Mikä miehen taso? Apua tasoista tietävät!
Mies on 35-vuotias, 178 cm, hoikka mutta lihaksikas, ekonomisti, yrittäjä, käsistään kätevä, paksut tummat hiukset, vihreät silmät, kauniit kasvot, äänestää joko kokoomusta tai kepua, asuu n. 50 000 asukkaan kaupungissa Uudellamaalla. Onko minkätasoinen?
Kommentit (39)
10/10, jos ei ole pieniä lapsia. Jos on, niin se alentaa tasoa
Vierailija kirjoitti:
Mikään mulle tärkeä asia ei tullut mainittua, joten vaikea sanoa. Onko empaattinen ja kykeneekö itsereflektioon ja vuorovaikutukseen? Onko pieniä lapsia?
Tosin on 10-15 v liian nuori ja liian lyhytkin mulle, olen 5 cm pitempi. Eli varmaankaan hän ei olisi kiinnostunut itseään vanhemmasta ja pitemmästä. Arvotkaan ei oletettavasti kohtaisi.
Tasoista en tiedä mitään. Tarkoitat varmaan yhteensopivuutta? Em syistä emme taitaisi yhteen sopia vaikka olisit kertonut jotain persoonasta ja luonteestakin.
No tulihan mainittua: äänestää kokoomusta tai kepua eli ei ole empaattinen eikä kykene vuorovaikutukseen.
Luonne ja arvot vaikuttavat. Tuo tyyppi voi olla silti kuspää mulkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitään tasoista, mutta kuulostaa tosi hyvältä mieheltä.
Miten voit tietää että se on hyvä mies, kun luonteesta ei sanottu mitään? Voi olla myös kusipää tai ikävä tyyppi.
Luonne mainittiin: kertoi äänestävänsä kokoomusta, joten ei ole hyvä mies. On siis kusipää ja ikävä tyyppi.
Tulot ja varallisuus? Urheilulliset saavutukset? Millainen sosiaalinen status? Saako naista yökerhosta?
Ekonomistiyrittäjä on harvinainen yhdistelmä, asuuko Porvoossa?
Tärkein unohtui, onko lapsia? Jos ei, niin hyvä saalis, nappaa pois!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mies tosikko vai pilke silmäkulmassa? Tupakoiko tai juoko liikaa? Liehuuko pitkin kyliä vai tykkääkö olla kotona? Meneekö kaverit parisuhteen edelle? Millaiset välit vanhempiin? Onko mies sotkuinen vai osaako siivota?
Ihan normaali huumorintaju. Ei polta ja juo vain muutaman kerralla, ei joka viikko edes ota (toisin kuin minä). Hän on ateisti, joten uskonnollisia syitä tähän ei ole, eikä huomauttele minulle juomisesta. Tykkää olla kotona tai urheilemassa vapaa-aikana, mutta on paljon töissä. Kaverit ei mene edelle, mutta urheilu menee. Vanhempiin asialliset välit, ei kovin lämpimät, ei ole mitenkään äidin poika. Siisteystaso on normaali.
Ei vissiin paljon mikään kulttuuri kiinnostele? Käykö teatterissa, elokuvissa, museoissa, taidenäyttelyissä?
Miksi pitäisi määrittää minkä tasoinen mies on?
Teräksinen taso on minusta paras. Ei jää likavettä lillimään ja kaikki valuu siististi viemäriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekonomisti?
Etkö tiedä, mikä se on? Se on taloustieteen maisterintutkinto yliopistosta, ainakin valtsikasta tai maatalous-metsätieteellisestä. Kauppakorkeasta tulee ekonomeja.
Ei ole. Ekonomisti on ammattinimike. Ei tutkintonimike. T: VTM, pääaine kansantalous
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään mulle tärkeä asia ei tullut mainittua, joten vaikea sanoa. Onko empaattinen ja kykeneekö itsereflektioon ja vuorovaikutukseen? Onko pieniä lapsia?
Tosin on 10-15 v liian nuori ja liian lyhytkin mulle, olen 5 cm pitempi. Eli varmaankaan hän ei olisi kiinnostunut itseään vanhemmasta ja pitemmästä. Arvotkaan ei oletettavasti kohtaisi.
Tasoista en tiedä mitään. Tarkoitat varmaan yhteensopivuutta? Em syistä emme taitaisi yhteen sopia vaikka olisit kertonut jotain persoonasta ja luonteestakin.
No tulihan mainittua: äänestää kokoomusta tai kepua eli ei ole empaattinen eikä kykene vuorovaikutukseen.
Taidat olla oikeassa, siksi arvelinkin, että arvomme tuskin kohtaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Tulot ja varallisuus? Urheilulliset saavutukset? Millainen sosiaalinen status? Saako naista yökerhosta?
Ekonomistiyrittäjä on harvinainen yhdistelmä, asuuko Porvoossa?
Ei saa naista MISTÄÄN, siksi kyselee mammapalstalla dorkia.
En tiedä muista tasoista mutta tossa on pari Jyskistä ja sitten on vanhempaa Timanttisarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Taso riippuu arvostelijasta. Minulle esim. oikeistolaiset arvot eivät kohtaisi. Kertoo itsekkyydestä.
Kelpaako matalapalkkainen mies vai haluatko itsekkäästi vähintään yhtä paljon tienaavan?
Ilman poliittista näkemystä olisi ollut ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekonomisti?
Etkö tiedä, mikä se on? Se on taloustieteen maisterintutkinto yliopistosta, ainakin valtsikasta tai maatalous-metsätieteellisestä. Kauppakorkeasta tulee ekonomeja.
Ei ole. Ekonomisti on ammattinimike. Ei tutkintonimike. T: VTM, pääaine kansantalous
Ja tarkennus: kauppakorkeakoulusta valmistuu kauppatieteen maistereita, ekonomeja heistä tulee vasta, kun liittyvät ekonomi-liittoon.
Riippuu luonteesta. Miten ottaa muut ihmiset, etenkin oman puolisonsa, huomioon? Onko luotettava? Keskustelukykyinen? Mitä yhteisiä asioita on? Miltä hänen läheisyydessään tuntuu? Onko hyvä sängyssä? Onko lapsia/haluaako sellaisia?
Minulle 10/10 mies voisi olla jollekin toiselle naiselle ihan jotakin muuta. Ihan turha kysellä muilta, minkä tasoinen joku mies on, kun jokaisella on omat preferenssinsä.
Miten voit tietää että se on hyvä mies, kun luonteesta ei sanottu mitään? Voi olla myös kusipää tai ikävä tyyppi.