Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten yhtäkkiä törmää yhteen ja samaan ihmiseen jatkuvasti eri paikoissa ja eri aikohin?

Vierailija
19.04.2025 |

Yksi mies jäi mieleen vuosia sitten koulutuksesta jossa olin, siellä samassa koulussa jossain eri linjalla oli siis opiskelijana ihminen jonka kanssa vaihdettiin muutamia katseita mutta mitään ei tapahtunut. Sitten oikeastaan unohtui koko tyyppi kun en ole törmännyt häneen lainkaan kunnes nyt yhtäkkiä 10 vuotta myöhemmin hän tulee vastaan nyt jo saman viikon aikana kolmasti!

Mitä tämä tarkoittaa?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joku matrixin kummallisuus. Ellei seuraa. Ehkä liikkuu tai asuu siellä päin. Tai ehkä sisäinen ajattelumme heijastuu joskus ulos tai menneisyys.

Vierailija
2/28 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on joku matrixin kummallisuus. Ellei seuraa. Ehkä liikkuu tai asuu siellä päin. Tai ehkä sisäinen ajattelumme heijastuu joskus ulos tai menneisyys.

Ei hän seuraa ainakaan kun kahdesti minä olen mennyt sinne paikkaan jossa hän jo on, kerran toisinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieteelliset tutkimukset alkaa viitata siihen suuntaan että omat ajatuksemme itse asiassa voivat vaikuttaa todellisuuteen. Eräässä kokeessakin hiukkaset muutti olomuotoaan riippuen siitä katsottiinko niitä vai ei.

Vierailija
4/28 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jokin asia mitä elämässänne tapahtuu vetää teitä puoleensa. Vetovoimanlain mukaan vedät puoleesi samanlaisia asioita. 

Vierailija
5/28 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos neljännen kerran tulee vastaan niin pysähdy ja kysy onko ehkä muuttanut äskettäin lähettyville. Tai aloittanut uuden työn/harrastuksen jossain samoilla kulmilla. Vai oletko se sinä, joka on muuttanut?

Vierailija
6/28 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän seuraa ainakaan kun kahdesti minä olen mennyt sinne paikkaan jossa hän jo on, kerran toisinpäin.

Nyt se luulee että seuraat sitä.

Vierailija
7/28 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt se luulee että seuraat sitä.

Toivottavasti ei :) Tämä jälkimmäinen oli ainakin täysi yllätys että kumpikaan meni siihen tiettyyn bussivuoroon.

Vierailija
8/28 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos neljännen kerran tulee vastaan niin pysähdy ja kysy onko ehkä muuttanut äskettäin lähettyville. Tai aloittanut uuden työn/harrastuksen jossain samoilla kulmilla. Vai oletko se sinä, joka on muuttanut?

Ei, olen asunut koko ajan samassa paikassa ja pääosin ollut samat työvuorot ym aikataulutkin. En minä hänelle uskalla mitään puhua :D 

Vierailija
9/28 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellekin on käynyt noin, todella hämmentävää, mutta otin sen huumorilla ja ajattelin että ehkä meidän on tarkoitus vaihtaa pari sanaa ja niistä selviää jotain. Joskus ajattelin että ihmisten kohtaamisella on jokin tarkoitus, tapahtuma, sana tm. saa miettimään jotain tärkeää.

Vierailija
10/28 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä kilttimies?

Vierailija
11/28 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tieteelliset tutkimukset alkaa viitata siihen suuntaan että omat ajatuksemme itse asiassa voivat vaikuttaa todellisuuteen. Eräässä kokeessakin hiukkaset muutti olomuotoaan riippuen siitä katsottiinko niitä vai ei.

Minulle on ainakin kerran käynyt niin että olen ajatellut jotain täysin random asiaa menneisyydestä ja muutama sekunti myöhemmin kaveri vieressä on sitten alkanut puhumaan samasta asiasta kun olen siitä joskus aikoja sitten hänelle maininnut. Tuollainen on jotain niin käsittämätöntä että kyllä tässä jotain muuta kuin pelkkää sattumaa täytyy olla taustalla.

Vierailija
12/28 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain tavalla ihmiset on yhteydessä ja sidoksissa toisiinsa, kaiketi jotain kvanttitason juttuja.

Vierailija
13/28 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä että hän on tuttu. Jos hän ei olisi, niin et kiinnittäisi häneen huomiota. Seuraapa joskus tarkemmin monestiko näet samoja naamoja vaikka viikon aikana. Niitä on useita. Et vain kiinnitä heihin huomiota.

Vierailija
14/28 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on ainakin kerran käynyt niin että olen ajatellut jotain täysin random asiaa menneisyydestä ja muutama sekunti myöhemmin kaveri vieressä on sitten alkanut puhumaan samasta asiasta kun olen siitä joskus aikoja sitten hänelle maininnut. Tuollainen on jotain niin käsittämätöntä että kyllä tässä jotain muuta kuin pelkkää sattumaa täytyy olla taustalla.

Kvanttifysiikan mukaan aivot pystyvät "kommunikoimaan" lähellä olevan ihmisen kanssa jollakin vielä täysin tuntemattomalla tavalla hiukkastasolla.

Vierailija
15/28 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeps, loppuun asti vietynä koko fyysinen todellisuus on vain mieliemme manifestoitumaa.

Miksi ap halusi nähdä tuon miehen 10v sitten, entä miksi nyt? Mitä hän kaipaa, mihin tarpeeseen mies vastaa?

Vierailija
16/28 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kvanttifysiikan mukaan aivot pystyvät "kommunikoimaan" lähellä olevan ihmisen kanssa jollakin vielä täysin tuntemattomalla tavalla hiukkastasolla.

:D Hahah. Tunnetaan nimellä telepatia. Tiedemiehet keksivät telepatiaa lol.

Vierailija
17/28 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ulkoinen maailmamme on heijastus sisäisestä maailmastamme. Kaikki kokemuksemme symboloi jotain siitä mitä meissä tapahtuu sisällä ja ajatuksissamme. 

Mitä ajatuksia tuo tuttava sinussa herättää? Siinä voisi olla vihje miksi törmäät häneen. 

Vierailija
18/28 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin voi käydä myös kaukana olevan ihmisen kanssa. Varsinkin puhelinsoitolla huomaa.

Vierailija
19/28 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeps, loppuun asti vietynä koko fyysinen todellisuus on vain mieliemme manifestoitumaa.

Miksi ap halusi nähdä tuon miehen 10v sitten, entä miksi nyt? Mitä hän kaipaa, mihin tarpeeseen mies vastaa?

Tuskin on kyse mistään tarpeesta, mistään ihmisen kaipuusta.

Vierailija
20/28 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä että hän on tuttu. Jos hän ei olisi, niin et kiinnittäisi häneen huomiota. Seuraapa joskus tarkemmin monestiko näet samoja naamoja vaikka viikon aikana. Niitä on useita. Et vain kiinnitä heihin huomiota.

Eli tämä mikään ei ole totta eikä teitä ketään ole olemassa ja kaikki on vain oman mieleni tuotosta. Vai onko kyseessä joku merkillinen sekasoppa missä me kaikki olemme olemassa erikseen omine tietoisuuksinemme, mutta kuitenkin ajattelemalla vaikutamme kaikkeen ja luomme todellisuutta? Eli joku ihminen pelkästään ajattelemalla voi saada minut menemään jonnekin paikkoihin missä sitten sattumalta törmäillään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi