasoista, mutta kuulostaa tosi hyvältä mieheltä.

Miten voit tietää että se on hyvä mies, kun luonteesta ei sanottu mitään? Voi olla myös kusipää tai ikävä tyyppi.

22/39 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10/10, jos ei ole pieniä lapsia. Jos on, niin se alentaa tasoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään mulle tärkeä asia ei tullut mainittua, joten vaikea sanoa. Onko empaattinen ja kykeneekö itsereflektioon ja vuorovaikutukseen? Onko pieniä lapsia?

Tosin on 10-15 v liian nuori ja liian lyhytkin mulle, olen 5 cm pitempi. Eli varmaankaan hän ei olisi kiinnostunut itseään vanhemmasta ja pitemmästä. Arvotkaan ei oletettavasti kohtaisi. 

Tasoista en tiedä mitään. Tarkoitat varmaan yhteensopivuutta? Em syistä emme taitaisi yhteen sopia vaikka olisit kertonut jotain persoonasta ja luonteestakin.

No tulihan mainittua: äänestää kokoomusta tai kepua eli ei ole empaattinen eikä kykene vuorovaikutukseen.

Vierailija
24/39 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne ja arvot vaikuttavat. Tuo tyyppi voi olla silti kuspää mulkku.

Vierailija
25/39 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitään tasoista, mutta kuulostaa tosi hyvältä mieheltä.

Miten voit tietää että se on hyvä mies, kun luonteesta ei sanottu mitään? Voi olla myös kusipää tai ikävä tyyppi.

Luonne mainittiin: kertoi äänestävänsä kokoomusta, joten ei ole hyvä mies. On siis kusipää ja ikävä tyyppi.

Vierailija
26/39 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulot ja varallisuus? Urheilulliset saavutukset? Millainen sosiaalinen status? Saako naista yökerhosta?

Ekonomistiyrittäjä on harvinainen yhdistelmä, asuuko Porvoossa?

Vierailija
27/39 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein unohtui, onko lapsia? Jos ei, niin hyvä saalis, nappaa pois!

Vierailija
28/39 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mies tosikko vai pilke silmäkulmassa? Tupakoiko tai juoko liikaa? Liehuuko pitkin kyliä vai tykkääkö olla kotona? Meneekö kaverit parisuhteen edelle? Millaiset välit vanhempiin? Onko mies sotkuinen vai osaako siivota?

Ihan normaali huumorintaju. Ei polta ja juo vain muutaman kerralla, ei joka viikko edes ota (toisin kuin minä). Hän on ateisti, joten uskonnollisia syitä tähän ei ole, eikä huomauttele minulle juomisesta. Tykkää olla kotona tai urheilemassa vapaa-aikana, mutta on paljon töissä. Kaverit ei mene edelle, mutta urheilu menee. Vanhempiin asialliset välit, ei kovin lämpimät, ei ole mitenkään äidin poika. Siisteystaso on normaali. 

Ei vissiin paljon mikään kulttuuri kiinnostele? Käykö teatterissa, elokuvissa, museoissa, taidenäyttelyissä?

Vierailija
29/39 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi määrittää minkä tasoinen mies on? 

Vierailija
30/39 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teräksinen taso on minusta paras. Ei jää likavettä lillimään ja kaikki valuu siististi viemäriin.

Vierailija
31/39 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n märkä uni. 

Vierailija
32/39 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekonomisti?

Etkö tiedä, mikä se on? Se on taloustieteen maisterintutkinto yliopistosta, ainakin valtsikasta tai maatalous-metsätieteellisestä. Kauppakorkeasta tulee ekonomeja.

Ei ole. Ekonomisti on ammattinimike. Ei tutkintonimike. T: VTM, pääaine kansantalous

Vierailija
33/39 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään mulle tärkeä asia ei tullut mainittua, joten vaikea sanoa. Onko empaattinen ja kykeneekö itsereflektioon ja vuorovaikutukseen? Onko pieniä lapsia?

Tosin on 10-15 v liian nuori ja liian lyhytkin mulle, olen 5 cm pitempi. Eli varmaankaan hän ei olisi kiinnostunut itseään vanhemmasta ja pitemmästä. Arvotkaan ei oletettavasti kohtaisi. 

Tasoista en tiedä mitään. Tarkoitat varmaan yhteensopivuutta? Em syistä emme taitaisi yhteen sopia vaikka olisit kertonut jotain persoonasta ja luonteestakin.

No tulihan mainittua: äänestää kokoomusta tai kepua eli ei ole empaattinen eikä kykene vuorovaikutukseen.

Taidat olla oikeassa, siksi arvelinkin, että arvomme tuskin kohtaisivat.

Vierailija
34/39 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulot ja varallisuus? Urheilulliset saavutukset? Millainen sosiaalinen status? Saako naista yökerhosta?

Ekonomistiyrittäjä on harvinainen yhdistelmä, asuuko Porvoossa?

Ei saa naista MISTÄÄN, siksi kyselee mammapalstalla dorkia.

Vierailija
35/39 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muista tasoista mutta tossa on pari Jyskistä ja sitten on vanhempaa Timanttisarjaa.

Vierailija
36/39 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taso riippuu arvostelijasta. Minulle esim. oikeistolaiset arvot eivät kohtaisi. Kertoo itsekkyydestä.

Kelpaako matalapalkkainen mies vai haluatko itsekkäästi vähintään yhtä paljon tienaavan?

Vierailija
37/39 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman poliittista näkemystä olisi ollut ok.

Vierailija
38/39 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekonomisti?

Etkö tiedä, mikä se on? Se on taloustieteen maisterintutkinto yliopistosta, ainakin valtsikasta tai maatalous-metsätieteellisestä. Kauppakorkeasta tulee ekonomeja.

Ei ole. Ekonomisti on ammattinimike. Ei tutkintonimike. T: VTM, pääaine kansantalous

Ja tarkennus: kauppakorkeakoulusta valmistuu kauppatieteen maistereita, ekonomeja heistä tulee vasta, kun liittyvät ekonomi-liittoon.

Vierailija
39/39 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu luonteesta. Miten ottaa muut ihmiset, etenkin oman puolisonsa, huomioon? Onko luotettava? Keskustelukykyinen? Mitä yhteisiä asioita on? Miltä hänen läheisyydessään tuntuu? Onko hyvä sängyssä? Onko lapsia/haluaako sellaisia?

Minulle 10/10 mies voisi olla jollekin toiselle naiselle ihan jotakin muuta. Ihan turha kysellä muilta, minkä tasoinen joku mies on, kun jokaisella on omat preferenssinsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä