Kuka oli 1980-luvun komein ja seksikkäin mieslaulaja, -näyttelijä tahi muu?
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
David Lee roth ja Alan pacino
DLR:lla sanottiin olevan isyysvakuutus kun oli niin kova naistenmies. Nykyäänhän hänestä juoruillaan päinvastaisia juttuja kun on lapseton, naimaton ja lievästi sanoen outo. Luulen että kyse on kuitenkin vain siitä kun on hieman erityinen.
Mitä nuoret ajatteli Mickistä ja Keithistä? Olivat vasta nelkyt ja ainakin Keith paremman näköinen kuin koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Johnny Depp
Oliko hän tunnettu jo 80-luvulla? Siis ilman muuta järjettömän seksikäs mies, mutta itse muistan hänet vasta ysäriltä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nuoret ajatteli Mickistä ja Keithistä? Olivat vasta nelkyt ja ainakin Keith paremman näköinen kuin koskaan.
Vierailija kirjoitti:
The Police - Sting, Andy Summers ja Stewart Copeland. Mickey Rouke oli nousussa, oli pari hyvää mystistä thrilleriä, mutta jostain syystä onnistui sössimään uransa.
Rourke varmaan töpeksi jotain juuri kun pääsi huipulle ja Bruce Willis nousi tilalle. Olivat melkein kuin kaksoset silloin kun Willisillä oli vielä hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vanhuksia. Kukaan ei olisi uskonut että Richards on yhä elossa mutta George Michael, Freddie Mercury, Prince, David Bowie ym. ei.
Thomas Anders - Modern Talking 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johnny Depp
Oliko hän tunnettu jo 80-luvulla? Siis ilman muuta järjettömän seksikäs mies, mutta itse muistan hänet vasta ysäriltä.
Oli.
A-ha:n laulaja, Morten Harket.
https://i.guim.co.uk/img/media/1e12e9155d84be0abe2eb42405962514d2fe83db…
Mike O' Hearn. Edelleen ikäisekseen komea.
Riki Sorsa, oli seksikäs, ja ihana ääni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ronnie James Dio
Voisitko perustella että mitä komeaa ja seksikästä siinä oli?
Paremman näköinen kuin Irwin
Irwin oli vielä 60-70 luvulla komea mies. 80-luvulle tultaessa oli jo vanhan näköinen mies elämäntavoista johtuen.
Olikos sillä joskus joku alaikoisen panojuttu? Oli kummiskin karvat niin eihän se nyt niin justiinsa tuohon aikaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
Malli Markku Keinänen. Kiistatonta.
Hän oli omassa luokassaan. Kuin musta joutsen varisten keskellä.
Vaikuttaa symppikseltä tyypiltä, kertoi julkisesti omasta syövästään. On HUS:lla syöpäsairaalassa itse töissä. Ellei ole jo eläkkeellä.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Dallasin Jr.
Eikun Sallasin Bobby.
Osmo Soininvaara