Miksi te vihaatte luonnonsuojelijoita?
Elokapinan radikaaleja toimia ei tarvittaisi, jos poliitikot perustaisivat päätoksensä tutkittuun tietoon, ja jos he ymmärtäisivät, että luonnon hyvinvointi on ihmisen hyvinvoinnin välttämätön ehto.
Kommentit (246)
Eivät nämä ole mitään luonnonsuojelijoita vaan anarkisteja. Oikea luonnonsuojelija menee koulunpenkille opiskelemaan esim. miten voidaan tuottaa energiaa puhtaammin.
Elokapinaliike ei osaa käyttäytyä. Nyt on tylyt lukemat, vajaat satatuhatta kannattajaa adressissa elokapinan lopettamiseksi. Nousee näköjään puoleen miljoonaan kannattajaan, ennen kuin kannattajakeräys päättyy.
Oikeita luonnonsuojelijoita arvostan. Niitä jotka tekevät työtä ja elävät itse arvojensa mukaisesti. Elokapinalaiset ja vihreät vaativat muita kustantamaan ja luopumaan omastaan mutta eivät itse viitsi nähdä vaivaa. Elokapinalaiset voisivat käydä töissä ja kerätä rahaa suojelualueden perustamiseen. Se olisi rehellistä ja oikeaa työtä luonnon puolesta.
Miksi vihaat demokraattista yhteiskuntajärjestelmää ja haluat aiheuttaa yhteiselle omaisuudelle vahinkoa?
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa heistä elää yhteiskunnan verovaroilla.
Ensinkin sinulla ei ole mitään lähdettä väitteellesi. Toisekseen, jos noin olisi, niin tekevät niillä yhteiskunnan tuilla paljon hyödyllisempää hommaan, kuin ne jo makaavat samoilla tuilla vain sohvallansa! Saati sitten ne jotka sohvalla maatessaan vielä allekirjoittavat kaiken maailman huvittavia aloitteita luonnonsuojelujärjestön kieltämisestä!
Juuri näin, kuljen itse päivittäin polkupyörällä töihin erään suuren yläasteen ohi.
Kun ennen kahdeksaa siitä kulkee ohitse, niin koppimopoja on sellainen määrä, että itse ei meinaa sekaan mahtua. Puhumattakaan siitä osasta lapsia, joidenka äiti ja/tai isi tuovat nuo kullannuppunsa autolla päivittäin kouluun. Koska lapsille nyt yksinkertaisesti vaan on aivan mahdoton tehtävä kulkea julkisilla tai kävellä tai pyöräillä se 1-2 km koulumatka.